Afrikadaki Bir Adam

Bu konuyu okuyanlar

MagoSa

Öğrenci
Katılım
30 Mayıs 2007
Mesajlar
17
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
imdatba7su5aw8.jpg







:'( :'(
 

chimera

Dekan
Emektar
Katılım
24 Kasım 2006
Mesajlar
8,774
Reaksiyon puanı
558
Puanları
0
Halimize şükür etmek lazım :'( ::)
 

El Padrino

Dekan
Emektar
Katılım
15 Şubat 2007
Mesajlar
6,045
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
aman allahım... :'( :(

çok şükür halimize :(
 

Efe Zoroğlu

Profesör
Katılım
24 Mayıs 2007
Mesajlar
1,274
Reaksiyon puanı
7
Puanları
0
Bismillahirrahmanirrahim ??? :'(Evet Runal Doğru Söylüyor.Gine Bir Konser Filan Düzenlemeleri Lazım Bence :'(
 

RuNaL

Dekan
Emektar
Katılım
11 Mart 2006
Mesajlar
6,898
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
Yaş
34
savaşlara harcanan para böyle yerlere gitse dünya da aclık die bişey kalmazdı
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,441
Reaksiyon puanı
396
Puanları
83
RuNaL dedi ki:
savaşlara harcanan para böyle yerlere gitse dünya da aclık die bişey kalmazdı
savaşa para harcayanlar insanlığı düşünseydi zaten savaşlar olmazdı , amaçları dünyaya ve paraya hakim olmak.
 

RuNaL

Dekan
Emektar
Katılım
11 Mart 2006
Mesajlar
6,898
Reaksiyon puanı
69
Puanları
48
Yaş
34
Jojoba dedi ki:
RuNaL dedi ki:
savaşlara harcanan para böyle yerlere gitse dünya da aclık die bişey kalmazdı
savaşa para harcayanlar insanlığı düşünseydi zaten savaşlar olmazdı , amaçları dünyaya ve paraya hakim olmak.

insanlar olmayınca ilerde paranın bi önemi kalmıyacak ama onlar bunu önemsemiyor
 

seciL

Dekan
Emektar
Katılım
29 Eylül 2005
Mesajlar
5,117
Reaksiyon puanı
102
Puanları
48
çok kötü walla ya :( iskelet olmuş bunlar ya

bi insan nasıl bu hale gelebilirki nasil yaşyıor bunlar acaba ya :( :-\
 

isot

Doçent
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
810
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Ne diyeceğimi şaşırdım.Bir kendi halime bir ona baktım.
Gözlerim doldu ya..
 

flood_77

Profesör
Katılım
21 Aralık 2006
Mesajlar
1,478
Reaksiyon puanı
4
Puanları
38
:( :( kendını gelısmıs sanan ulkeler arkaalarındakı bıraktıkları pıslıklerı temızlesınler.zamanında az somurmedıler :mad:
 

hakan.daburda

Profesör
Katılım
26 Haziran 2007
Mesajlar
1,112
Reaksiyon puanı
7
Puanları
38
flood_77 dedi ki:
:( :( kendını gelısmıs sanan ulkeler arkaalarındakı bıraktıkları pıslıklerı temızlesınler.zamanında az somurmedıler :mad:
Gene sömürüyolar,Afrika insanları yokolsunki Afrika toprakları dünyanın başkanı sayılan ABD ye kalsın,yada Rusya,ABD,Çin aralarında kırışsınlar ki,kırışamazlar aslında(senin payın büyük oldu benim payım az oldu) bir 3.Dünya savaşıda burdan çıkar
:(
 

Turab Garip

Dekan
Emektar
Katılım
30 Mayıs 2007
Mesajlar
6,875
Reaksiyon puanı
169
Puanları
63
Bilemiyorum, belki onun yerinde olmak bir çok şeyden iyi olurdu.
Etrafını çevreleyen şeyin içinde olmak isterdim.

Ah vah yazık tüh yerine bir şeyler yapmak istiyorum, ama bencilce düşünüp onun yerinde olmayı istiyor ve rahata kavuşmak istiyorum.. İnsanoğlu..
 

flood_77

Profesör
Katılım
21 Aralık 2006
Mesajlar
1,478
Reaksiyon puanı
4
Puanları
38
Elmacik dedi ki:
Bilemiyorum, belki onun yerinde olmak bir çok şeyden iyi olurdu.
Etrafını çevreleyen şeyin içinde olmak isterdim.

Ah vah yazık tüh yerine bir şeyler yapmak istiyorum, ama bencilce düşünüp onun yerinde olmayı istiyor ve rahata kavuşmak istiyorum.. İnsanoğlu..
hangı acıdan onun yerınde olmask ısterdın ???
 

afterdinner

Asistan
Katılım
20 Ağustos 2006
Mesajlar
466
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
Bu abimiz yillardir sanal ortamda e-postadan e-postaya o kadar fazla dolasti ki artik Afrika'nin acligini sembolize eden yegane unsur oldu. Bi iki dergide bile yayinlanmisti bu fotograf. Allah yardimcilari olsun %(
 

hakan.daburda

Profesör
Katılım
26 Haziran 2007
Mesajlar
1,112
Reaksiyon puanı
7
Puanları
38
flood_77 dedi ki:
Elmacik dedi ki:
Rahata kavuşmak açısından.
ordakıler cok mu rahat
Bizim balkonun altında kavga çıkmıştı,o onu bıçaklıyo o onun kafasını yarıyo,ablamla ben kavgayı izliyoz tabi polisi aradıktan sonra,ablam dediki,
yaa çocuğun kafası resmen yarıldı falan bi acayip oldu :( (bu şekilde)
bende dedimki: neoluyo sana yaaw inan şuan onlar senin çektiğin kadar acı çekmiyo,hepsi kavgaya konsantre olmuş ve hiç acı çekmiyorlar,onlarda öyle bir öfke varki,onun sıcaklığından kanları bile hemen pıhtılaşır aktığı yerde kalır
Kız kızdır tabi gene aynı
Kendimden biliyorum bu böyledir
 

Turab Garip

Dekan
Emektar
Katılım
30 Mayıs 2007
Mesajlar
6,875
Reaksiyon puanı
169
Puanları
63
flood_77 dedi ki:
Elmacik dedi ki:
Rahata kavuşmak açısından.
ordakıler cok mu rahat

Kime göre? Neye göre?
Bana göre açlık rahat, başkasına göre tokluk rahat.
Bugün yaşadıklarımın hiç birini yaşamayıp aç kalmak, hatta sonra açlıktan ölmek belki de en rahat şey olurdu. İnsanoğlu bencil diyorum ya.

Bir laf vardır, akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine, deli ol dünya senin kahrını çeksin. Şimdi, sen mi rahatsın yoksa deliler mi rahat? Rahmi Koç mu rahat yoksa bu adamcağız mı rahat?
Ben mi rahatım, yoksa açlıktan ölmesini bir akbabanın beklediği ve sahibine Pulitzer ödülünü kazandıran fotoğrafın içindeki o çocuk mu rahat?

Hergün rahatı için çalışanlar mı rahat, yoksa onları görüp "bizim bildiğimizi bilseydin etlerin erirdi" diyen ölüler mi rahat?
 

flood_77

Profesör
Katılım
21 Aralık 2006
Mesajlar
1,478
Reaksiyon puanı
4
Puanları
38
ben halıme sukredıorum allah ta yardımcıları olsun ...
 

Wolker

Profesör
Katılım
2 Kasım 2006
Mesajlar
1,542
Reaksiyon puanı
2
Puanları
38
unicef olsun yada diger yardim kuruluşları olsun yaptıkları herşey misyonerlik hareketleri.Adamlara 1 kap yemek verip gonderiyorlar onemli olan o değil balık verme tutmasını ogret adamlara.Eminim birçok ilaç firmasıda gonderdikleri ilaçlarda bedava deniyorlardır bu zavalliların uzerinde . 1 kez south park'ın bu konuyla ilgili bölümünü izleyin ne demek istedigimi anlarsınız ...
 

Turab Garip

Dekan
Emektar
Katılım
30 Mayıs 2007
Mesajlar
6,875
Reaksiyon puanı
169
Puanları
63
Wolker, konuyla ilgisi yok ama "zannettiklerin" doğru ve tescilli şeyler. ;)

Yeni çıkan ilaçlar ilk önce Afika halkının üzerinde deneniyor. ONdan sonra yiyecek yemeği bulamayan Afrika'da cinsel kökenli hastalık olan AIDS'in yaygın(!) olmasının sebebi de sözde aşıyla bulaşan HIV virüsünden kaynaklanıyor. Yoksa sizce de komik değil mi cinsel hastalıkların en çok Afrika ülkelerinde yaygın olması!!

Daha önce de söylemiştim şimdi tekrar söylüyorum, vaktiyle iki Nijeryalı arkadaşla kaldım; bizim ülkemiz dışarıdan gelen yardımları pek kabul etmez diyorlar. Çünkü zamanında sağlık yardımı adı altında yapılan aşılardan sonra ülkede AIDS diye bir hastalık türedi diyorlar..
 

flood_77

Profesör
Katılım
21 Aralık 2006
Mesajlar
1,478
Reaksiyon puanı
4
Puanları
38
dogrudur valla herseyde amerıkanın parmagı var.ben bızım ulkedekı kus grıbınde de amerıkanın parmagı oldugu gorusundeyım.
 

ahmetweli

Asistan
Katılım
30 Haziran 2007
Mesajlar
298
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bu adamları bu duruma düşürenler utansın.Sümürgeler halinde yaşamışlar.
Adamların madeni var çıkartamıyorlar,toprağı var işlecek adam kalmadı.
Sonrada çıkıp insani yardım diyerek göz boyuyorlar verdikleri üç kuruş parayla.Ne diyeyim bu adamları bu duruma düşürenler utansın,hatta allahından bulsun
 
Üst