Apple Servis Rezaleti!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ekaraot
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ekaraot

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2011
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
2-3-6 aylık telefonlara keyfi olarak yetkisiz erişim kararı vererek garanti dışı bırakılan apple ürünlerinin müşteri hizmetleri deneyimi;

hocam yaşayacaklarını anlatayım şimdi telefonunu Servis ve Destek Kapsamınızı Kontrol Edin - Apple Destek burdan sorgula garantin devam ediyormu etmiyorsa yetkisiz erişimden garanti dışı kalmıştır.

kıdemli danışmana bağlanıp derdini anlattın yada anlatmaya çalıştın, danışman sizi çok iyi anlıyorum mağduriyetiniz için çok üzgünüz hemen ne yapabilirim diye bakıyorum deyip size bir dosya açıp olay numarasını mail atacak.

siz beklemeye başlayacaksınız sonra nasıl böyle saçmalık olur deyip tekrar apple i aradığınızda hoooppp dosyanız başka bir kıdemli danışmana geçecek sıfırdan durumu anlatacaksınız oda oooooo deyip çok şaşırmış gibi yaparak yeni bir dosya yeni bir olay numarası atacak size.. bu arada çok ilgililer ya diğer danışman dosyayı başka arkadaşım devralmış umarım sorununuz çözülür deyip teselli maili atacak size.

beklemeye devam ne için bekliyorum derseniz apple in düzce deki ultra mühendisleri yetkisiz erişim tespit ettiler telefonunuzda siz olur mu lan öyle şey servis açtı dediniz olay tahkim olan irlanda da ki ultra ultra mühendislere gidecek onlar fotoğraflara bakacak ve bir karar verecek ve %99 olumsuz karar çıkacak ve size yalancı sahtekar bizi kandırmaya çalışıyor diyecekler..

kıdemli mühendis size arayıp acı haberi ve taziyelerini sunacak, siz sivirem böyle işi derken o sizi bir yandan teselli edecek ve hukuk yolunun açık olduğunu söyleyecek..

thh süreci için direk miktar yüksek olduğu için il hakem heyetine başvurmanız gerekecek eğer elden başvurursanız telefonunuzu faturanızı ve servis formalarını teslim etmeniz gerekecek ve 6 ay telefonsuz kalacaksınız artık sonuç ne çıkarsa allah kerim.. e devlet üzerinden başvurursanız bilirkişi istediği zaman telefonu götürürsünüz oda 10 gün felan sürüyormuş, farzet ki kazandın apple karara itiraz edecek muhtemelen v.s v.s v.s

apple ile ilgili bir sıkıntı yok zaten sorun apple türkiye.. abd ve diğer ülkelerde al herhangi bir apple ürünü 3 ay sonra götür beğenmedim de adamlar %100 para iadesi yapıyor. apple in imajına da zarar veriyor adamlar hayatımda ilk defa apple servisine gittim oda telefonum bozulduğu için değil apple in batarya değişim kampanyası için. adamlar garantisi devam eden sağlam telefonumu bozdular olur sıkıntı değil insan hata yapar benim üzüldüğüm bunu apple daki en az 10 u kıdemli bir sürü danışmana anlatamadım. adamlar yetkisiz erişim diyor yav diyorum telefonu sizin yetkili servis açtı yok yetkisiz erişim bak yukarıda ki arkadaş 15 gün sonra vermiş benim 24 saat bile değil çok uyanık olması lazım bu mevzuyu anlamak için apple türkiye ???? yolunu bulmuş yukarıdaki arkadaş tek benim tek olmadığım gibi yukarıdaki linke tıklayın bir sürü insan var bu şekilde mağdur edilen. kendini bizim yerimize koy yada koyma çünkü servise işin düştüğünde senin de başına gelecek adam yetkisiz erişim deyip 7 bin 8 bin 10 bine aldığın telefonu eline verip yetkisiz erişim deyip garanti dışı bırakacak günlerce telefonsuz kalacaksın tek çaren thh oda 6 ay git gel uğraşıcan bilirkişi v.s peki apple türkiye nin yaptığı etik mi esnaflık mı dürüstlük mü ben bunu anlatamadım apple türkiye yi kimler yönetiyor ise yanlış yönetiyor ben elimden geldiğince yerli yabancı yaşadıklarımı dile getirdim ha bişey oldumu yok ?? olmadı. bildiğin dolandırıldım bul karayı al parayı oynayıp ta tezgaha düşürülen bir insan ne hissediyor ise onu hissediyorum şuan beni üzen apple bu bize layık gördüğü muameleyi afrika da bile yapamaz artık adamlar bizi muz cumhuriyeti gibi görüyor demekki hak hukuk tanımıyorlar.
varan:1---13.12.2018 tarihinde bir gaflette bulunarak batarya değişimi için gittim yarım saat sıra bekledim, telefonu 12:47 de teslim ettim. ankamall gürgençler de maximum 15 dakika süren işlem için 14-14:30 gibi gelin denildi. 14.00'de dedikleri gibi gittim işlemleri sürüyor dediler, oturdum beklemeye başladım dükkanda, 14:30 oldu dedim benim cihaz ne oldu, aradılar arkadaşlar test atıyor dediler 10 dk'sı var tamam dedim oturmaya devam. 14.40 oldu dedim telefonu verin artık olmadıysa da olmamış halini verin yapmayın gerek yok. dursun bataryası dedim bu seferde yarım saat şarja takılması gerekiyor batarya güvenliği için dediler, dedim verin istemiyorum batarya güvenliğini falan zar zor telefonu aldım çıktım. ankara' da yaşayan arkadaşlar apple servis konusunda gitmemeleri gereken servislerin başına koymaları gerekir.
varan-2 aynı gün servisi şikayet etmek için apple ı aradım apple müşteri hizmetleri telefonun pil değişimi için telefondan rapor göndermemi istedi raporu gönderdim müşteri hizmetleri telefonumun arka kamerasında hata olduğunu,şebeke sıkıntıları olduğunu ses ile ilgili problemler gördüğünü ve telefonumu acilen yetkili servise vermem gerektiğini söyledi.
varan-3 sözde yetkili servis olan bireyseli aradım dedim telefonda böyle sıkıntılar varmış getirin hemen apple a gönderelim dediler bu sefer ankara kızılay daki servislerine götürdüm baktılar test yaptılar aynı hataları görünce dediler zaten mağdur oldunuz biz hemen bugün apple a gönderiyoruz dediler sağolsunlar aynı gün apple a gönderdiler.
varan-4 ürün apple a ulaştı ben hergün sorguluyorum hem bireyselden hem apple dan bu arada forumları tarıyorum servis tecrübelerini v.s normalde en geç 2-3 günde servis işlem yapıyormuş dedim bende bir sıkıntı var sanırım ürününüzü inceliyoruz.
17 aralık 2018:
teknisyenlerimiz sorunu tanılamak üzere ürününüzü inceliyor
sürekli bu yazı var işin garibi telefonumun şubat 2019 a kadar garantisi var ekranda garanti kapsamında değil yazıyor arıyorum her aradığımda test yapılıyor kameranızda sıkıntı tespit edilmiş ses sıkıntıları şebeke sıkıntıları v.s diyorlar sonra bireysel i arayın diyorlar bireyseli arıyorum bizlik birşey yok biz gönderdik diyorlar.
varan-5 en son dayanamadım artık kıdemli bir danışmana bağlarmısınız dedim her görüşme minimum 15-60dk arası bu arada vildan hanım diye birine bağlandım anlattım durumu 10dk dedi sizin telefon garanti kapsamı dışında kalmış yetkisiz müdahaleden, kafamdan kaynar sular döküldü dedim batarya değişikliği oldu sizin yetkili serviste telefonunun kutusunu ben açtım sıfır aldım onun haricinde hiçbir şekilde müdahale v.s olmadı siz ordan görüntüleyemiyormusunuz batarya değişikliğini evet dedi peki o zaman bu ne demek dedim bekliyorum 2 saattir departmanlardan gelecek cevabı dedim madem böyle birşey var 20 iş günü beni mi bekleteceksiniz haber vermeden cevap vermedi..

arkadaş afedersiniz donuma kadar apple kullanan bir insanım apple fanatiğiyim her yerde arkadaş ortamlarında forumlarda apple ,servisi müşteri memnuniyetini savunuyordum meğersem olmayan şeyi savunmuşuz,

dün ankara kızılay da huwawei servisine arkadaşın telefonu götürdük adamlar yarım saatte ekranı değiştirip telefonu teslim etti

hayatımda ilk defa bir apple servisine ürün götürdüm kullandığım cihazlar mac,apple tv,apple watch, iphone bunda da karşılaştığımız manzaraya bak..

son olarak yaklaşık yarım saat derdimi dinleyen kıdemli danışman vildan hanıma teşekkür ediyorum..

aklım almıyor adamın yetki verdiği servis telefonun bataryasını değiştiriyor, ürünü yine aynı yetkili servis apple onarım merkezine gönderiyor, apple onarım merkezindeki ultra dehaya sahip mühendis arkadaşlar cihazda yetkisiz erişim var diye garantisi devam eden ürünümü garanti dışı bırakıyorlar, bunu sözde yetkili bireysel bilişimi bildiriyorlar, sözde yetkili servis duruma itiraz ediyor, sonuç yok bu şekilde donduk bekliyoruz,apple ın 8 kıdemli danışman 24 müşteri temsilcisi, bireysel denilen servisin temizlik görevlisi ile bile irtibat kurdum sonuç yok 1 ay bekletip verecekler telefonumu ne haliniz varsa görün deyip sanırım...

[https://i.hizliresim.com/nQ2A8V.jpg servis formu görüntüsü...]
[https://i.hizliresim.com/16rYQj.jpg servis formu görüntüsü-2]

[2u ]
[1u ]

21.12.2018 son olarak süreci merak eden varsa detaylı araştırma ve görüşmeler sonucu;

(kıdemli danışman eylem isimli yetkili ile)

telefonum 17.12.2018 tarihinde apple onarım merkezi tarafından incelenmiş ve telefon üzerinde yetkisiz erişim kararı verilmiş.aynı gün depoya iade olarak kaldırılmış, yani 4 gündür depoda kargo yapılması bekleniyormuş,

apple onarım merkezindeki mühendislerin verdiği kararlar kesinmiş, peygamber soyundan seçiliyormuş apple mühendisleri onların kararları kesin ve tartışılamazmış.

21.12.2018 itibari ile şunu öğrendim apple müşteri hizmetlerinin hiçbir yaptırımı yada konuya müdahil olma gibi bir yetkileri yok evde nasıl sehpanızın üzerinde bir vazo yada evinizin bir kenarında süs eşyasının size yada evinize karşı yaptırımı varsa onlarında aynı şekilde konuyla alakaları var..

peygamber soyundan gelen mühendislerin varmış olduğu sonuca yapmış olduğunuz itiraz yurtdışına gönderiliyormuş usulen o arada telefonunuz için bir gelişme yok tabiki bu adam birşeye itiraz ediyor bir daha incelesek baksakmı v.s bir durum söz konusu değil yani..

velhasıl kelam garantili telefonum 21.12.2018 itibari yetkili servisin yetkisiz müdahalesi ile hem bozulup hemde garanti dışı kalarak apple onarım merkezi deposunda kargo yapılacağı günü beklemektedir..

bu apple zaten dünyanın en büyük şirketlerinden birisi daha allah mı olmak istiyor, allah olmak istiyosa toplanak allah diyek!

23.12.2018

benim cihazda nasıl işler dönüyor anlamadım apple ne yapmaya çalışıyor nereye varmak istiyor anlamadım.

1G
1F

anladığım kadarıyla apple ve bireysel bilişim tarafından 4750tl ye aldığım telefonum iç edildi emeğe geçenlere haram zıkkım olsun bireysel bilişimi anlarım merdiven altı servis, apple senin müşteri anlayışına memnuniyetine tüküreyim yazıklar olsun.

telefonumu geri iade ediyorlar servise anlamak mümkün değil apple neden böyle birşiy yapıyor acaba? şu saaten sonra herhangi bir apple ürünü alırsam beni öpsünler kafamdan dumanlar çıkıyor sinirden yazıklar olsun adamlar ülkenin açığını bulmuşlar garantiye telefon ver apple yetkisiz erişim tespit ettik diye telefonunu garanti dışı bıraksın eee elin kolun bağlı kal hakkını arayama thh ye versen 3-4 ay orda uğraş, bunlara kim dur diyecek yokmu adamlar sistemin açığını bulmuş geleni gideni öpüyor bunu avrupa da abd de yapsana apple.

24.12.2018 thh başvurusu yapıldı.

13.12.2018 tarihinde batarya değişimi için bireysel bilişime gittim yarım saat sıra bekledim, telefonu 12:47 de teslim ettim. ankamall gürgençler de maximum 15 dakika süren işlem için 14-14:30 gibi gelin denildi. 14.00'de dedikleri gibi gittim işlemleri sürüyor dediler, oturdum beklemeye başladım dükkanda, 14:30 oldu dedim benim cihaz ne oldu, aradılar arkadaşlar test atıyor dediler 10 dk'sı var tamam dedim oturmaya devam. 14.40 oldu dedim telefonu verin artık olmadıysa da olmamış halini verin yapmayın gerek yok. dursun bataryası dedim bu seferde yarım saat şarja takılması gerekiyor batarya güvenliği için dediler, dedim verin istemiyorum batarya güvenliğini falan zar zor telefonu aldım çıktım. aynı gün servisi şikayet etmek için apple ı aradım apple müşteri hizmetleri telefonun pil değişimi için telefondan rapor göndermemi istedi raporu gönderdim müşteri hizmetleri telefonumun arka kamerasında hata olduğunu,şebeke sıkıntıları olduğunu ses ile ilgili problemler gördüğünü ve telefonumu acilen yetkili servise vermem gerektiğini söyledi. sözde yetkili servis olan bireyseli aradım dedim telefonda böyle sıkıntılar varmış getirin hemen apple a gönderelim dediler bu sefer ankara kızılay daki servislerine götürdüm baktılar test yaptılar aynı hataları görünce dediler zaten mağdur oldunuz biz hemen bugün apple a gönderiyoruz dediler sağolsunlar aynı
gün apple a gönderdiler.
ürün apple a ulaştı ben hergün sorguluyorum hem bireyselden hem apple dan bu arada forumları tarıyorum servis tecrübelerini v.s normalde en geç 2-3 günde servis işlem yapıyormuş dedim bende bir sıkıntı var sanırım ürününüzü inceliyoruz.
17 aralık 2018:
teknisyenlerimiz sorunu tanılamak üzere ürününüzü inceliyor sürekli bu yazı var işin garibi telefonumun şubat 2019 a kadar garantisi var ekranda garanti kapsamında değil yazıyor arıyorum her aradığımda test yapılıyor kameranızda sıkıntı tespit edilmiş ses sıkıntıları şebeke sıkıntıları v.s diyorlar sonra bireysel i arayın diyorlar bireyseli arıyorum bizlik birşey yok biz gönderdik diyorlar. en son dayanamadım artık kıdemli bir danışmana bağlarmısınız dedim her görüşme minimum 15-60dk arası bu arada vildan hanım diye birine bağlandım anlattım durumu 10dk dedi sizin telefon garanti kapsamı dışında kalmış yetkisiz müdahaleden, kafamdan kaynar sular döküldü dedim batarya değişikliği oldu sizin yetkili serviste telefonunun kutusunu ben açtım sıfır aldım onun haricinde hiçbir şekilde müdahale v.s olmadı siz ordan görüntüleyemiyormusunuz batarya değişikliğini evet dedi peki o zaman bu ne demek dedim bekliyorum 2 saattir departmanlardan gelecek cevabı dedim madem böyle birşey var 20 iş günü beni mi bekleteceksiniz haber vermeden cevap vermedi.. son olarak telefonumu apple yetkili servis olan bireysel bilişim e batarya değişikliği için ekteki formda göründüğü üzere teslim ettim, telefonumda nasıl bir işlem yapıldıysa apple tarafından yetkisiz erişim nedeni ile telefonum garanti dışı bırakılmıştır. apple firması garantisi devam eden ürünümü yetkisiz işlem yapıldığı gerekçesi ile keyfi olarak garanti dışı bırakmıştır kendi yetki vermiş oldukları ankara bireysel bilişim yetkili servisinde telefonumun bataryası değişmiş ve aynı gün telefonda çıkan sorunlar apple müşteri hizmetleri ile yapılan telefon görüşmesinde tespit edilmiş ertesi sabah telefonum yine apple yetkili servisi olan bireysel bilişim teslim edilmiş, bireysel bilişim aynı gün telefonumu apple onarım merkezine göndermiş telefonum apple a ulaşır ulaşmaz yetkisiz müdahale gerekçesi ile garanti dışı bırakılmıştır. apple in keyfi uygulamasından şikayetçiyim, telefonumun bilirkişi tarafından incelenmesini ve türkiye cumhuriyeti vatandaşlarını keyfi uygulama ile zor durumda bırakan apple firmasına gerekli yaptırımların yapılmasını talep ediyorum...

ne oldu diyen merak eden olduysa bi bok olmadı
25.12.2018 de telefonumu garantisi bozulmuş şekilde teslim aldım son olarak apple danışmanına şu mesajı atarak noktaladım olayı..

valla ben parasında pulunda değilim cihaz değişmiş para iadesi yapılmış çok umrumda değil benim gururuma yediremediğim yapılan haksızlık (yumuşak yazıyırom içimden geçenler daha farklı) ülkede adalet varsa en azından bu adamların tüketiciye yaptıkları yanlarına kalmasın en azından bir savunmaları alınsın en son apple kıdemli danışmanına attığım mesaj bu;

teşekkürler eylem hanım;

ben sadece volkan bey, vildan hanım,burcu hanım,ayşegül hanım onlarca apple danışmanına kendimi ifade edemedim sanırım ona üzülüyorum sanırım sıkıntı bende, benim anlatmak istediğim şu daha basit nasıl anlatabilirim acaba;

yetkili servisiniz olan ankara bireysel bilişime batarya kapsamında telefonumu teslim ettim batarya değişikliği yapıldı, telefonu aldığımda arka kamerada sıkıntı vardı aynı gün sizi aradım kamerada donanımsal sıkıntı var denildi cihazı tekrar bireysel bilişime verdim onlar size gönderdi ve bu anlattıklarım 24 saat içerisinde oldu.
kısacası sağlam teslim ettiğim cihazı, bireysel bilişim yetkisiz erişim yaparak bozdu ve siz onların hatasını müşteriniz olan bana yüklediniz ve ben bunu 2 haftadır size ifade edemedim sanırım.yaptırımı bireysel bilişime teknik servisine yapmanız gerekirken bana yaparak beni mağdur ettiniz..

teşekkürler kolay gelsin iyi çalışmalar..

apple ve yetkili servisi olan bireysel bilişim tarafından dolandırıldım, bunuda vatandaşlık hakkımı kullanarak thh ne şikayet ettim, vicdanı, mantığı olan biri görür belki gereğini yapar, bunu yapmasam artık cinnet aşamasına gelmiştim daha hoş olmayan şeyler olacaktı en azından içimdeki ateşe bir kova su döktü thh birşey çıkar çıkmaz diye bir beklentim yok bireysel bilişimi allaha apple ıda hangi tanrıya inanıyorlarsa artık ona havale ediyorum..

04.01.2019 süreci merak eden varsa....

07.01.2019 pazartesi saat 14:00 de nihai kararı bildireceklermiş öyle dedi yeni kıdemli danışman, % 99 olumsuz gelecek, dedim 3 haftadır aynı şeyi söylüyorsunuz, düşen hisselerinizi, itibarınızı, karınızı bu şekilde bizim üzerimizden mi çıkaracaksınız? cevap yok hıh mıh.... dedim 2 hafta aptal telefon kullandım, 3 haftadır da sizden haber bekliyorum süreç normal mi diyorum hıh mıh diyor..koca apple in bize layık gördüğü muameleye bak..

---- Mesajlar birleştirildi ----

Süreç çok kötü olduğu için kronolojik sıra karıştı iyice arkadaşlar idare edin, kısaca Apple garantisi devam eden el değmemiş temizlikteki jelatinini kendim açtığım telefonuma orman kanunları derler ya afedersin ormanda yapsan başın belaya girer... nedenini anlamadığım şekilde" yetkisiz müdahale " kararı vererek garanti dışı bıraktı..
 

ronicfarm

Asistan
Katılım
20 Haziran 2018
Mesajlar
421
Reaksiyon puanı
118
Puanları
43
Yaş
28
Tek yol tüketici hakları gibi görünüyor
 

ekaraot

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2011
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Hocam Senin dediğin olayı örgütlenmeden tek başıma yaptım ben bak şimdi neler yaptığımı anlatayım sana madem merak ettin;

1-Aynı gün Servisi Apple ı arayarak şikayet ettim.
2-Şikayet vara apple ve Bireysel Bilişimi Şikayet ettim.
3-En az 30 danışman ile telefon-chat-mail ile görüştüm.
4-apple sayfalarına yazdım.
5-apple community e yazdım.
6-Ekşi sözlüğe başlık açtım.
7-İphonedo ya (tanıyan tanır) twitter, ekşi sözlük, mail attım dile getirsin sorunu diye.
8-donanımhaber,shift deletenet gibi forumlara konu açtım.
9-Hem Apple ı hem Bireysel Bilişimi THH ne verdim 4 gün dilekçem işleme alınmadı CİMER e şikayet ettim.
10-Ülkede yapabileceklerim bittiken sonra ABD apple ile

Sen hala örgütlenmekten bahsediyorsun,kör tuttuğunu öpermiş, apple bizi öptü napalım sağlık olsun...

bizim gibi apple fanatiği insanlar, yere göre sığdıramadığımız apple ın türkiyede ki halini görsün istiyorum, en azından bizim gibi bir sürü insan var bu konudan muzdarip, 2 aylık 5 aylık telefonlara bile yetkisiz müdahale kararı veriliyor artık apple tr bunu suistimal ediyor türkiye de hukuksuzluğa yaptırımın olmadığını bildikleri için insanları mağdur ediyorlar.

evet denemediğim apple abd kalmıştı google translate yardımı ile saçma sapan ingilizce cümleler yazmama rağmen adama derdimi anlatabildim, işin ilginci adam beni apple türkiye' deki kıdemli danışmanlardan daha iyi anladı. bir ara satış depertmanı felan deyince iphone xs felan hediye edecekler sanıdım fakat ordan da sonuç çıkmadı maalesef, en azından adamların yaklaşımı bizimkilere göre kat kat iyi...

konuyu merak edenler için;

(bkz: apple servis rezaleti)

friday, jan 04, 2019 07:51 pm
duration 41 minutes 9 seconds

brittny
thanks for contacting apple support. my name is brittny. please give me a moment to look over your information.

...
hi

.....
customer service experience of non-guaranteed apple products by arbitrarily deciding on unauthorized access to 2-3-6 month phones;

now ı would like to talk about the phonehttps://checkcoverage.apple.com/en/en/contact your warranty here does not continue unauthorized access has been out of warranty.

senior consultant connected to the trouble or tried to explain, the consultant you very well understand ı'm very sorry for your grievance immediately what you can do ı'm looking at you to open a file and e-mail event number.

you will start to wait after you say how it would be such nonsense again when you call apple i will go to another senior consultant hoooppp file to tell the situation from scratch will say a new file by saying the room is oooooo very surprised and a new event number will throw you .. meanwhile the other consultant file other than ı hope my friend has inherited the problem and will give you a consolation mail.

ıf you say you are waiting for what you are waiting in the apple's ultra

....
my phone iphone 7 plus 256 gb

brittny
hello .... ı did not understand your message. can you please tell me what issue you are having?

...
my servis

...
turkish

...
not help turkish services

..
services tag

...
..

brittny
ok, thanks. please hold a few moments while ı reach out to a senior advisor, thank you.

...
...

brittny
thanks for your patience ... ı have josh here, he is a senior advisor and will take over from here. ıs it ok to transfer you to him?

...
yes thanks

...
my device unauthorized intervention

...
my first device

...
not unauthorized intervention

brittny
great! have a wonderful day!

josh
thanks for contacting apple support. my name is josh. how can ı help you?

josh
hi .., it sounds like you are chatting in about a repair is that correct?

..
hi josh

..
my device

...
unauthorized intervention

...
not unauthorized intervention

..
ı am first user my device

..
not unauthorized intervention

josh
ı can certainly able to understand wanting to get your device repaired and ı’ll do what ı can to help you out.

...
(bkz: apple servis rezaleti)josh
did you have any specific questions about this repair?

...
apple guarantee the gelatin of untouched cleaning my own phone to open my own phone call the jungle laws, or if you do in the woods you'll be in trouble, the reason for the "unauthorized intervention" in the way ı did not understand why the warranty has left.

...
yes

josh
ı’m not quite sure ı understand your question ...

...
my devices apple turkey services unauthorized intervention decision

...
but

...
not unauthorized intervention

...
my device battery change

...
my device out of warranty

josh
ı do show notes indicating that there was unrepairable damage requiring the iphone to need to be replaced at the stock price. did you have the iphone serviced by a 3rd party?

...
no no

....
my first device

...
my first open

...
erroneous decision

josh
please give me a moment to research this. ı’d like to see if ı can **** the repair center notes to indicate what the reason for their decision was.

...
battery changed at authorized service center

...
and camera error

...
battery changed at authorized service center and camera error and send repair center unauthorized intervention decision

josh
ı’m still researching this, please give me a few more moments ...

...
ı don't understand why

...
thanks

..
..

josh
ı wasn’t able to see any specific details about the repair so ı’m going to reach out to our direct dispatch department, please give me a few minutes to speak to them about this issue.

...
thanks

josh
thanks for your patience, ı’m chatting with our direct dispatch department now so it may be a few more minutes.

...
thanks

josh
thanks for your patience ..... ıt appears that we escalated this issue up to your engineering department and it was determined that there were unauthorized modifications to the device which resulted in it being unrepairable. ı’m sorry but ı don’t have any additional information at this time other than the details that were provided in that requote.

...
battery changed at authorized service center and camera error and send repair center unauthorized intervention decision

..
or 24 hour

josh
ı’m sorry but ı’m unable to override the repair center’s decision. they have researched this and determined that the device is beyond repair due to this.

....
three weeks waiting

josh
ıf you would like you can return to the apple authorized service provider to get further repair options.

....
apple authorized service provider my device caused damage

josh
ı understand where you are coming from. ın this case they would be the one’s who you would want to dispute this with. ı would not be able to override the repair center’s decision.

...
apple customer satisfaction should not be this

....
my devices ipad

....
my devices apple watch 3

...
my devices

...
apple tv

....
my first services experience

...
ıt was a disappointment

josh
ıt sounds like you have a lot of apple devices and we sincerely appreciate your business. ı wish ı had another option here but ı am unable to override this decision. from here the best thing to do would be to speak to the apple authorized service provider or a different apple authorized service provider for repair options.

....
ı am not buy apple

josh
ı’m sorry to hear that ..... ıs there any other questions ı can answer for you today?

...
no thanks

...
see later

josh
ıt was a pleasure working with you today! for your reference, your case number is ... ıf you need additional assistance, please do not hesitate chatting us back. ı'm going to go ahead and end the chat unless you have any further questions.

hocam apple tr hariç apple ve ürünleri ile bir sıkıntım yok, sorun bizim ülkemizde ki apple servisleri, apple çalışanları apple tr yöneticileri, benim suçum tr vatandaşı olmak mı? bana bize yada benim durumumdaki insanlara yaptığın hukuksuzluğu abd de almanyada yada bir AB ülkesinde yapabilirmi apple ?

THH felan umrumda değil hocam geç gelen adaleti ne yapayım ben 6 ay sonra iade-değişim kararı çıksa ne olacak? Apple başta yapması gereken şeyi hukuksuz olarak 6 ay sonra yapacak ona giren çıkan ne olacak? ben 1 ay telefonsuz kalıcam, 1 ay bilirkişi oda edevletten başvurursan şahsen başvursan 6 ay telefonsuz, sonra mahkeme git-gel..
apple a yaptırım ne olacak 6 ay önce yapması gerekeni beni mağdur edip 6 ay sonra yapacak..
 
Son düzenleyen moderatör:

themorgan

Asistan
Katılım
1 Kasım 2017
Mesajlar
177
Reaksiyon puanı
29
Puanları
28
Yaş
31
Sizi şuan en iyi ben anlarım bende zamanında 5s telefonumu pupa apple yetkili servise vermiştim değişim kararı çıktı fakat apple türkiyenin ellerinde 5s stoğu olmadığı için iphone se vereceğiz dediler tam 3 ay bekletmişlerdi benim gibi binlerce kişi vardı kimi thh ye gitti kimine 5s ler tamir edilip geldi. Aksi benimde üniversiteyi bitirmek için tek sınavım var ve tüm bilgiler iphone da. Apple müşteri temsilcileri bana yedek telefon vermedi neymiş efendim zamanında yedek telefonlar çalınmış bana birde akıl veriyor pc den bilgilere erişebilirsiniz diyor. Ben thh ye gidemiyordum fatura adıma olmadığı için, bende ilk 20 günü de beklemeyip iphone 7 almıştım birde bazı yetkililer size se gelmeyecek felan filan diyor bende Allah belanızı versin dedim eski telefonumu gönderin dedim 3 ay sonunda bana üst model iphone se geldi gelen se yi kardeşime verecektim neyse velhasıl 3 ay da geleceğini bilsem iphone 7 yi de almazdım onlara para kazandırmazdım se de geldi onuda kardeşime verdim ama birdaha apple almam bu sondu. Hatta burayada konu felan açmıştım herkes şaşırmıştı 3 ay olmaz diye ama benim gibi binlerce kişi vardı şikayet siteleri felan heryere yazmıştım.
 

rubarovan21

Profesör
Katılım
14 Kasım 2015
Mesajlar
1,009
Reaksiyon puanı
320
Puanları
263
Verdiğiniz servis Apple'ın kendi orijinal servisi ise böyle bir durumun gerçekten yaşanmaması gerekiyor. Apple'ın sitesinde yetkili servis olarak geçiyor mu verdiğiniz servis?
 

ekaraot

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2011
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Premium reseller hemde..

---- Mesajlar birleştirildi ----

https://apple.bireysel.com.tr/

yetkili servis ayrıca premium reseller...

hocam apple servis, müşteri memnuniyeti felan hepsi bitmiş onlarda ülkeye ayak uydurmuş, hak yok hukuk yok adamlar resmen gasp etti garantili ürünümü çöpe çıkardı..
 
Son düzenleme:

ConfickerBelasi

Müdavim
Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,127
Puanları
8,958
sonra apple hakaret davası açtı diye konu açar resimler gözükmüyor avukat tanıdığın varsa onunla üzerine git.
 

ekaraot

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2011
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Thh ye verdim, tenezzül edip savunma bile vermediler, verseler ne olacak sonra bilirkişi, karar dı ıvırdı zıvırdı derken 6 ay bekle oda karar lehine çıkarsa en fazla telefon değişecek, apple ın zararı ne olacak şansa karar lehime çıksa adamlar 6 ay önce yapması gerekeni 6 ay sonra yapacak 6 ay bana zulüm ettiği yanına kar kalıcak..

nQ2A8V.jpg


16rYQj.jpg


Ekran-Al-nt-s.jpg


---- Mesajlar birleştirildi ----

valla on numara iş.. kur bir şirket sat 2 yıl garantili diye ürünleri, servise gelen ürünleri yetkisiz müdahale deyip garanti dışı bırak, müşteri uğraşsın dursun aylarca sana bir yaptırım yok nasıl olsa..
 
Son düzenleme:

ConfickerBelasi

Müdavim
Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,127
Puanları
8,958
karar lehine çıkacak ...
geçmiş olsun.
 

grezimonk

Profesör
Katılım
10 Mayıs 2012
Mesajlar
1,999
Reaksiyon puanı
261
Puanları
263
Apple hiç bir zaman düzgün hizmet veremedi ki... çöp şirket...
 

ekaraot

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2011
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
hocam lehime çıksa ne olacak çıkmasa ne olacak,

iPhone Şikayet Sayfası iPhone Hakkında Yazılmış Yorumlar - Şikayetvar

İPhone'un Yetkisiz Müdahale Yalanı!

şikayet benim değil rastgele seçtim bu şekide sayfalar dolusu şikayet var..

adamlar bu işi rutine bağlamış 3 şikayetten biri yetkisiz müdahale..

yaptırım yok düşün sen esnafsın bana birşey satıyorsun bozuk çıkıyor sana geri getiriyorum normalde değiştirmen lazım fakat la git nereye şikayet edersen et diyorsun bana sonra ben uğraşırsam 6 ay sonra oda belki haklı olduğumu ispatlayacam ürünü değiştiricem senden peki senin yaptığın pişkinliğin cezası varmı yok?
 

berkcanatabey

Öğrenci
Katılım
20 Mart 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
31
hocam lehime çıksa ne olacak çıkmasa ne olacak,

iPhone Şikayet Sayfası iPhone Hakkında Yazılmış Yorumlar - Şikayetvar

İPhone'un Yetkisiz Müdahale Yalanı!

şikayet benim değil rastgele seçtim bu şekide sayfalar dolusu şikayet var..

adamlar bu işi rutine bağlamış 3 şikayetten biri yetkisiz müdahale..

yaptırım yok düşün sen esnafsın bana birşey satıyorsun bozuk çıkıyor sana geri getiriyorum normalde değiştirmen lazım fakat la git nereye şikayet edersen et diyorsun bana sonra ben uğraşırsam 6 ay sonra oda belki haklı olduğumu ispatlayacam ürünü değiştiricem senden peki senin yaptığın pişkinliğin cezası varmı yok?

Benimde ilk sahibi olduğum iPhone 8 Plusima ayni şeyi dediler 4 ay önce. Yetksiz müdahale! Cihazı çalışır şekilde teslim ettim sonra çizik dolu ve açılmayan bir cihaz teslim aldım. Geçen hafta şansımı birde UK Apple storelardan birinde deneyeyim dedim, garanti sorgulaması yaptığımda cihaz değiştirilmiş çıktı. Anlattığınız o kıdemli departman “acsupport” başlıklı mailiyle kendi bilgilerini attı ve sonra +353 kodlu İrlanda numarasıyla arayıp, cihazın ücretsiz değiştiğini söyledi. İlk başta doğrulamak içinde faturamı istedi tabi. Özel bir serviste içini açtırdım ve servis çalışanı cihazın anakartının değişmiş olabilecegini ve içinde birçok vidanın eksik olduğunu söyledi. Simtrayde yazan IMEI numarasıda benim cihazıma ait değildi. Ayrıca şikayet ve forum sitelerinde bir çok kişinin çalışan cihazı bozuk olarak iade ediliyor çünkü hurda veya arızalı parçalarla değiştirerek suçu kullanıcılara atıyorlar. Burdan ne anlıyoruz? Onarım merkezinde çalışan dangalak teknisyenler cihazlardan parça çalıyorlar. İnsanlar gerizekalı mı garantili olan cihaza dışardan ücret ödeyerek yaptırsın? Konuyu sizin gibi tüketici mahkemesine değil dahada adli makamlara taşıyacağım.
 

Ekli dosyalar

  • EAA1AC11-C17E-4982-B876-F4EF96D2870B.png
    EAA1AC11-C17E-4982-B876-F4EF96D2870B.png
    95.6 KB · Görüntüleme: 1,053

rubarovan21

Profesör
Katılım
14 Kasım 2015
Mesajlar
1,009
Reaksiyon puanı
320
Puanları
263
Benimde ilk sahibi olduğum iPhone 8 Plusima ayni şeyi dediler 4 ay önce. Yetksiz müdahale! Cihazı çalışır şekilde teslim ettim sonra çizik dolu ve açılmayan bir cihaz teslim aldım. Geçen hafta şansımı birde UK Apple storelardan birinde deneyeyim dedim, garanti sorgulaması yaptığımda cihaz değiştirilmiş çıktı. Anlattığınız o kıdemli departman “acsupport” başlıklı mailiyle kendi bilgilerini attı ve sonra +353 kodlu İrlanda numarasıyla arayıp, cihazın ücretsiz değiştiğini söyledi. İlk başta doğrulamak içinde faturamı istedi tabi. Özel bir serviste içini açtırdım ve servis çalışanı cihazın anakartının değişmiş olabilecegini ve içinde birçok vidanın eksik olduğunu söyledi. Simtrayde yazan IMEI numarasıda benim cihazıma ait değildi. Ayrıca şikayet ve forum sitelerinde bir çok kişinin çalışan cihazı bozuk olarak iade ediliyor çünkü hurda veya arızalı parçalarla değiştirerek suçu kullanıcılara atıyorlar. Burdan ne anlıyoruz? Onarım merkezinde çalışan dangalak teknisyenler cihazlardan parça çalıyorlar. İnsanlar gerizekalı mı garantili olan cihaza dışardan ücret ödeyerek yaptırsın? Konuyu sizin gibi tüketici mahkemesine değil dahada adli makamlara taşıyacağım.

Verdiğiniz yer neresi?
 

ekaraot

Öğrenci
Katılım
6 Kasım 2011
Mesajlar
9
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Apple'ın sitesinde var mı ismi, yetkili servis mi? Eğer öyleyse öncelikle Apple'a da şikayet etmenizi öneririm. Onlar böyle bir durum varsa daha iyi bir çözüm sağlayabilirler.

onuda denedim ben dedim yetkili servisiniz telefona zarar vermiş olabilir, ona da dosya açtılar geri dönüş bile olmadı, servis şikayetleri arka planda değerlendiriliyormuş beyfendilerin..100 e yakın dosyam var apple de yalan dolan..
 

berkcanatabey

Öğrenci
Katılım
20 Mart 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
31
Yetkili servis tabi, servisin bir sucu olduğunu düşünmüyorum. Genpanin iPhone değiştirme yetkisi olmadığı icin onarım merkezine gönderiyor. Ne olduysa orda oldu zaten cihazımın anakartını çaldılar
 

rubarovan21

Profesör
Katılım
14 Kasım 2015
Mesajlar
1,009
Reaksiyon puanı
320
Puanları
263
İstanbulda yaşamanıza rağmen bizzat Apple'a randevu alıp neden gitmiyorsunuz buna anlam veremedim.
 

grezimonk

Profesör
Katılım
10 Mayıs 2012
Mesajlar
1,999
Reaksiyon puanı
261
Puanları
263
Apple bitti... parça da ÇALARLAR İFTİRADA ATARLAR...
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,127
Puanları
8,958
araklayan genpa galiba apple'elinde çok parça var...
 
Katılım
26 Nisan 2018
Mesajlar
384
Reaksiyon puanı
143
Puanları
43
Apple neden Akasya veya Zorlu' dan randevu almayıp gidiyorsunuz demek bence saçma. Randevu sisteminde genelde dolu olabiliyor. Diğer özel servislerde sonuçta aynı işlemi yapıyor. Randevuyu bir hafta sonrasına veriyor. Ben özel yetkili servislerde aynı gün işimi çözüyorum. KVK sağolsun epey yardımcı oldu. Bizzat çok yakın bir arkadaşımın başına geldi. Cihazı aldığından bu yana hiç bir işlem yaptırmadı. Pil ve ekran sorunu için servise bıraktı. Apple onarım merkezi (Apple Türkiye Deposu Kocaeli/Gebze) cihazda yetkisiz müdahale var diyip iade etti. Karara itiraz ettik. Apple inceleme başlattı ve sonuç hatalı karar alınmış. Yasal süreci dolmasndan dolayı sıfır iki yıl garantili cihaz ile değiştirmek zorunda kaldılar.

Siz gerçekten cihazınızda bir işlem yaptırmadıysanız THH ve Apple Müşteri hizmetlerine şikayetinizi oluşturun. Apple ile görüşürken agresif olmayın. Orada ki personellerde sizin durumunuza ve tutumunuza göre yardımcı oluyorlar. Çok işlem gördüm oradan biliyorum...
 

berkcanatabey

Öğrenci
Katılım
20 Mart 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
31
Alakası yok, o an sizinle orada ilgileniyorlar. Sorununuz o an çözülüyor. Siz telefonu teslim edip eve dönmüyorsunuz. Zaten randevu alıp gitmenin amacı o.
Eskiden öyleydi artik öyle değil. Yazilimsal sorunsa ilgileniyorlar, donanımsal ise sizden alıp onarım merkezine gönderiyorlar
 

grezimonk

Profesör
Katılım
10 Mayıs 2012
Mesajlar
1,999
Reaksiyon puanı
261
Puanları
263
Apple neden Akasya veya Zorlu' dan randevu almayıp gidiyorsunuz demek bence saçma. Randevu sisteminde genelde dolu olabiliyor. Diğer özel servislerde sonuçta aynı işlemi yapıyor. Randevuyu bir hafta sonrasına veriyor. Ben özel yetkili servislerde aynı gün işimi çözüyorum. KVK sağolsun epey yardımcı oldu. Bizzat çok yakın bir arkadaşımın başına geldi. Cihazı aldığından bu yana hiç bir işlem yaptırmadı. Pil ve ekran sorunu için servise bıraktı. Apple onarım merkezi (Apple Türkiye Deposu Kocaeli/Gebze) cihazda yetkisiz müdahale var diyip iade etti. Karara itiraz ettik. Apple inceleme başlattı ve sonuç hatalı karar alınmış. Yasal süreci dolmasndan dolayı sıfır iki yıl garantili cihaz ile değiştirmek zorunda kaldılar.

Siz gerçekten cihazınızda bir işlem yaptırmadıysanız THH ve Apple Müşteri hizmetlerine şikayetinizi oluşturun. Apple ile görüşürken agresif olmayın. Orada ki personellerde sizin durumunuza ve tutumunuza göre yardımcı oluyorlar. Çok işlem gördüm oradan biliyorum...
yani onların dediğini hemen kabullenmeden şikayet edeceksiniz...
 

berkcanatabey

Öğrenci
Katılım
20 Mart 2017
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
31
Apple neden Akasya veya Zorlu' dan randevu almayıp gidiyorsunuz demek bence saçma. Randevu sisteminde genelde dolu olabiliyor. Diğer özel servislerde sonuçta aynı işlemi yapıyor. Randevuyu bir hafta sonrasına veriyor. Ben özel yetkili servislerde aynı gün işimi çözüyorum. KVK sağolsun epey yardımcı oldu. Bizzat çok yakın bir arkadaşımın başına geldi. Cihazı aldığından bu yana hiç bir işlem yaptırmadı. Pil ve ekran sorunu için servise bıraktı. Apple onarım merkezi (Apple Türkiye Deposu Kocaeli/Gebze) cihazda yetkisiz müdahale var diyip iade etti. Karara itiraz ettik. Apple inceleme başlattı ve sonuç hatalı karar alınmış. Yasal süreci dolmasndan dolayı sıfır iki yıl garantili cihaz ile değiştirmek zorunda kaldılar.

Siz gerçekten cihazınızda bir işlem yaptırmadıysanız THH ve Apple Müşteri hizmetlerine şikayetinizi oluşturun. Apple ile görüşürken agresif olmayın. Orada ki personellerde sizin durumunuza ve tutumunuza göre yardımcı oluyorlar. Çok işlem gördüm oradan biliyorum...

Dediğinizi yaptım mühendislik dosyası açtılar ve yanıt olmsuz geldi ve çalışan cihaz geldiğinde hiç açılmıyordu. Ne hikmetse 5 ay sonra cihazım sistemlerinde değişmiş gözüküyor. Benim cihazımın anakartını çaldılar. Birde garantili olan cihaza dışarda müdahale ettirmek ne kadar mantıklı o da ayrı konu. Sakin olun demişsiniz, para kolay kazanılmıyor kusura bakmayın Cihaza 6000-7000₺ verip servisinde rezillik, hırsızlık ve iftiraya uğruyorsanız sakinlik falan beklemeyin. Benim ki tüketici mahkemesi değil normal dava olacak.
 
Katılım
26 Nisan 2018
Mesajlar
384
Reaksiyon puanı
143
Puanları
43
Sakin kısmında şunu diyorum sadece yanlış anlaşılmasın...
Sizde bir çalışanssanız karşınızdaki size bağırıp çağırdığında yapacağınız var ise bile yapmazsınız. Emin olun bu durumu defalarca kez gördüm. Tecrübelerime istinaden aktarıyorum. Tabi davayı açın. Aksi bir durum yok ise kazanırsınız. Emsal durumlara istinaden diğer insanlara umut olursunuz. Ekranı kırılmış, sıvı temaslı cihaz yada yetkisiz müdahale kararı çıkmış ama düzgün konuşup müşteri memnuniyeti kapsamında ücretsiz parça değişimi yada cihaz değişimi olduğunu o kadar çok örnek var ki anlatamam. Sadece yaşadığım tecrübeleri aktarıyorum. Tabi siz bildiğinizi yapabilirsiniz :)
 
Üst