honline
Profesör
- Katılım
- 3 Ocak 2009
- Mesajlar
- 4,744
- Reaksiyon puanı
- 296
- Puanları
- 263
Arkadaşlar yaklaşık 4, 5 ay önce A101 den Harici Seagate 1TB hdd 169 TL kampanyasından bir ürün aldım ürün arızalandı ve ürünü kargo ile servise gönderdim ve servis ürünü şu not ilebana geri gönderdi
xxxxxxx Seri numaralı ürün stoklarımızda Ürün ve Muadili bulunamadığından değişimi yapılamadı, ürünü satın almış olduğunuz firma üzerinden tarafımıza iade ediniz
durum bu fişimi kaybettim A101 benimle muhatap olmuyor, aklıma şöyle bir fikir geliyor acaba benimle aynı dönemde aynı üründen alan bir kişinin fiş kopyasıyla ürünü iade ettirmem mümkün olurmu sizce ve ekstra fikri olan varsa sevinirim.
xxxxxxx Seri numaralı ürün stoklarımızda Ürün ve Muadili bulunamadığından değişimi yapılamadı, ürünü satın almış olduğunuz firma üzerinden tarafımıza iade ediniz
durum bu fişimi kaybettim A101 benimle muhatap olmuyor, aklıma şöyle bir fikir geliyor acaba benimle aynı dönemde aynı üründen alan bir kişinin fiş kopyasıyla ürünü iade ettirmem mümkün olurmu sizce ve ekstra fikri olan varsa sevinirim.