Emir bayrak
Asistan
- Katılım
- 9 Mart 2020
- Mesajlar
- 148
- Reaksiyon puanı
- 30
- Puanları
- 28
- Yaş
- 23
Merhaba arkadaşlar şimdi en baştan söyleyim ben zengin biri değilim asgari ücretle geçinen bir ailenin bireyiyim.Bana bir AirPods cihaz hediye geldi.1-2 senedir kullanıyordum kulakligin tekini kaybettim.Hediye gonderen kişi sağ olsun kulaklığı ödeyip benim için tekrardan satın aldı.Bizim kulaklık 2. Nesilmiş biz 1. Nesil tek kulaklık aldık.Şimdi apple yetkili servisi ne değişim kabul ediyor nede iade.Kac kere aradım apple müşteri hizmetlerini adamlar hijyen ve coronavirus sebebiyle iade alamayız değişim yapmayız diyolar.750 TL para verdik kulaklığa.Cuma günü aldık Cumartesi günü sabah götürdük yanlis almışız falan dedik kabul etmediler.Kac gundur müşteri hizmetlerini arayıp konuşuyoruz adamlar yarın ariycaz diyip durdular olumsuz çıktı cevapları.Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz