ekaraot
Öğrenci
- Katılım
- 6 Kasım 2011
- Mesajlar
- 9
- Reaksiyon puanı
- 1
- Puanları
- 3
2-3-6 aylık telefonlara keyfi olarak yetkisiz erişim kararı vererek garanti dışı bırakılan apple ürünlerinin müşteri hizmetleri deneyimi;
hocam yaşayacaklarını anlatayım şimdi telefonunu Servis ve Destek Kapsamınızı Kontrol Edin - Apple Destek burdan sorgula garantin devam ediyormu etmiyorsa yetkisiz erişimden garanti dışı kalmıştır.
kıdemli danışmana bağlanıp derdini anlattın yada anlatmaya çalıştın, danışman sizi çok iyi anlıyorum mağduriyetiniz için çok üzgünüz hemen ne yapabilirim diye bakıyorum deyip size bir dosya açıp olay numarasını mail atacak.
siz beklemeye başlayacaksınız sonra nasıl böyle saçmalık olur deyip tekrar apple i aradığınızda hoooppp dosyanız başka bir kıdemli danışmana geçecek sıfırdan durumu anlatacaksınız oda oooooo deyip çok şaşırmış gibi yaparak yeni bir dosya yeni bir olay numarası atacak size.. bu arada çok ilgililer ya diğer danışman dosyayı başka arkadaşım devralmış umarım sorununuz çözülür deyip teselli maili atacak size.
beklemeye devam ne için bekliyorum derseniz apple in düzce deki ultra mühendisleri yetkisiz erişim tespit ettiler telefonunuzda siz olur mu lan öyle şey servis açtı dediniz olay tahkim olan irlanda da ki ultra ultra mühendislere gidecek onlar fotoğraflara bakacak ve bir karar verecek ve %99 olumsuz karar çıkacak ve size yalancı sahtekar bizi kandırmaya çalışıyor diyecekler..
kıdemli mühendis size arayıp acı haberi ve taziyelerini sunacak, siz sivirem böyle işi derken o sizi bir yandan teselli edecek ve hukuk yolunun açık olduğunu söyleyecek..
thh süreci için direk miktar yüksek olduğu için il hakem heyetine başvurmanız gerekecek eğer elden başvurursanız telefonunuzu faturanızı ve servis formalarını teslim etmeniz gerekecek ve 6 ay telefonsuz kalacaksınız artık sonuç ne çıkarsa allah kerim.. e devlet üzerinden başvurursanız bilirkişi istediği zaman telefonu götürürsünüz oda 10 gün felan sürüyormuş, farzet ki kazandın apple karara itiraz edecek muhtemelen v.s v.s v.s
apple ile ilgili bir sıkıntı yok zaten sorun apple türkiye.. abd ve diğer ülkelerde al herhangi bir apple ürünü 3 ay sonra götür beğenmedim de adamlar %100 para iadesi yapıyor. apple in imajına da zarar veriyor adamlar hayatımda ilk defa apple servisine gittim oda telefonum bozulduğu için değil apple in batarya değişim kampanyası için. adamlar garantisi devam eden sağlam telefonumu bozdular olur sıkıntı değil insan hata yapar benim üzüldüğüm bunu apple daki en az 10 u kıdemli bir sürü danışmana anlatamadım. adamlar yetkisiz erişim diyor yav diyorum telefonu sizin yetkili servis açtı yok yetkisiz erişim bak yukarıda ki arkadaş 15 gün sonra vermiş benim 24 saat bile değil çok uyanık olması lazım bu mevzuyu anlamak için apple türkiye ???? yolunu bulmuş yukarıdaki arkadaş tek benim tek olmadığım gibi yukarıdaki linke tıklayın bir sürü insan var bu şekilde mağdur edilen. kendini bizim yerimize koy yada koyma çünkü servise işin düştüğünde senin de başına gelecek adam yetkisiz erişim deyip 7 bin 8 bin 10 bine aldığın telefonu eline verip yetkisiz erişim deyip garanti dışı bırakacak günlerce telefonsuz kalacaksın tek çaren thh oda 6 ay git gel uğraşıcan bilirkişi v.s peki apple türkiye nin yaptığı etik mi esnaflık mı dürüstlük mü ben bunu anlatamadım apple türkiye yi kimler yönetiyor ise yanlış yönetiyor ben elimden geldiğince yerli yabancı yaşadıklarımı dile getirdim ha bişey oldumu yok ?? olmadı. bildiğin dolandırıldım bul karayı al parayı oynayıp ta tezgaha düşürülen bir insan ne hissediyor ise onu hissediyorum şuan beni üzen apple bu bize layık gördüğü muameleyi afrika da bile yapamaz artık adamlar bizi muz cumhuriyeti gibi görüyor demekki hak hukuk tanımıyorlar.
varan:1---13.12.2018 tarihinde bir gaflette bulunarak batarya değişimi için gittim yarım saat sıra bekledim, telefonu 12:47 de teslim ettim. ankamall gürgençler de maximum 15 dakika süren işlem için 14-14:30 gibi gelin denildi. 14.00'de dedikleri gibi gittim işlemleri sürüyor dediler, oturdum beklemeye başladım dükkanda, 14:30 oldu dedim benim cihaz ne oldu, aradılar arkadaşlar test atıyor dediler 10 dk'sı var tamam dedim oturmaya devam. 14.40 oldu dedim telefonu verin artık olmadıysa da olmamış halini verin yapmayın gerek yok. dursun bataryası dedim bu seferde yarım saat şarja takılması gerekiyor batarya güvenliği için dediler, dedim verin istemiyorum batarya güvenliğini falan zar zor telefonu aldım çıktım. ankara' da yaşayan arkadaşlar apple servis konusunda gitmemeleri gereken servislerin başına koymaları gerekir.
varan-2 aynı gün servisi şikayet etmek için apple ı aradım apple müşteri hizmetleri telefonun pil değişimi için telefondan rapor göndermemi istedi raporu gönderdim müşteri hizmetleri telefonumun arka kamerasında hata olduğunu,şebeke sıkıntıları olduğunu ses ile ilgili problemler gördüğünü ve telefonumu acilen yetkili servise vermem gerektiğini söyledi.
varan-3 sözde yetkili servis olan bireyseli aradım dedim telefonda böyle sıkıntılar varmış getirin hemen apple a gönderelim dediler bu sefer ankara kızılay daki servislerine götürdüm baktılar test yaptılar aynı hataları görünce dediler zaten mağdur oldunuz biz hemen bugün apple a gönderiyoruz dediler sağolsunlar aynı gün apple a gönderdiler.
varan-4 ürün apple a ulaştı ben hergün sorguluyorum hem bireyselden hem apple dan bu arada forumları tarıyorum servis tecrübelerini v.s normalde en geç 2-3 günde servis işlem yapıyormuş dedim bende bir sıkıntı var sanırım ürününüzü inceliyoruz.
17 aralık 2018:
teknisyenlerimiz sorunu tanılamak üzere ürününüzü inceliyor
sürekli bu yazı var işin garibi telefonumun şubat 2019 a kadar garantisi var ekranda garanti kapsamında değil yazıyor arıyorum her aradığımda test yapılıyor kameranızda sıkıntı tespit edilmiş ses sıkıntıları şebeke sıkıntıları v.s diyorlar sonra bireysel i arayın diyorlar bireyseli arıyorum bizlik birşey yok biz gönderdik diyorlar.
varan-5 en son dayanamadım artık kıdemli bir danışmana bağlarmısınız dedim her görüşme minimum 15-60dk arası bu arada vildan hanım diye birine bağlandım anlattım durumu 10dk dedi sizin telefon garanti kapsamı dışında kalmış yetkisiz müdahaleden, kafamdan kaynar sular döküldü dedim batarya değişikliği oldu sizin yetkili serviste telefonunun kutusunu ben açtım sıfır aldım onun haricinde hiçbir şekilde müdahale v.s olmadı siz ordan görüntüleyemiyormusunuz batarya değişikliğini evet dedi peki o zaman bu ne demek dedim bekliyorum 2 saattir departmanlardan gelecek cevabı dedim madem böyle birşey var 20 iş günü beni mi bekleteceksiniz haber vermeden cevap vermedi..
arkadaş afedersiniz donuma kadar apple kullanan bir insanım apple fanatiğiyim her yerde arkadaş ortamlarında forumlarda apple ,servisi müşteri memnuniyetini savunuyordum meğersem olmayan şeyi savunmuşuz,
dün ankara kızılay da huwawei servisine arkadaşın telefonu götürdük adamlar yarım saatte ekranı değiştirip telefonu teslim etti
hayatımda ilk defa bir apple servisine ürün götürdüm kullandığım cihazlar mac,apple tv,apple watch, iphone bunda da karşılaştığımız manzaraya bak..
son olarak yaklaşık yarım saat derdimi dinleyen kıdemli danışman vildan hanıma teşekkür ediyorum..
aklım almıyor adamın yetki verdiği servis telefonun bataryasını değiştiriyor, ürünü yine aynı yetkili servis apple onarım merkezine gönderiyor, apple onarım merkezindeki ultra dehaya sahip mühendis arkadaşlar cihazda yetkisiz erişim var diye garantisi devam eden ürünümü garanti dışı bırakıyorlar, bunu sözde yetkili bireysel bilişimi bildiriyorlar, sözde yetkili servis duruma itiraz ediyor, sonuç yok bu şekilde donduk bekliyoruz,apple ın 8 kıdemli danışman 24 müşteri temsilcisi, bireysel denilen servisin temizlik görevlisi ile bile irtibat kurdum sonuç yok 1 ay bekletip verecekler telefonumu ne haliniz varsa görün deyip sanırım...
[https://i.hizliresim.com/nQ2A8V.jpg servis formu görüntüsü...]
[https://i.hizliresim.com/16rYQj.jpg servis formu görüntüsü-2]
[2u ]
[1u ]
21.12.2018 son olarak süreci merak eden varsa detaylı araştırma ve görüşmeler sonucu;
(kıdemli danışman eylem isimli yetkili ile)
telefonum 17.12.2018 tarihinde apple onarım merkezi tarafından incelenmiş ve telefon üzerinde yetkisiz erişim kararı verilmiş.aynı gün depoya iade olarak kaldırılmış, yani 4 gündür depoda kargo yapılması bekleniyormuş,
apple onarım merkezindeki mühendislerin verdiği kararlar kesinmiş, peygamber soyundan seçiliyormuş apple mühendisleri onların kararları kesin ve tartışılamazmış.
21.12.2018 itibari ile şunu öğrendim apple müşteri hizmetlerinin hiçbir yaptırımı yada konuya müdahil olma gibi bir yetkileri yok evde nasıl sehpanızın üzerinde bir vazo yada evinizin bir kenarında süs eşyasının size yada evinize karşı yaptırımı varsa onlarında aynı şekilde konuyla alakaları var..
peygamber soyundan gelen mühendislerin varmış olduğu sonuca yapmış olduğunuz itiraz yurtdışına gönderiliyormuş usulen o arada telefonunuz için bir gelişme yok tabiki bu adam birşeye itiraz ediyor bir daha incelesek baksakmı v.s bir durum söz konusu değil yani..
velhasıl kelam garantili telefonum 21.12.2018 itibari yetkili servisin yetkisiz müdahalesi ile hem bozulup hemde garanti dışı kalarak apple onarım merkezi deposunda kargo yapılacağı günü beklemektedir..
bu apple zaten dünyanın en büyük şirketlerinden birisi daha allah mı olmak istiyor, allah olmak istiyosa toplanak allah diyek!
23.12.2018
benim cihazda nasıl işler dönüyor anlamadım apple ne yapmaya çalışıyor nereye varmak istiyor anlamadım.
1G
1F
anladığım kadarıyla apple ve bireysel bilişim tarafından 4750tl ye aldığım telefonum iç edildi emeğe geçenlere haram zıkkım olsun bireysel bilişimi anlarım merdiven altı servis, apple senin müşteri anlayışına memnuniyetine tüküreyim yazıklar olsun.
telefonumu geri iade ediyorlar servise anlamak mümkün değil apple neden böyle birşiy yapıyor acaba? şu saaten sonra herhangi bir apple ürünü alırsam beni öpsünler kafamdan dumanlar çıkıyor sinirden yazıklar olsun adamlar ülkenin açığını bulmuşlar garantiye telefon ver apple yetkisiz erişim tespit ettik diye telefonunu garanti dışı bıraksın eee elin kolun bağlı kal hakkını arayama thh ye versen 3-4 ay orda uğraş, bunlara kim dur diyecek yokmu adamlar sistemin açığını bulmuş geleni gideni öpüyor bunu avrupa da abd de yapsana apple.
24.12.2018 thh başvurusu yapıldı.
13.12.2018 tarihinde batarya değişimi için bireysel bilişime gittim yarım saat sıra bekledim, telefonu 12:47 de teslim ettim. ankamall gürgençler de maximum 15 dakika süren işlem için 14-14:30 gibi gelin denildi. 14.00'de dedikleri gibi gittim işlemleri sürüyor dediler, oturdum beklemeye başladım dükkanda, 14:30 oldu dedim benim cihaz ne oldu, aradılar arkadaşlar test atıyor dediler 10 dk'sı var tamam dedim oturmaya devam. 14.40 oldu dedim telefonu verin artık olmadıysa da olmamış halini verin yapmayın gerek yok. dursun bataryası dedim bu seferde yarım saat şarja takılması gerekiyor batarya güvenliği için dediler, dedim verin istemiyorum batarya güvenliğini falan zar zor telefonu aldım çıktım. aynı gün servisi şikayet etmek için apple ı aradım apple müşteri hizmetleri telefonun pil değişimi için telefondan rapor göndermemi istedi raporu gönderdim müşteri hizmetleri telefonumun arka kamerasında hata olduğunu,şebeke sıkıntıları olduğunu ses ile ilgili problemler gördüğünü ve telefonumu acilen yetkili servise vermem gerektiğini söyledi. sözde yetkili servis olan bireyseli aradım dedim telefonda böyle sıkıntılar varmış getirin hemen apple a gönderelim dediler bu sefer ankara kızılay daki servislerine götürdüm baktılar test yaptılar aynı hataları görünce dediler zaten mağdur oldunuz biz hemen bugün apple a gönderiyoruz dediler sağolsunlar aynı
gün apple a gönderdiler.
ürün apple a ulaştı ben hergün sorguluyorum hem bireyselden hem apple dan bu arada forumları tarıyorum servis tecrübelerini v.s normalde en geç 2-3 günde servis işlem yapıyormuş dedim bende bir sıkıntı var sanırım ürününüzü inceliyoruz.
17 aralık 2018:
teknisyenlerimiz sorunu tanılamak üzere ürününüzü inceliyor sürekli bu yazı var işin garibi telefonumun şubat 2019 a kadar garantisi var ekranda garanti kapsamında değil yazıyor arıyorum her aradığımda test yapılıyor kameranızda sıkıntı tespit edilmiş ses sıkıntıları şebeke sıkıntıları v.s diyorlar sonra bireysel i arayın diyorlar bireyseli arıyorum bizlik birşey yok biz gönderdik diyorlar. en son dayanamadım artık kıdemli bir danışmana bağlarmısınız dedim her görüşme minimum 15-60dk arası bu arada vildan hanım diye birine bağlandım anlattım durumu 10dk dedi sizin telefon garanti kapsamı dışında kalmış yetkisiz müdahaleden, kafamdan kaynar sular döküldü dedim batarya değişikliği oldu sizin yetkili serviste telefonunun kutusunu ben açtım sıfır aldım onun haricinde hiçbir şekilde müdahale v.s olmadı siz ordan görüntüleyemiyormusunuz batarya değişikliğini evet dedi peki o zaman bu ne demek dedim bekliyorum 2 saattir departmanlardan gelecek cevabı dedim madem böyle birşey var 20 iş günü beni mi bekleteceksiniz haber vermeden cevap vermedi.. son olarak telefonumu apple yetkili servis olan bireysel bilişim e batarya değişikliği için ekteki formda göründüğü üzere teslim ettim, telefonumda nasıl bir işlem yapıldıysa apple tarafından yetkisiz erişim nedeni ile telefonum garanti dışı bırakılmıştır. apple firması garantisi devam eden ürünümü yetkisiz işlem yapıldığı gerekçesi ile keyfi olarak garanti dışı bırakmıştır kendi yetki vermiş oldukları ankara bireysel bilişim yetkili servisinde telefonumun bataryası değişmiş ve aynı gün telefonda çıkan sorunlar apple müşteri hizmetleri ile yapılan telefon görüşmesinde tespit edilmiş ertesi sabah telefonum yine apple yetkili servisi olan bireysel bilişim teslim edilmiş, bireysel bilişim aynı gün telefonumu apple onarım merkezine göndermiş telefonum apple a ulaşır ulaşmaz yetkisiz müdahale gerekçesi ile garanti dışı bırakılmıştır. apple in keyfi uygulamasından şikayetçiyim, telefonumun bilirkişi tarafından incelenmesini ve türkiye cumhuriyeti vatandaşlarını keyfi uygulama ile zor durumda bırakan apple firmasına gerekli yaptırımların yapılmasını talep ediyorum...
ne oldu diyen merak eden olduysa bi bok olmadı
25.12.2018 de telefonumu garantisi bozulmuş şekilde teslim aldım son olarak apple danışmanına şu mesajı atarak noktaladım olayı..
valla ben parasında pulunda değilim cihaz değişmiş para iadesi yapılmış çok umrumda değil benim gururuma yediremediğim yapılan haksızlık (yumuşak yazıyırom içimden geçenler daha farklı) ülkede adalet varsa en azından bu adamların tüketiciye yaptıkları yanlarına kalmasın en azından bir savunmaları alınsın en son apple kıdemli danışmanına attığım mesaj bu;
teşekkürler eylem hanım;
ben sadece volkan bey, vildan hanım,burcu hanım,ayşegül hanım onlarca apple danışmanına kendimi ifade edemedim sanırım ona üzülüyorum sanırım sıkıntı bende, benim anlatmak istediğim şu daha basit nasıl anlatabilirim acaba;
yetkili servisiniz olan ankara bireysel bilişime batarya kapsamında telefonumu teslim ettim batarya değişikliği yapıldı, telefonu aldığımda arka kamerada sıkıntı vardı aynı gün sizi aradım kamerada donanımsal sıkıntı var denildi cihazı tekrar bireysel bilişime verdim onlar size gönderdi ve bu anlattıklarım 24 saat içerisinde oldu.
kısacası sağlam teslim ettiğim cihazı, bireysel bilişim yetkisiz erişim yaparak bozdu ve siz onların hatasını müşteriniz olan bana yüklediniz ve ben bunu 2 haftadır size ifade edemedim sanırım.yaptırımı bireysel bilişime teknik servisine yapmanız gerekirken bana yaparak beni mağdur ettiniz..
teşekkürler kolay gelsin iyi çalışmalar..
apple ve yetkili servisi olan bireysel bilişim tarafından dolandırıldım, bunuda vatandaşlık hakkımı kullanarak thh ne şikayet ettim, vicdanı, mantığı olan biri görür belki gereğini yapar, bunu yapmasam artık cinnet aşamasına gelmiştim daha hoş olmayan şeyler olacaktı en azından içimdeki ateşe bir kova su döktü thh birşey çıkar çıkmaz diye bir beklentim yok bireysel bilişimi allaha apple ıda hangi tanrıya inanıyorlarsa artık ona havale ediyorum..
04.01.2019 süreci merak eden varsa....
07.01.2019 pazartesi saat 14:00 de nihai kararı bildireceklermiş öyle dedi yeni kıdemli danışman, % 99 olumsuz gelecek, dedim 3 haftadır aynı şeyi söylüyorsunuz, düşen hisselerinizi, itibarınızı, karınızı bu şekilde bizim üzerimizden mi çıkaracaksınız? cevap yok hıh mıh.... dedim 2 hafta aptal telefon kullandım, 3 haftadır da sizden haber bekliyorum süreç normal mi diyorum hıh mıh diyor..koca apple in bize layık gördüğü muameleye bak..
---- Mesajlar birleştirildi ----
Süreç çok kötü olduğu için kronolojik sıra karıştı iyice arkadaşlar idare edin, kısaca Apple garantisi devam eden el değmemiş temizlikteki jelatinini kendim açtığım telefonuma orman kanunları derler ya afedersin ormanda yapsan başın belaya girer... nedenini anlamadığım şekilde" yetkisiz müdahale " kararı vererek garanti dışı bıraktı..
hocam yaşayacaklarını anlatayım şimdi telefonunu Servis ve Destek Kapsamınızı Kontrol Edin - Apple Destek burdan sorgula garantin devam ediyormu etmiyorsa yetkisiz erişimden garanti dışı kalmıştır.
kıdemli danışmana bağlanıp derdini anlattın yada anlatmaya çalıştın, danışman sizi çok iyi anlıyorum mağduriyetiniz için çok üzgünüz hemen ne yapabilirim diye bakıyorum deyip size bir dosya açıp olay numarasını mail atacak.
siz beklemeye başlayacaksınız sonra nasıl böyle saçmalık olur deyip tekrar apple i aradığınızda hoooppp dosyanız başka bir kıdemli danışmana geçecek sıfırdan durumu anlatacaksınız oda oooooo deyip çok şaşırmış gibi yaparak yeni bir dosya yeni bir olay numarası atacak size.. bu arada çok ilgililer ya diğer danışman dosyayı başka arkadaşım devralmış umarım sorununuz çözülür deyip teselli maili atacak size.
beklemeye devam ne için bekliyorum derseniz apple in düzce deki ultra mühendisleri yetkisiz erişim tespit ettiler telefonunuzda siz olur mu lan öyle şey servis açtı dediniz olay tahkim olan irlanda da ki ultra ultra mühendislere gidecek onlar fotoğraflara bakacak ve bir karar verecek ve %99 olumsuz karar çıkacak ve size yalancı sahtekar bizi kandırmaya çalışıyor diyecekler..
kıdemli mühendis size arayıp acı haberi ve taziyelerini sunacak, siz sivirem böyle işi derken o sizi bir yandan teselli edecek ve hukuk yolunun açık olduğunu söyleyecek..
thh süreci için direk miktar yüksek olduğu için il hakem heyetine başvurmanız gerekecek eğer elden başvurursanız telefonunuzu faturanızı ve servis formalarını teslim etmeniz gerekecek ve 6 ay telefonsuz kalacaksınız artık sonuç ne çıkarsa allah kerim.. e devlet üzerinden başvurursanız bilirkişi istediği zaman telefonu götürürsünüz oda 10 gün felan sürüyormuş, farzet ki kazandın apple karara itiraz edecek muhtemelen v.s v.s v.s
apple ile ilgili bir sıkıntı yok zaten sorun apple türkiye.. abd ve diğer ülkelerde al herhangi bir apple ürünü 3 ay sonra götür beğenmedim de adamlar %100 para iadesi yapıyor. apple in imajına da zarar veriyor adamlar hayatımda ilk defa apple servisine gittim oda telefonum bozulduğu için değil apple in batarya değişim kampanyası için. adamlar garantisi devam eden sağlam telefonumu bozdular olur sıkıntı değil insan hata yapar benim üzüldüğüm bunu apple daki en az 10 u kıdemli bir sürü danışmana anlatamadım. adamlar yetkisiz erişim diyor yav diyorum telefonu sizin yetkili servis açtı yok yetkisiz erişim bak yukarıda ki arkadaş 15 gün sonra vermiş benim 24 saat bile değil çok uyanık olması lazım bu mevzuyu anlamak için apple türkiye ???? yolunu bulmuş yukarıdaki arkadaş tek benim tek olmadığım gibi yukarıdaki linke tıklayın bir sürü insan var bu şekilde mağdur edilen. kendini bizim yerimize koy yada koyma çünkü servise işin düştüğünde senin de başına gelecek adam yetkisiz erişim deyip 7 bin 8 bin 10 bine aldığın telefonu eline verip yetkisiz erişim deyip garanti dışı bırakacak günlerce telefonsuz kalacaksın tek çaren thh oda 6 ay git gel uğraşıcan bilirkişi v.s peki apple türkiye nin yaptığı etik mi esnaflık mı dürüstlük mü ben bunu anlatamadım apple türkiye yi kimler yönetiyor ise yanlış yönetiyor ben elimden geldiğince yerli yabancı yaşadıklarımı dile getirdim ha bişey oldumu yok ?? olmadı. bildiğin dolandırıldım bul karayı al parayı oynayıp ta tezgaha düşürülen bir insan ne hissediyor ise onu hissediyorum şuan beni üzen apple bu bize layık gördüğü muameleyi afrika da bile yapamaz artık adamlar bizi muz cumhuriyeti gibi görüyor demekki hak hukuk tanımıyorlar.
varan:1---13.12.2018 tarihinde bir gaflette bulunarak batarya değişimi için gittim yarım saat sıra bekledim, telefonu 12:47 de teslim ettim. ankamall gürgençler de maximum 15 dakika süren işlem için 14-14:30 gibi gelin denildi. 14.00'de dedikleri gibi gittim işlemleri sürüyor dediler, oturdum beklemeye başladım dükkanda, 14:30 oldu dedim benim cihaz ne oldu, aradılar arkadaşlar test atıyor dediler 10 dk'sı var tamam dedim oturmaya devam. 14.40 oldu dedim telefonu verin artık olmadıysa da olmamış halini verin yapmayın gerek yok. dursun bataryası dedim bu seferde yarım saat şarja takılması gerekiyor batarya güvenliği için dediler, dedim verin istemiyorum batarya güvenliğini falan zar zor telefonu aldım çıktım. ankara' da yaşayan arkadaşlar apple servis konusunda gitmemeleri gereken servislerin başına koymaları gerekir.
varan-2 aynı gün servisi şikayet etmek için apple ı aradım apple müşteri hizmetleri telefonun pil değişimi için telefondan rapor göndermemi istedi raporu gönderdim müşteri hizmetleri telefonumun arka kamerasında hata olduğunu,şebeke sıkıntıları olduğunu ses ile ilgili problemler gördüğünü ve telefonumu acilen yetkili servise vermem gerektiğini söyledi.
varan-3 sözde yetkili servis olan bireyseli aradım dedim telefonda böyle sıkıntılar varmış getirin hemen apple a gönderelim dediler bu sefer ankara kızılay daki servislerine götürdüm baktılar test yaptılar aynı hataları görünce dediler zaten mağdur oldunuz biz hemen bugün apple a gönderiyoruz dediler sağolsunlar aynı gün apple a gönderdiler.
varan-4 ürün apple a ulaştı ben hergün sorguluyorum hem bireyselden hem apple dan bu arada forumları tarıyorum servis tecrübelerini v.s normalde en geç 2-3 günde servis işlem yapıyormuş dedim bende bir sıkıntı var sanırım ürününüzü inceliyoruz.
17 aralık 2018:
teknisyenlerimiz sorunu tanılamak üzere ürününüzü inceliyor
sürekli bu yazı var işin garibi telefonumun şubat 2019 a kadar garantisi var ekranda garanti kapsamında değil yazıyor arıyorum her aradığımda test yapılıyor kameranızda sıkıntı tespit edilmiş ses sıkıntıları şebeke sıkıntıları v.s diyorlar sonra bireysel i arayın diyorlar bireyseli arıyorum bizlik birşey yok biz gönderdik diyorlar.
varan-5 en son dayanamadım artık kıdemli bir danışmana bağlarmısınız dedim her görüşme minimum 15-60dk arası bu arada vildan hanım diye birine bağlandım anlattım durumu 10dk dedi sizin telefon garanti kapsamı dışında kalmış yetkisiz müdahaleden, kafamdan kaynar sular döküldü dedim batarya değişikliği oldu sizin yetkili serviste telefonunun kutusunu ben açtım sıfır aldım onun haricinde hiçbir şekilde müdahale v.s olmadı siz ordan görüntüleyemiyormusunuz batarya değişikliğini evet dedi peki o zaman bu ne demek dedim bekliyorum 2 saattir departmanlardan gelecek cevabı dedim madem böyle birşey var 20 iş günü beni mi bekleteceksiniz haber vermeden cevap vermedi..
arkadaş afedersiniz donuma kadar apple kullanan bir insanım apple fanatiğiyim her yerde arkadaş ortamlarında forumlarda apple ,servisi müşteri memnuniyetini savunuyordum meğersem olmayan şeyi savunmuşuz,
dün ankara kızılay da huwawei servisine arkadaşın telefonu götürdük adamlar yarım saatte ekranı değiştirip telefonu teslim etti
hayatımda ilk defa bir apple servisine ürün götürdüm kullandığım cihazlar mac,apple tv,apple watch, iphone bunda da karşılaştığımız manzaraya bak..
son olarak yaklaşık yarım saat derdimi dinleyen kıdemli danışman vildan hanıma teşekkür ediyorum..
aklım almıyor adamın yetki verdiği servis telefonun bataryasını değiştiriyor, ürünü yine aynı yetkili servis apple onarım merkezine gönderiyor, apple onarım merkezindeki ultra dehaya sahip mühendis arkadaşlar cihazda yetkisiz erişim var diye garantisi devam eden ürünümü garanti dışı bırakıyorlar, bunu sözde yetkili bireysel bilişimi bildiriyorlar, sözde yetkili servis duruma itiraz ediyor, sonuç yok bu şekilde donduk bekliyoruz,apple ın 8 kıdemli danışman 24 müşteri temsilcisi, bireysel denilen servisin temizlik görevlisi ile bile irtibat kurdum sonuç yok 1 ay bekletip verecekler telefonumu ne haliniz varsa görün deyip sanırım...
[https://i.hizliresim.com/nQ2A8V.jpg servis formu görüntüsü...]
[https://i.hizliresim.com/16rYQj.jpg servis formu görüntüsü-2]
[2u ]
[1u ]
21.12.2018 son olarak süreci merak eden varsa detaylı araştırma ve görüşmeler sonucu;
(kıdemli danışman eylem isimli yetkili ile)
telefonum 17.12.2018 tarihinde apple onarım merkezi tarafından incelenmiş ve telefon üzerinde yetkisiz erişim kararı verilmiş.aynı gün depoya iade olarak kaldırılmış, yani 4 gündür depoda kargo yapılması bekleniyormuş,
apple onarım merkezindeki mühendislerin verdiği kararlar kesinmiş, peygamber soyundan seçiliyormuş apple mühendisleri onların kararları kesin ve tartışılamazmış.
21.12.2018 itibari ile şunu öğrendim apple müşteri hizmetlerinin hiçbir yaptırımı yada konuya müdahil olma gibi bir yetkileri yok evde nasıl sehpanızın üzerinde bir vazo yada evinizin bir kenarında süs eşyasının size yada evinize karşı yaptırımı varsa onlarında aynı şekilde konuyla alakaları var..
peygamber soyundan gelen mühendislerin varmış olduğu sonuca yapmış olduğunuz itiraz yurtdışına gönderiliyormuş usulen o arada telefonunuz için bir gelişme yok tabiki bu adam birşeye itiraz ediyor bir daha incelesek baksakmı v.s bir durum söz konusu değil yani..
velhasıl kelam garantili telefonum 21.12.2018 itibari yetkili servisin yetkisiz müdahalesi ile hem bozulup hemde garanti dışı kalarak apple onarım merkezi deposunda kargo yapılacağı günü beklemektedir..
bu apple zaten dünyanın en büyük şirketlerinden birisi daha allah mı olmak istiyor, allah olmak istiyosa toplanak allah diyek!
23.12.2018
benim cihazda nasıl işler dönüyor anlamadım apple ne yapmaya çalışıyor nereye varmak istiyor anlamadım.
1G
1F
anladığım kadarıyla apple ve bireysel bilişim tarafından 4750tl ye aldığım telefonum iç edildi emeğe geçenlere haram zıkkım olsun bireysel bilişimi anlarım merdiven altı servis, apple senin müşteri anlayışına memnuniyetine tüküreyim yazıklar olsun.
telefonumu geri iade ediyorlar servise anlamak mümkün değil apple neden böyle birşiy yapıyor acaba? şu saaten sonra herhangi bir apple ürünü alırsam beni öpsünler kafamdan dumanlar çıkıyor sinirden yazıklar olsun adamlar ülkenin açığını bulmuşlar garantiye telefon ver apple yetkisiz erişim tespit ettik diye telefonunu garanti dışı bıraksın eee elin kolun bağlı kal hakkını arayama thh ye versen 3-4 ay orda uğraş, bunlara kim dur diyecek yokmu adamlar sistemin açığını bulmuş geleni gideni öpüyor bunu avrupa da abd de yapsana apple.
24.12.2018 thh başvurusu yapıldı.
13.12.2018 tarihinde batarya değişimi için bireysel bilişime gittim yarım saat sıra bekledim, telefonu 12:47 de teslim ettim. ankamall gürgençler de maximum 15 dakika süren işlem için 14-14:30 gibi gelin denildi. 14.00'de dedikleri gibi gittim işlemleri sürüyor dediler, oturdum beklemeye başladım dükkanda, 14:30 oldu dedim benim cihaz ne oldu, aradılar arkadaşlar test atıyor dediler 10 dk'sı var tamam dedim oturmaya devam. 14.40 oldu dedim telefonu verin artık olmadıysa da olmamış halini verin yapmayın gerek yok. dursun bataryası dedim bu seferde yarım saat şarja takılması gerekiyor batarya güvenliği için dediler, dedim verin istemiyorum batarya güvenliğini falan zar zor telefonu aldım çıktım. aynı gün servisi şikayet etmek için apple ı aradım apple müşteri hizmetleri telefonun pil değişimi için telefondan rapor göndermemi istedi raporu gönderdim müşteri hizmetleri telefonumun arka kamerasında hata olduğunu,şebeke sıkıntıları olduğunu ses ile ilgili problemler gördüğünü ve telefonumu acilen yetkili servise vermem gerektiğini söyledi. sözde yetkili servis olan bireyseli aradım dedim telefonda böyle sıkıntılar varmış getirin hemen apple a gönderelim dediler bu sefer ankara kızılay daki servislerine götürdüm baktılar test yaptılar aynı hataları görünce dediler zaten mağdur oldunuz biz hemen bugün apple a gönderiyoruz dediler sağolsunlar aynı
gün apple a gönderdiler.
ürün apple a ulaştı ben hergün sorguluyorum hem bireyselden hem apple dan bu arada forumları tarıyorum servis tecrübelerini v.s normalde en geç 2-3 günde servis işlem yapıyormuş dedim bende bir sıkıntı var sanırım ürününüzü inceliyoruz.
17 aralık 2018:
teknisyenlerimiz sorunu tanılamak üzere ürününüzü inceliyor sürekli bu yazı var işin garibi telefonumun şubat 2019 a kadar garantisi var ekranda garanti kapsamında değil yazıyor arıyorum her aradığımda test yapılıyor kameranızda sıkıntı tespit edilmiş ses sıkıntıları şebeke sıkıntıları v.s diyorlar sonra bireysel i arayın diyorlar bireyseli arıyorum bizlik birşey yok biz gönderdik diyorlar. en son dayanamadım artık kıdemli bir danışmana bağlarmısınız dedim her görüşme minimum 15-60dk arası bu arada vildan hanım diye birine bağlandım anlattım durumu 10dk dedi sizin telefon garanti kapsamı dışında kalmış yetkisiz müdahaleden, kafamdan kaynar sular döküldü dedim batarya değişikliği oldu sizin yetkili serviste telefonunun kutusunu ben açtım sıfır aldım onun haricinde hiçbir şekilde müdahale v.s olmadı siz ordan görüntüleyemiyormusunuz batarya değişikliğini evet dedi peki o zaman bu ne demek dedim bekliyorum 2 saattir departmanlardan gelecek cevabı dedim madem böyle birşey var 20 iş günü beni mi bekleteceksiniz haber vermeden cevap vermedi.. son olarak telefonumu apple yetkili servis olan bireysel bilişim e batarya değişikliği için ekteki formda göründüğü üzere teslim ettim, telefonumda nasıl bir işlem yapıldıysa apple tarafından yetkisiz erişim nedeni ile telefonum garanti dışı bırakılmıştır. apple firması garantisi devam eden ürünümü yetkisiz işlem yapıldığı gerekçesi ile keyfi olarak garanti dışı bırakmıştır kendi yetki vermiş oldukları ankara bireysel bilişim yetkili servisinde telefonumun bataryası değişmiş ve aynı gün telefonda çıkan sorunlar apple müşteri hizmetleri ile yapılan telefon görüşmesinde tespit edilmiş ertesi sabah telefonum yine apple yetkili servisi olan bireysel bilişim teslim edilmiş, bireysel bilişim aynı gün telefonumu apple onarım merkezine göndermiş telefonum apple a ulaşır ulaşmaz yetkisiz müdahale gerekçesi ile garanti dışı bırakılmıştır. apple in keyfi uygulamasından şikayetçiyim, telefonumun bilirkişi tarafından incelenmesini ve türkiye cumhuriyeti vatandaşlarını keyfi uygulama ile zor durumda bırakan apple firmasına gerekli yaptırımların yapılmasını talep ediyorum...
ne oldu diyen merak eden olduysa bi bok olmadı
25.12.2018 de telefonumu garantisi bozulmuş şekilde teslim aldım son olarak apple danışmanına şu mesajı atarak noktaladım olayı..
valla ben parasında pulunda değilim cihaz değişmiş para iadesi yapılmış çok umrumda değil benim gururuma yediremediğim yapılan haksızlık (yumuşak yazıyırom içimden geçenler daha farklı) ülkede adalet varsa en azından bu adamların tüketiciye yaptıkları yanlarına kalmasın en azından bir savunmaları alınsın en son apple kıdemli danışmanına attığım mesaj bu;
teşekkürler eylem hanım;
ben sadece volkan bey, vildan hanım,burcu hanım,ayşegül hanım onlarca apple danışmanına kendimi ifade edemedim sanırım ona üzülüyorum sanırım sıkıntı bende, benim anlatmak istediğim şu daha basit nasıl anlatabilirim acaba;
yetkili servisiniz olan ankara bireysel bilişime batarya kapsamında telefonumu teslim ettim batarya değişikliği yapıldı, telefonu aldığımda arka kamerada sıkıntı vardı aynı gün sizi aradım kamerada donanımsal sıkıntı var denildi cihazı tekrar bireysel bilişime verdim onlar size gönderdi ve bu anlattıklarım 24 saat içerisinde oldu.
kısacası sağlam teslim ettiğim cihazı, bireysel bilişim yetkisiz erişim yaparak bozdu ve siz onların hatasını müşteriniz olan bana yüklediniz ve ben bunu 2 haftadır size ifade edemedim sanırım.yaptırımı bireysel bilişime teknik servisine yapmanız gerekirken bana yaparak beni mağdur ettiniz..
teşekkürler kolay gelsin iyi çalışmalar..
apple ve yetkili servisi olan bireysel bilişim tarafından dolandırıldım, bunuda vatandaşlık hakkımı kullanarak thh ne şikayet ettim, vicdanı, mantığı olan biri görür belki gereğini yapar, bunu yapmasam artık cinnet aşamasına gelmiştim daha hoş olmayan şeyler olacaktı en azından içimdeki ateşe bir kova su döktü thh birşey çıkar çıkmaz diye bir beklentim yok bireysel bilişimi allaha apple ıda hangi tanrıya inanıyorlarsa artık ona havale ediyorum..
04.01.2019 süreci merak eden varsa....
07.01.2019 pazartesi saat 14:00 de nihai kararı bildireceklermiş öyle dedi yeni kıdemli danışman, % 99 olumsuz gelecek, dedim 3 haftadır aynı şeyi söylüyorsunuz, düşen hisselerinizi, itibarınızı, karınızı bu şekilde bizim üzerimizden mi çıkaracaksınız? cevap yok hıh mıh.... dedim 2 hafta aptal telefon kullandım, 3 haftadır da sizden haber bekliyorum süreç normal mi diyorum hıh mıh diyor..koca apple in bize layık gördüğü muameleye bak..
---- Mesajlar birleştirildi ----
Süreç çok kötü olduğu için kronolojik sıra karıştı iyice arkadaşlar idare edin, kısaca Apple garantisi devam eden el değmemiş temizlikteki jelatinini kendim açtığım telefonuma orman kanunları derler ya afedersin ormanda yapsan başın belaya girer... nedenini anlamadığım şekilde" yetkisiz müdahale " kararı vererek garanti dışı bıraktı..