- Konuyu başlatan
- #31
canberk sagnak
Profesör
- Katılım
- 27 Şubat 2016
- Mesajlar
- 1,099
- Reaksiyon puanı
- 314
- Puanları
- 263
Sen şanslıymışsın.
4-5 yıl önce Teknosa dan laptop almıştım 20 gün kadar sonra mavi ekran hatası verip kapanma sorunu ile karşılaştım, Teknosa ya gittiğimde bana 15 gün süre dolmasaydı değiştirebileceklerini servise götürmemi söylediler. Kendileri servise vermediler.
işte Türkiye'deki bariz sorunlardan biri bu geçmişle karşılaştırma yaptığımıza şimdiki yasalar her ne tüketiciyi geçmişe göre daha iyi korusada Adı bilindik büyük mağaza ve servislerde bile hala tam bir standart oluşturulabilmiş değil. Alacağınız satış sonrası destek yada servis hizmeti aynı firmanın başka şubelerinde hatta denk geldiğiniz yetkiliye göre bile değişiklik gösterebiliyor.