Apple yetkili servis değişim yapmıyor ne yapmalıyım?

Emir bayrak

Asistan
Katılım
9 Mart 2020
Mesajlar
150
Reaksiyon puanı
30
Puanları
28
Yaş
24
Merhaba arkadaşlar şimdi en baştan söyleyim ben zengin biri değilim asgari ücretle geçinen bir ailenin bireyiyim.Bana bir AirPods cihaz hediye geldi.1-2 senedir kullanıyordum kulakligin tekini kaybettim.Hediye gonderen kişi sağ olsun kulaklığı ödeyip benim için tekrardan satın aldı.Bizim kulaklık 2. Nesilmiş biz 1. Nesil tek kulaklık aldık.Şimdi apple yetkili servisi ne değişim kabul ediyor nede iade.Kac kere aradım apple müşteri hizmetlerini adamlar hijyen ve coronavirus sebebiyle iade alamayız değişim yapmayız diyolar.750 TL para verdik kulaklığa.Cuma günü aldık Cumartesi günü sabah götürdük yanlis almışız falan dedik kabul etmediler.Kac gundur müşteri hizmetlerini arayıp konuşuyoruz adamlar yarın ariycaz diyip durdular olumsuz çıktı cevapları.Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz
 
Katılım
27 Eylül 2018
Mesajlar
7,391
Çözümler
6
Reaksiyon puanı
8,191
Puanları
1,708
Yaş
24
Konum
Lizbon
Suç tamamen sizin olduğu için firmanın reddetmesi normal. İadenin reddedilme sebebi de şu an Covid döneminde olduğumuz için kulaklık gibi vücuda temas eden aygıtlar sağlıkla ilgili hassas olunduğu için reddediliyor. Sonuçta siz iade edince başkası sizin kullandığınız kulaklığı alacak.
 

Emir bayrak

Asistan
Katılım
9 Mart 2020
Mesajlar
150
Reaksiyon puanı
30
Puanları
28
Yaş
24
Suç tamamen sizin olduğu için firmanın reddetmesi normal. İadenin reddedilme sebebi de şu an Covid döneminde olduğumuz için kulaklık gibi vücuda temas eden aygıtlar sağlıkla ilgili hassas olunduğu için reddediliyor. Sonuçta siz iade edince başkası sizin kullandığınız kulaklığı alacak.
Ürünü 0 aldık başkası alsa yine 0 almiycak mi.750 TLmiz çöpe gitti yanı :/
 

Jarvisit

Tech is my home
SDN
Katılım
20 Mayıs 2016
Mesajlar
1,924
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
2,871
Puanları
358
Konum
İstanbul
Merhaba arkadaşlar şimdi en baştan söyleyim ben zengin biri değilim asgari ücretle geçinen bir ailenin bireyiyim.Bana bir AirPods cihaz hediye geldi.1-2 senedir kullanıyordum kulakligin tekini kaybettim.Hediye gonderen kişi sağ olsun kulaklığı ödeyip benim için tekrardan satın aldı.Bizim kulaklık 2. Nesilmiş biz 1. Nesil tek kulaklık aldık.Şimdi apple yetkili servisi ne değişim kabul ediyor nede iade.Kac kere aradım apple müşteri hizmetlerini adamlar hijyen ve coronavirus sebebiyle iade alamayız değişim yapmayız diyolar.750 TL para verdik kulaklığa.Cuma günü aldık Cumartesi günü sabah götürdük yanlis almışız falan dedik kabul etmediler.Kac gundur müşteri hizmetlerini arayıp konuşuyoruz adamlar yarın ariycaz diyip durdular olumsuz çıktı cevapları.Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz
Yanlış anlamadıysam kaybolan tek kulaklığı satın aldınız. Bunu Apple'dan mı aldınız? Apple'ın tek kulaklığı yanlış vermesi gibi bir durum olmaz çünkü sizin cihazınızın seri numarasına göre parça veriliyor.
 

Emir bayrak

Asistan
Katılım
9 Mart 2020
Mesajlar
150
Reaksiyon puanı
30
Puanları
28
Yaş
24
Yanlış anlamadıysam kaybolan tek kulaklığı satın aldınız. Bunu Apple'dan mı aldınız? Apple'ın tek kulaklığı yanlış vermesi gibi bir durum olmaz çünkü sizin cihazınızın seri numarasına göre parça veriliyor.
Bursa’da yaşıyorum yetkili servisine gittik kulaklık kaçıncı nesil diye sordular.Ben internetten fotoğraflarına bakınca 1. Nesil sandım 1. Nesil kulaklık dedik.Herhangi bir numara sormadılar.Önce 700 TL dediler sonra 1. Nesil olduğu icin 750 TL istediler.Mecbur aldık geldik eve bağlamaya çalışırken hata verdi.Bizim kulaklık 2. Nesilmis aldığımız kulaklık 1. Nesil uyuşmuyor diye bi hata.Ertesi sabah gittik iade alamayız salı günü gelin dediler.Gittik yine iade alamayız değişim yapamayız dediler ve kaldik böyle.Kulaklığı 2. El olarak falan satmaya kalksak kimse de almıyor.Ne yapacağım
 

Jarvisit

Tech is my home
SDN
Katılım
20 Mayıs 2016
Mesajlar
1,924
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
2,871
Puanları
358
Konum
İstanbul
Bursa’da yaşıyorum yetkili servisine gittik kulaklık kaçıncı nesil diye sordular.Ben internetten fotoğraflarına bakınca 1. Nesil sandım 1. Nesil kulaklık dedik.Herhangi bir numara sormadılar.Önce 700 TL dediler sonra 1. Nesil olduğu icin 750 TL istediler.Mecbur aldık geldik eve bağlamaya çalışırken hata verdi.Bizim kulaklık 2. Nesilmis aldığımız kulaklık 1. Nesil uyuşmuyor diye bi hata.Ertesi sabah gittik iade alamayız salı günü gelin dediler.Gittik yine iade alamayız değişim yapamayız dediler ve kaldik böyle.Kulaklığı 2. El olarak falan satmaya kalksak kimse de almıyor.Ne yapacağım
Yetkili servis ise bu onların hatası. Hangi servis bilemiyorum ama seri numarasından sorgulaması gerekiyordu. Sonuçta siz müşteri, onlar da bu işin profesyoneli. Müşteriyi doğru yönlendirmek zorundalar.

Bu açıdan konuşarak şansınızı tekrar deneyin bence.
 

Emir bayrak

Asistan
Katılım
9 Mart 2020
Mesajlar
150
Reaksiyon puanı
30
Puanları
28
Yaş
24
Yetkili servis ise bu onların hatası. Hangi servis bilemiyorum ama seri numarasından sorgulaması gerekiyordu. Sonuçta siz müşteri, onlar da bu işin profesyoneli. Müşteriyi doğru yönlendirmek zorundalar.

Bu açıdan konuşarak şansınızı tekrar deneyin bence.
Applei aradım Kac kere sadece arıyorlar aldigimiz yeri olumsuz dönüş yaptılar diyolar kapatıyorlar konuyu.750 lirayı hiç edicek kadar zengin sandılar galiba
 

Jarvisit

Tech is my home
SDN
Katılım
20 Mayıs 2016
Mesajlar
1,924
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
2,871
Puanları
358
Konum
İstanbul
Applei aradım Kac kere sadece arıyorlar aldigimiz yeri olumsuz dönüş yaptılar diyolar kapatıyorlar konuyu.750 lirayı hiç edicek kadar zengin sandılar galiba
Burada sizin de hatanız var yalnız. Yani kendi kendinize 750 TL'yi hiç etmişsiniz.
 

Emir bayrak

Asistan
Katılım
9 Mart 2020
Mesajlar
150
Reaksiyon puanı
30
Puanları
28
Yaş
24
Burada sizin de hatanız var yalnız. Yani kendi kendinize 750 TL'yi hiç etmişsiniz.
Tamam da kendileri surum numarası imei numarası gibi bir şey sormak zorunda değiller mi? Benim lafıma göre neden kulaklık satışı yapıyorlar
 

Jarvisit

Tech is my home
SDN
Katılım
20 Mayıs 2016
Mesajlar
1,924
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
2,871
Puanları
358
Konum
İstanbul
Tamam da kendileri surum numarası imei numarası gibi bir şey sormak zorunda değiller mi? Benim lafıma göre neden kulaklık satışı yapıyorlar
İşte hata, hatayı doğurmuş. Bu yüzden tekrar konuşmalısınız aldığınız yerle.
 

Emir bayrak

Asistan
Katılım
9 Mart 2020
Mesajlar
150
Reaksiyon puanı
30
Puanları
28
Yaş
24
İşte hata, hatayı doğurmuş. Bu yüzden tekrar konuşmalısınız aldığınız yerle.
Peki ne diyebilirim yardımcı olur musunuz.Siz numarasını falan sormadan satış yaptınız şimdi kullanamıyoruz desem bi bahane bulup gönderecekler.Kulaklığı kutusundan çıkarttık 10 dakika sonra geri koyduk çünkü bağlanmıyor.Satmaya çalıştım kimisi 300 den fazla vermem diyor kimisi de kimse almaz bu fiyata 2. El kulaklık 700 lira diyor.Kac kere Apple’ı aradım numara sormadılar direkt kulaklığın kaçıncı nesil diye sordular dedim.40-45 dk konuştuk konuştuk yine olumsuz dönüş yaptılar diyip kapattılar konuyu
 

Tommy Vercetti

Profesör
Katılım
12 Aralık 2012
Mesajlar
2,632
Reaksiyon puanı
1,648
Puanları
358
Yaş
29
Konum
İstanbul
Tüketici hakem heyetine başvurmayı deneyebilirsiniz. Normalde yedek kulaklığın seri numarasına göre verilmesi gerektiğini ve bu numaranın sorulup teyit edilmediği için yanlış ürün verildiğini ve geri iade almadıklarını söylersiniz.
 

Constantin87

Profesör
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,516
Reaksiyon puanı
1,969
Puanları
358
THH başvurun ve satış yapan yetkili servisi şikayet edin, kulaklık çalışmasında 1.nesil ve 2.nesil ayrımı olduğu cihazı alırken servis tarafından bu yönde kontrol ve bilgilendirme yapılmadan ürün satıldığını, ancak nesil farkından dolayı ürünü kullanamadığınızı iletin.

Dilekçe oluşturmadan önce yetkili servise THH başvuru yapacağınızı iletin olumsuz yanıt verirlerse, dilekçenize ilgili kuruma başvurduğunuzu ancak olumlu yanıt alamadığınızı da ekleyin.
 
Üst