Öneri ASUS Servis Rezaleti SMS Infocomm

Bu konuyu okuyanlar

Utku92

Profesör
Katılım
30 Haziran 2012
Mesajlar
4,511
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,844
Puanları
113
Yaş
30
Bende G513IH laptop var. Bu laptop keşke almasaydım 10 kez servise gitti ve her geldiğinde farklı sorunlar verdi. 2 kez anakart değişti. 2 kez ekranı değişti. En son mikrofon çalışmıyordu. Yeni servisten geldi. Bir hevesle laptobu açtım ne göreyim ekranda ölü piksel var. Ve servis fişinde fatura yoktu garanti dışı onarım yapılmıştır diye yazmışlar ki faturasını koymuştum. Aida64 den kontrol ettiğimde paneli değiştirmişler. Yani tamamen dolandırıcılık döndürüyorlar. Siz siz olun asla asla asus almayın. Fiş kaydı var hepsini atabilirim.
 

MG4446

Profesör
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
1,567
Reaksiyon puanı
773
Puanları
113
Bende G513IH laptop var. Bu laptop keşke almasaydım 10 kez servise gitti ve her geldiğinde farklı sorunlar verdi. 2 kez anakart değişti. 2 kez ekranı değişti. En son mikrofon çalışmıyordu. Yeni servisten geldi. Bir hevesle laptobu açtım ne göreyim ekranda ölü piksel var. Ve servis fişinde fatura yoktu garanti dışı onarım yapılmıştır diye yazmışlar ki faturasını koymuştum. Aida64 den kontrol ettiğimde paneli değiştirmişler. Yani tamamen dolandırıcılık döndürüyorlar. Siz siz olun asla asla asus almayın. Fiş kaydı var hepsini atabilirim.
Geçmiş olsun. Şimdi ne yapacaksınız?
 

MG4446

Profesör
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
1,567
Reaksiyon puanı
773
Puanları
113
Aradım baya öfkelendim siz dolandırıcı mısınız dedim böyle birşey nasıl yapılır diye söylendim. Mail attılar ölü piksel çektim yolladım cevap bekliyorum. Mahkemeye versem uğraş dur. 😔
Umarım düzeltirler. Tüketici hakem heyetine başvurunca sonuç 6 ayda çıkıyor. Acelesi yoksa değer aslında
 

Utku92

Profesör
Katılım
30 Haziran 2012
Mesajlar
4,511
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,844
Puanları
113
Yaş
30
Umarım düzeltirler. Tüketici hakem heyetine başvurunca sonuç 6 ayda çıkıyor. Acelesi yoksa değer aslında
Ekran değişirse sorun olmaz da zorluk çıkarırlarsa bilemem. Uğraşmak da istemiyorum. Düzgün ekran servisten ölü pikselle döndü.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Telefona da çıkmıyorlar şimdi 😂😂😂. Sanki kenar mahalle bilgisayarcısı bunlar. Ek olarak miktofonu da başka bilgisayarcıya yaptırmışlar. Aradım şimdi hatta düştü 10 dakika bekledim. Kayıt yanlış açılmış bilgi girilmiş dediler. Rezalet bir durum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

IMG_20220926_141255.jpg

Yorum sizin
Faturayı da içine koymuştum.
 
Son düzenleme:

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
24,872
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
23,865
Puanları
113
Geçenlerde şöyle bir olay yaşadım:

"21 Haziran 2021 tarihinde Jabra Elite 75T'yi Amazon.tr uzerinden 800 TL civari bir fiyata satin aldim. Gectigimiz gunlerde urunun sol kulakligi bozuldu. Ben de gecen hafta garantiye yolladim. Garanti saglayan firma Despec A.Ş. Diye bir firma. Ürün bugün tekrar gelmis. Icerisinde bir kagit var. Kagitta "Urunun arizali oldugu tespit edilmistir. Stoklarimizda arizali urununuze birebir ya da muadil ürün mevcut olmadigindan degisim islemleri tamamlanamamistir. Urunu satin aldiginiz firmaya bu mektup ile birlikte 30 gun icerisinde muracaat etmenizi rica ederiz." seklinde bir yazi var. Amazon ile gorustum, onlar da ayni ürün stoklarimizda yok dediler. Stokta olmadigi icin sadece para iadesi yapabiliyorlarmis. Ben urunu 800 TL civari bir fiyata aldim, ayni ürün simdi 1550 TL. Arada neredeyse iki kat fiyat farki var. Para iadesi kesinlikle istemiyorum."

Para iadesi istemediğim için 15 Eylül'de Hakem Heyeti'ne başvurdum. 22 Eylül'de Hakem Heyeti'nden muadil ürün ile zorunlu değişim kararı çıktı. Firma aynı gün bana ulaştı, elimizde Jabra Elite Active 4 var kabul eder misiniz dediler ben de kabul ettim. Bence Hakem Heyeti'ne ürünün sıfırı veya muadili ile değişim için başvurun.
 

Utku92

Profesör
Katılım
30 Haziran 2012
Mesajlar
4,511
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,844
Puanları
113
Yaş
30
Geçenlerde şöyle bir olay yaşadım:

"21 Haziran 2021 tarihinde Jabra Elite 75T'yi Amazon.tr uzerinden 800 TL civari bir fiyata satin aldim. Gectigimiz gunlerde urunun sol kulakligi bozuldu. Ben de gecen hafta garantiye yolladim. Garanti saglayan firma Despec A.Ş. Diye bir firma. Ürün bugün tekrar gelmis. Icerisinde bir kagit var. Kagitta "Urunun arizali oldugu tespit edilmistir. Stoklarimizda arizali urununuze birebir ya da muadil ürün mevcut olmadigindan degisim islemleri tamamlanamamistir. Urunu satin aldiginiz firmaya bu mektup ile birlikte 30 gun icerisinde muracaat etmenizi rica ederiz." seklinde bir yazi var. Amazon ile gorustum, onlar da ayni ürün stoklarimizda yok dediler. Stokta olmadigi icin sadece para iadesi yapabiliyorlarmis. Ben urunu 800 TL civari bir fiyata aldim, ayni ürün simdi 1550 TL. Arada neredeyse iki kat fiyat farki var. Para iadesi kesinlikle istemiyorum."

Para iadesi istemediğim için 15 Eylül'de Hakem Heyeti'ne başvurdum. 22 Eylül'de Hakem Heyeti'nden muadil ürün ile zorunlu değişim kararı çıktı. Firma aynı gün bana ulaştı, elimizde Jabra Elite Active 4 var kabul eder misiniz dediler ben de kabul ettim. Bence Hakem Heyeti'ne ürünün sıfırı veya muadili ile değişim için başvurun.
Olmazsa öyle yapacağım. Çünkü dolandırıcılığa alışmışlar.
 

MG4446

Profesör
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
1,567
Reaksiyon puanı
773
Puanları
113
Geçenlerde şöyle bir olay yaşadım:

"21 Haziran 2021 tarihinde Jabra Elite 75T'yi Amazon.tr uzerinden 800 TL civari bir fiyata satin aldim. Gectigimiz gunlerde urunun sol kulakligi bozuldu. Ben de gecen hafta garantiye yolladim. Garanti saglayan firma Despec A.Ş. Diye bir firma. Ürün bugün tekrar gelmis. Icerisinde bir kagit var. Kagitta "Urunun arizali oldugu tespit edilmistir. Stoklarimizda arizali urununuze birebir ya da muadil ürün mevcut olmadigindan degisim islemleri tamamlanamamistir. Urunu satin aldiginiz firmaya bu mektup ile birlikte 30 gun icerisinde muracaat etmenizi rica ederiz." seklinde bir yazi var. Amazon ile gorustum, onlar da ayni ürün stoklarimizda yok dediler. Stokta olmadigi icin sadece para iadesi yapabiliyorlarmis. Ben urunu 800 TL civari bir fiyata aldim, ayni ürün simdi 1550 TL. Arada neredeyse iki kat fiyat farki var. Para iadesi kesinlikle istemiyorum."

Para iadesi istemediğim için 15 Eylül'de Hakem Heyeti'ne başvurdum. 22 Eylül'de Hakem Heyeti'nden muadil ürün ile zorunlu değişim kararı çıktı. Firma aynı gün bana ulaştı, elimizde Jabra Elite Active 4 var kabul eder misiniz dediler ben de kabul ettim. Bence Hakem Heyeti'ne ürünün sıfırı veya muadili ile değişim için başvurun.
1 haftada iyi çıkmış. Ben hasarlı telefon için başvurunca 6 ay sonra telefonu servise gönderip rapor almamızı istediler. Servis dedikleri de kenar mahalle bilgisayarcısı gibi bir şeydi ve ben ilçedeydim, o ildeydi. Kargoyla göndermemi istedi kendim getirip başında beklerim diyince olmaz bekleyemezsiniz falan dedi. Tam bir dolandırıcı gibiydi, hatta eğer göndermezseniz tüketici hakem heyeti ceza kesiyor gibisinden şeyler demişti, heyetle görüştüm asla ve asla bana ceza gibi bir şey olma ihtimali bile yokmuş
 

Utku92

Profesör
Katılım
30 Haziran 2012
Mesajlar
4,511
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,844
Puanları
113
Yaş
30
1 haftada iyi çıkmış. Ben hasarlı telefon için başvurunca 6 ay sonra telefonu servise gönderip rapor almamızı istediler. Servis dedikleri de kenar mahalle bilgisayarcısı gibi bir şeydi ve ben ilçedeydim, o ildeydi. Kargoyla göndermemi istedi kendim getirip başında beklerim diyince olmaz bekleyemezsiniz falan dedi. Tam bir dolandırıcı gibiydi, hatta eğer göndermezseniz tüketici hakem heyeti ceza kesiyor gibisinden şeyler demişti, heyetle görüştüm asla ve asla bana ceza gibi bir şey olma ihtimali bile yokmuş
Avrupa da adamlar cips bozuk çıkınca mahkemeye veriyor bunlar ne ki. Hukuk sistemi işte. :D
 

Utku92

Profesör
Katılım
30 Haziran 2012
Mesajlar
4,511
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,844
Puanları
113
Yaş
30
Arkadaşlar beni aradılar ve cihazı kabul etmediler. Sonradan da oluşabiliyormuş ölü piksel 5 tane olması lazımmış onarım için kırıp çöpe atasım geldi bu nasıl bir rezalet durumdur ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Edit : Şimdi tekrardan aradılar cihazı alıp inceleme yapacaklarmış. Bakalım umarım düzeltirler.
 
Son düzenleme:

Utku92

Profesör
Katılım
30 Haziran 2012
Mesajlar
4,511
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,844
Puanları
113
Yaş
30
Selamünaleyküm geçmiş olsun
Aleykümselam sağolun çok uğraştırdılar beni. Mağdur oldum. Diğer markalar bilmiyorum msi lenovo nasıldır ama asus kesinlikle bir daha tercih etmeyeceğim. Apple ın servis sistemini de sanırım hiçbir firma veremez.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
24,872
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
23,865
Puanları
113
Aleykümselam sağolun çok uğraştırdılar beni. Mağdur oldum. Diğer markalar bilmiyorum msi lenovo nasıldır ama asus kesinlikle bir daha tercih etmeyeceğim. Apple ın servis sistemini de sanırım hiçbir firma veremez.

Apple harici geri kalanlarin hepsi sans. Benim arkadasimda zamaninda Lenovo Y530 vardi i7-7700HQ - 1050 Ti. Bende Dell 7567 vardi. Biraz daha ver kaliteli Lenovo al dedik. Birkac ay sonra panel yandi servise yolladi. Urun bi geldi 2x8 toplamda 16GB RAM'den bir tane 8GB kiti almislar. Icine baktik harbiden de bir RAM yok. Uzerine servis inkar etti falan. En son isi THH ile cozebildik. Ben mesela bu yuzden bana degisim cihazi gelen kulakligi direkt satip AirPods alacagim. Servislerden yildim.
 
Son düzenleme:

Utku92

Profesör
Katılım
30 Haziran 2012
Mesajlar
4,511
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,844
Puanları
113
Yaş
30
Apple harici geri kalanlarin hepsi sans. Benim arkadasimda zamaninda Lenovo Y530 vardi i7-7700HQ - 3050 Ti. Bende Dell 7567 vardi. Biraz daha ver kaliteli Lenovo al dedik. Birkac ay sonra panel yandi servise yolladi. Urun bi geldi 2x8 toplamda 16GB RAM'den bir tane 8GB kiti almislar. Icine baktik harbiden de bir RAM yok. Uzerine servis inkar etti falan. En son isi THH ile cozebildik. Ben mesela bu yuzden bana degisim cihazi gelen kulakligi direkt satip AirPods alacagim. Servislerden yildim.
Herşey beklerim çok dolap döndürüyorlar. Hatta benim ekran panelin de değiştirilmiş olabileceğini de düşünüyorum.
 

43t

Profesör
Katılım
13 Ağustos 2019
Mesajlar
1,928
Reaksiyon puanı
1,140
Puanları
113
Bu markalar bir de aynı şeyi avrupada denesinler bakalım. Bir yerlerinden kan alınır.
 

Utku92

Profesör
Katılım
30 Haziran 2012
Mesajlar
4,511
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,844
Puanları
113
Yaş
30
Bu markalar bir de aynı şeyi avrupada denesinler bakalım. Bir yerlerinden kan alınır.
Orada müşteri memnuniyeti bambaşka boyutlarda.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ek olarak belirtiyim masaüstü bilgisayarımın anakartı da asustu z390 e gaming onda da sorun çıkmıştı 2019 dan bu yana servis kalitesinde hiçbir şey değişmemiş. Sözde yapıp gönderdiklerinde pc açılırken fanlar son hızda çalışıp pc kapanıyordu. Ve anakart onlara ulaştığında pinlerini eğmişler benden 40 tl almışlardı sorunsuz paketleyip gönderdiğim karttan bunlar da bilinsin. Baya bir mücadele ettikten sonra sıfırı ile değişim almıştım.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Reactions: 43t

Utku92

Profesör
Katılım
30 Haziran 2012
Mesajlar
4,511
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
2,844
Puanları
113
Yaş
30
Asus firması ekranı değiştirmedi. Öyle ölü pikselle geldi ama bilin bakalım ne oldu ? :D Ölü pikseli geçirdim mucize yaşadım şu an.
 
  • İlginç
Reactions: 43t
Üst