6 Aylık (!) Bilgisayarımın Kullanılamaz Hale Gelmesi ve İade Alıp Alamayacak Olmam Sorunsalı

Bu konuyu okuyanlar

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Merhabalar, başımdan geçen bu olayda para iadesi alabilir miyim acaba? Böyle bir konuda deneyimi, bilgisi veya fikri olan birisi bana yardımcı olabilirse çok mutlu olurum.

6 ay önce orjinal mağazasından aldığım orda yetkililer tarafından Win10 kurulan Monster Tulpar T7 V19.3.1 modelinde olan bilgisayarım uzun kullanımdan sonra çeşitli sıkıntılar ortaya çıkardı.
- Bilgisayarın hoparlörü uzun süre kullanıldığında (1,5 saat) cızırtılar çıkarmakta,
- Bilgisayarın özellikleri ilk ekteki gibi olmasına rağmen Premiere ile edit yaparken (son 15 gündür yapıyorum okul projesi için yoksa programı hiç kullanmadım alışkanlığım yoktur) efekt kullanmadan sadece ctrl+k yapa yapa hazırladığım videolarda bile bilgisayar kasmakta,
- Oyun bilgisayarı kullanan kişiler bilir bilgisayarın bir arayüz uygulaması vardır klavye fan vb buradan kontrol edilir. Monster'in kontrol uygulaması benim bilgisayarımda çalışmıyor. Önceden de benzer sorunlar yaşadım fakat tekrar kurulum yapınca geçmişti.
- Klavyenin ışık parlaklığı düne kadar ayarlanmıyordu. Dün düzeldi nasılsa bilmiyorum fakat bu sefer de başlangıç düzeninde takılı kaldı.
- Bilgisayarın üstünde bir fan düğmesi var fanın şiddetini ayarlamak için. Üstünde 2 tane ışık var. Şu anda basmama rağmen fan ayarlanmıyor ve bundan dolayı da bilgisayar ateş gibi oluyor bazı durumlarda.
- Bilgisayara herhangi bir program kurmak istediğimde program kurulmuyor hata veriyor. (Teknik servis ile yaptığım görüşmede albemiz kurmak istedi yetkili onu bile kuramadık ben hallettim)
- Gelelim beni en çok sinir eden probleme, bilgisayarlarına temiz bakan bir insanım çünkü aldığım bir ürünün uzun ömürlü olması benim için çok önemlidir. (Sonuncusu 9-10 yıl gitti hala çalışır çok az darbe almıştır hiç düşmemiştir sadece kullanmak işkence halini aldığı için değiştirdim) Bilgisayarım 1 kere bile düşmemesine rağmen (üzerinde değil göçük, boya akması, çizik bile yok) yamulmuştur. Evet yanlış okumadınız düz masaya koyunca bilgisayar sallanıyor.
- Son 2 gündür başıma gelen bir olay ise bilgisayarın sürekli mavi ekran vermesi ve kendini kurtarma moduna alması. Yaptığım şey müzik dinlerken yazı yazmak. (Bu olaylardan sonra bilgisayarın ram kullanma durumuna baktım en fazla %20-30 oluyor klasik kullanımımda)
***
Gelelim sorunların benim için sinir bozucu olduğu ve benim bu yazıyı yazmama sebep olan olaylar zincirine.
Ben bu sorunlarımı aynen bu şekilde şikayetvar üzerinden yazdım ve ertesi gün teknik servis yetkilisi tarafından arandım. Bu arada bahsetmeyi unuttum o görüşmeden önce bilgisayarım internetini açmıyordu direk. Wifi açılmıyordu. Bu görüşmede yetkili bey bana albemix programını kurmamı istedi ve tabii ki kuramadım. Uzaktan anlatması ile internet problemini çözdük. Bana bilgisayarımın servise gönderilmesi gerektiğini belirtti kendisi. Zaten kendi mağazalarında kurulmuş olan Win10'un tekrar kurulacağını söylediler. Ben online olarak ders görmekteyim ve şu anda sınavlarım var dedim ve gönderemeyeceğimi belirttim. 1 Haziran'dan sonra göndereceğimi söyledim.
***
Olayın sıkıntı oluşturan tarafına gelirsek, ben yanlış düşünüyor olabilirim fakat yeni aldığım bir bilgisayarın yamulması, kendi arayüz uygulamalarının düzgün çalışmaması, program kurulurken sıkıntı çıkarması, vaadedilen ve altta yazan özelliklerin hakkını vermemesi, windows sürümünün sıkıntı çıkarması bana ürünü iade etme hakkının doğduğunu düşündürtüyor. Benim aklım 6 ay önce aldığım bir cihazın sıkıntı çıkararak bu hale gelmesini almıyor. Ben bu cihazı servise gönderirsem (ki ilk fırsatta göndereceğim) büyük ihtimalle sıfırlanacak ve her şey düzelecek ( hoparlör ve yamukluk hariç). Faka teknolojide şöyle bir gerçek vardır ki gözardı edilemez bence sentetik testler ya da servis tarafından sıfır ürün üzerine yapılan testler ürünün uzun vadede sıkıntı çıkarmayacağını garanti etmez/edemez. Bu yüzdendir ki ,shiftdelete de dahil olmak üzere, bir çok teknoloji inceleme kanalları cihazlara ilk kutu açılışı ve ilk inceleme videosu çeker (bu durumda serviste yapılan testler oluyor), sonradan da uzun kullanım testi yaparlar ki benim gibi insanların yaşayabileceği problemleri gözlemleyebilsinler. Ayrıca ben 6 ayda bir böyle problemler yaşayacaksam ve bilgisayarım sıfırlanacaksa [şu anda öyle gözüküyor] ne anlamı var ki stabilite denen kavramın. Sonuç olarak bu bir üründür ve kimse 3 hafta kullanıp bunun sıfırını tekrar almaz yani sıfırının düzgün çalışması cihazın gelecekte çıkaracağı sorunlardan firmayı muhaf tutmaz bana göre.
***
Biliyorum sizi çok yordum buraya kadar geldiyseniz çok teşekkürler. Bana fikirlerinizi belirtir misiniz sizce paramı geri alabilir miyim?
Şimdiden teşekkürler yardımlarınız için...
 

Ekli dosyalar

  • Bilgisayarın Özellikler.jpg
    Bilgisayarın Özellikler.jpg
    46.6 KB · Görüntüleme: 247

Mikail_Ebrinç

Müdavim
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
3,104
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
2,700
Puanları
113
Yaş
18
Bilgisayarda bir sıkıntı olduğu apaçık ortada iade etm ihtimalin var eğer iade alirlarsa bence bir daha monster alma tavsiye etmem neyse geçmiş olsun :)
 

hobbSSaldım

Asistan
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
217
Reaksiyon puanı
134
Puanları
43
Yaş
19
i7 9.nesil 1660ti 6gb ve 16 gb rama sahip bir bilgisayarda premiere kasması imkansız bence. Ben 10 yıl önce bir pc aldım. i7 1.nesil 1gb gtx425m 6 gb ram olmasına rağmen premiere de 720p 60fps yi kusursuz bir şekilde renderliyor. Bilgisayarı servise göndermeden önce detaylı resim çekin. Servisten sonra sorun devam ederse Monster Notebook un kapısına dayanın. İade almazlarsa ayıplı mal gerekçesiyle mahkemeye başvurabilirsiniz. Böyle bir hakkınız var ama kanıtada ihtiyacınız var. Bütün sorunları kameraya alın derim.
 

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Bilgisayarda bir sıkıntı olduğu apaçık ortada iade etm ihtimalin var eğer iade alirlarsa bence bir daha monster alma tavsiye etmem neyse geçmiş olsun :)
Kesinlikle yakınından bile geçmeyeceğim. Stabilite önemli. Yükseltilmiş MacBook Air bakıyorum. Bakalım...
 

Hidro Dinamik

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2017
Mesajlar
5,996
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
10,560
Puanları
113
Gerçekten geçmiş olsun. Daha öncesinde garanti bitiminden hemen önce ve sonra anakart problemleri yaşayanları gördüm duydum ancak sizinki gerçekten çok büyük şanssızlık olmuş. Umarım geri iade veya sıfırını yollama gibi bir durum söz konusu olur. Sonuç alamazsanız ilgili yerlere şikayette bulunup hakkınızı arayın.
Tekrar cok geçmiş olsun :/
 

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
i7 9.nesil 1660ti 6gb ve 16 gb rama sahip bir bilgisayarda premiere kasması imkansız bence.
Şöyle söyleyeyim premiere ile çalışırken mavi ekran hatası çok oluyor. Neyseki autosave var yoksa sinir krizi geçirirdim :((
***
Bilgisayarı servise göndermeden önce detaylı resim çekin.
Tabii ki de mavi ekran verme anını yakalayamadım ama verdikten hemen sonra çekilmiş videolarım var.
***
Servisten sonra sorun devam ederse Monster Notebook un kapısına dayanın.
Bana göre devam edecek kullandıkça. Her seferinde farklı bir problemden işlem yaparlarsa iade almıyorlarmış diye duydum. (ufak numaralar...)
***
İade almazlarsa ayıplı mal gerekçesiyle mahkemeye başvurabilirsiniz. Böyle bir hakkınız var ama kanıtada ihtiyacınız var.
Mahkeme sürecinin çok uzun sürdüğünü duydum çok sıkıntılı olur o raddeye gelirsek
***
Bütün sorunları kameraya alın derim.
Neredeyse bütün sorunların videosunu çektim buraya yüklemedim ama yüklemem gerekiyormuş galiba (daha ilk saatlerim pardon) yüklerim şimdi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Gerçekten geçmiş olsun
Teşekkür ederim.
***
Daha öncesinde garanti bitiminden hemen önce ve sonra anakart problemleri yaşayanları gördüm duydum ancak sizinki gerçekten çok büyük şanssızlık olmuş.
Problemin nerde olduğunu bilmiyorum ancak ufak tefek 3 4 problem kullanım zevkini 0'a indiriyor ne yazık ki ve verdiğiniz parayla kalıyorsunuz.
***
Umarım geri iade veya sıfırını yollama gibi bir durum söz konusu olur.
Şu anki tutumları servise gönderin halledelim iade ilk 15 gün. Ama yazıda da dediğim gibi cihazın uzun kullanımı 15 gün değildir ki. Her 6 ayda bir servise mi götüreceğim ben bu cihazı. (daha içindeki verilerin yedeği var ://///)
***
Sonuç alamazsanız ilgili yerlere şikayette bulunup hakkınızı arayın.
Bakalım süreç umarım zor olmaz o kadar para iadesi almadan yeni bilgisayar almam zor...
 

hobbSSaldım

Asistan
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
217
Reaksiyon puanı
134
Puanları
43
Yaş
19
Eğer oyunda oynuyorsanız MacBook almayın derim. Normalde boşta dururken fan çalıştırmıyor macler. Oyuna girince ya da bilgisayar ısınınca fan açıyor ve siz o sesi duyunca psikolojik olarak bilgisayarı dinlendirme isteği geliyor(En azından bende öyle oluyor). Bi zararı yok aslında. Ama Mac oyun için uygun değil.
 

Hidro Dinamik

Müdavim
Katılım
1 Mayıs 2017
Mesajlar
5,996
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
10,560
Puanları
113
Şöyle söyleyeyim premiere ile çalışırken mavi ekran hatası çok oluyor. Neyseki autosave var yoksa sinir krizi geçirirdim :((
***

Tabii ki de mavi ekran verme anını yakalayamadım ama verdikten hemen sonra çekilmiş videolarım var.
***

Bana göre devam edecek kullandıkça. Her seferinde farklı bir problemden işlem yaparlarsa iade almıyorlarmış diye duydum. (ufak numaralar...)
***

Mahkeme sürecinin çok uzun sürdüğünü duydum çok sıkıntılı olur o raddeye gelirsek
***

Neredeyse bütün sorunların videosunu çektim buraya yüklemedim ama yüklemem gerekiyormuş galiba (daha ilk saatlerim pardon) yüklerim şimdi.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Teşekkür ederim.
***

Problemin nerde olduğunu bilmiyorum ancak ufak tefek 3 4 problem kullanım zevkini 0'a indiriyor ne yazık ki ve verdiğiniz parayla kalıyorsunuz.
***

Şu anki tutumları servise gönderin halledelim iade ilk 15 gün. Ama yazıda da dediğim gibi cihazın uzun kullanımı 15 gün değildir ki. Her 6 ayda bir servise mi götüreceğim ben bu cihazı. (daha içindeki verilerin yedeği var ://///)
***

Bakalım süreç umarım zor olmaz o kadar para iadesi almadan yeni bilgisayar almam zor...
Kasamı tercih etmeden öncesinde laptop olarak monster bakınıyordum ancak cesaret edip denemedim. Çok olumlu ve olumsuz yorumlar yapıldığından hala şüpheli yaklaştığım marka.
Bakalım süreç nasıl işleyecek gerçekten merakla konuyu takip edeceğim. Başınıza gelenleri konuya ekleme yaparsanız ileride almayı düşünenler için bir sorgulama imkanı sağlayacaktır.
 

hobbSSaldım

Asistan
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
217
Reaksiyon puanı
134
Puanları
43
Yaş
19
Monster çok şikayet alıyor. Şikayet var gibi sitelerden araştırabilirsiniz. Bence ülkede kalma nedeni "TÜRK MALI" olması.
 

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Eğer oyunda oynuyorsanız MacBook almayın derim.
***
Bilgisayarda hiç oyun oynamam ben. Bu bilgisayarı da ne yazık ki özellikleri en azından kağıt üzerinde aynı fiyattaki maclere göre iyi diye almıştım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bakalım süreç nasıl işleyecek gerçekten merakla konuyu takip edeceğim. Başınıza gelenleri konuya ekleme yaparsanız ileride almayı düşünenler için bir sorgulama imkanı sağlayacaktır.
Ben videoları yüklerken öneml bir gelişme oldu. Bilgisayar forumda cevap yazıp arkada müzik açıkken çöktü ve videoya çektim. Şimdi ekleyebilirsem diğer sorun videoları ile ekleyeceğim... (video eklenemiyor drive deneyeceğim şimdi...) Bu arada artık bilgisayarım kullanılmaz durumda açılıyor ama hata merkezine yönlendiriyor. İstesem bile giremiyorum şuan. Yarın servise göndreceğim ve kesin olarak iade isteyeceğim çünkü hizemtten memnun değilim. Neyseki içime doğduğu için 5 saat önce yedek almıştım...
Mesaj otomatik birleştirildi:

Videoları yarın gün içinde buraya yükleyeceğim öbür bilgisayarımı kurayım (10 yıllık ama taş çıkartır zorlarsa). Alacak kişilere bir çift lafım var. Kesinlikle tavsiye etmem. Sizin kendinizin evde youtubedan izleyerek yapabileceğiniz şeyleri (win kurulumu vb.) ücretsiz servis diye göz boyaamsk için kullanan. Ürünleri stabil olmayan bir marka. Alan bir kişi olarak diyeceğim şey az daha fazal para verin başınız ağrımasın...
 
Son düzenleme:

utkuversus

Mizuru
Emektar
Katılım
12 Temmuz 2015
Mesajlar
17,627
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
13,135
Puanları
113
Yaş
20
Teknoloji şans işidir arkadaşlar. Bu tip sorunlar her markada olabilir. Cihaz servise gönderildiği takdirde sıfırı ile değişimi yapılır bence. Monster servisi Türkiyedeki en iyi bilgisayar servisidir.
Açık ve nettir bu. İşlerini düzgün yapıyorlar. Şahsen ben markayı çok takdir ediyorum. Servise gönderdikten sonra fikriniz değişecek inanın.
 

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Teknoloji şans işidir arkadaşlar.
Buna sonuna kadar katılıyorum.
***
Cihaz servise gönderildiği takdirde sıfırı ile değişimi yapılır bence. Monster servisi Türkiyedeki en iyi bilgisayar servisidir.
Diğer markalara göre daha kaliteli bir servisleri olduğu kesin fakat bem sıfırıyla değiştirmek yerine para iadesi almayı tercih ederim. Çünkü ben sıfır bir bilgisayarı 6 ay kullanamayacaksam ne anlamı var ki yeni almanın. 6 ayda bir bilgisayar mi yenileyeceğim ya da servise mi göndereceğim?..
 

enes.wtp

Asistan
Katılım
25 Aralık 2019
Mesajlar
397
Reaksiyon puanı
772
Puanları
93
Mavi ekranlar bir yerde saklanır ve tarihine kadar bilgi verir. Minidump okumayı bilen bir kişi bulursanız işinize çok yarayacaktır. Ben depolama diskinden veya RAM'den kaynaklanacağını düşünüyorum.
 

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Ben depolama diskinden veya RAM'den kaynaklanacağını düşünüyorum.
Ben problemi tekrar arayarak anlattım teknik servise. Onlar da problemin ram kaynaklı olabileceğini söyledi. Şimdi bilgisayarın arasına koyacağım yazıyı hazırlıyorum. Kargo şubesine teslim edeceğim birazdan.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Az önce bilgisayarımı hazırladım ve Aras Kargo'ya götürdüm. Çok yoğunluktan dolayı saat 12den sonra kargo alamayacaklarını belirttiler. Bilgisayarım 4 gün daha benimle (sokağa çıkma yasağı dolayısı ile). Çarşamba günü sabah erkenden vereceğim. Gelişmeleri, buraya benzer olaylar yaşayan kişiler için bir rehber olması adına buraya gireceğim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Çok yoğunluktan dolayı saat 12den sonra kargo alamayacaklarını belirttiler
Bir yanlış anlaşılma olmuş sadece iade kargolar alınmıyormuş. Benim kargomu aldılar. Gönderdim şuan...
 
Son düzenleme:

Mikail_Ebrinç

Müdavim
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
3,104
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
2,700
Puanları
113
Yaş
18
Bencede macbook almayın tamir gerekirse masrafı bol olur zaten oyun oynamıyorsun o zaman r3 2200g mx110 4gb RAM laptop işini görür muhtemelen marka tavsiyem ASUS
 

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Bilgisayarlarını çok temiz kullanan bir kişiyim. Ve format dışında hiç bilgisayarlarım sorun çıkarmaz. (bu olay dolayısı ile 10yıllık bilgisayarıma geri döndüm ve hala stabil bir şekilde çalışıyor. MacBook ları işletim sistemi için tercih ediyorum...
 

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Aras Kargo kargomu ulaştırmış ve yetkili tarafından teslim alınmış fotoğrafı ekliyorum.
 

Ekli dosyalar

  • Kargo.PNG
    Kargo.PNG
    161.3 KB · Görüntüleme: 253

The Commander

Müdavim
Katılım
29 Haziran 2019
Mesajlar
1,792
Reaksiyon puanı
1,338
Puanları
113
Yaş
25
Vallaha ben de 1 yıldır Monster kullanıyorum. Kurgu montaj programlarını çok sık kullanıyorum, çünkü işim bu. Bu nedenle de Monster almıştım, ben çok memnunum. Bahsettiğiniz sorunlardan biri bile başıma gelmedi, okuyunca sizin için üzüldüm. Bence de teknoloji şans işi, tüm firmalar şikayet alıyor. Monster servis konusunda gerçekten iyi, sizin için gerekeni yapacaklardır.
 

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Bence de teknoloji şans işi,
Bence de kesinlikle öyle yoksa ben de çok isteyerek almıştım. Fakat Çin malı gibi her yerinde ayrı sorunlar çıkarmaya başladı...
***
Monster servis konusunda gerçekten iyi, sizin için gerekeni yapacaklardır.
Umarım yaparlar ama benim istemediğim şeyse 6 ayda bir böyle bir problemle karşı karşıya kalmak çünkü benim şuan bütün işlerim aksadı bundan dolayı. Yani baya bi sıkıntı yaratıyor benim için bu süreç. Umarım çözülür...
 

The Commander

Müdavim
Katılım
29 Haziran 2019
Mesajlar
1,792
Reaksiyon puanı
1,338
Puanları
113
Yaş
25
Bence de kesinlikle öyle yoksa ben de çok isteyerek almıştım. Fakat Çin malı gibi her yerinde ayrı sorunlar çıkarmaya başladı...
***

Umarım yaparlar ama benim istemediğim şeyse 6 ayda bir böyle bir problemle karşı karşıya kalmak çünkü benim şuan bütün işlerim aksadı bundan dolayı. Yani baya bi sıkıntı yaratıyor benim için bu süreç. Umarım çözülür...
Konuyu takipteyim hocam, sonucu buraya yazarsanız sevinirim.
 

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Konuyu takipteyim hocam, sonucu buraya yazarsanız sevinirim.
Süreçteki tüm gelişmeleri rehber olması adına buraya ekliyorum..

***

Servise Gönderirken Bilgisayarın Arasına Koyduğum Yazı (Sürecin resmi beyanının örneği için hem de sorunların tam listesi burda gözükebilir.)
...
Sayın Monster yetkilisi, 27.07.2019 tarihinde sizin mağazanızdan aldığım ve sizin mağazanızda Windows 10 kurdurduğum bilgisayarım çeşitli sorunlar göstermiştir. Ben size bilgisayarımı içindeki sorunların tespiti ve servis raporunun yazılması için gönderiyorum. Benim başıma gelen sorunların listesi şöyle:

  • Bilgisayarın arayüz uygulaması çalışmamaktadır (Monster kontrol merkezi)
  • Bilgisayarın fanı fan düğmesinden ayarlanamamaktadır.
  • Bilgisayarın hoparlörü uzun süre kullanıldığında cızırtı çıkarmakta ve müzik dinlenmesini engelle/mektedir.
  • Bilgisayar Premier ile çalışıldığı zaman ram’inin büyüklüğüne rağmen kasmaktadır.
  • Bilgisayara herhangi bir program kurmak istediğim zaman hata veriyor (spotify/albemix)
  • Bilgisayar herhangi bir düşürmeye maruz kalmamasına rağmen yamulmuş ve masada dururken sallanır hale gelmiştir.
  • Bilgisayar uzun süre kullanıldığında (uzun süre dediğime bakamayın 1 saat süreden bahsediyorum) çeşitli nedenlerle mavi ekran vermekte ve kendini kurtarma moduna almaktadır. Mavi ekran kodları şu şekildedir:
    • ATTEMPTED_WRITE_TO_RANDOMLY_MEMORY (bu kod sırasında bilgisayarın hoparlörü çok yüksek sesle cızırtı çıkarmaya başlamıştır.)
    • DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
    • KMODE_EXCEPTİON_NOT_HANDLED (aynı cızırtı burada da var)
    • SYSTEM_SERVİCE_EXCEPTİON
  • Bunun dışında bir mavi ekran ekranındaysa işlemci çekirdeklerinde bir sorun ya da eksiklik olduğu yönünde bir rapor almıştım. (üst taraftaki açıklamada yazıyordu)
  • Bilgisayarın klavyesindeki tuşlar “zaman zaman” düzgün olarak çalışmamaktadır ve bazen 3-4 gün boyunca aynı tuşun sinyal bile vermediği olmuştur.
Özetle bilgisayarım 6 ay gibi bir sürede kullanılmasına rağmen, kendisini de gördüğünüz için benim ona temiz baktığımı anlayabilirsiniz çeşitli sorunlar göstermektedir. Ben bilgisayarımın para iadesinin yapılması talebindeyim. (Bu kadar sorun çıkaran bir bilgisayarı uzun vadede kullanabileceğimi düşünmüyorum.)(Siz sorunu çözseniz bile yeni bir bilgisayarın bu kadar çok sorun çıkarması beni germiş ve cihaza olan güvenimi sarsmıştır. Her 6 ayda bir cihazımın yedeğini almak zorunda kalırsam üründen istediğim verimi alamam ki) Teknik servis yetkililerinin de gerekli incelemeyi yapacağından ve raporu yazacağından şüphem yok. Umarım bana yardımcı olursunuz.
...
 

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Son 3 Haftada başıma gelenleri yazmak isterim.
Bilgisayarımın mavi ekran vermesi ve benim servise göndermem sonucunda bilgisayarım servisten geri döndü. Fakat yapılan işleri kontrol edince bilgisayarımdaki yamukluğun düzelmediğini fark ettim. Bundan sonra benden tekrar servise göndermem talep edildi. Servis süreci 15 gün sürdü. Ben bu cuma günü kendim servise götüreceğim.
 

0deep0

Öğrenci
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
98
Reaksiyon puanı
56
Puanları
18
Bugün kendim İzmir'deki servise götürdüm. Kendileri bana cihazımı tekrar servise alacaklarını ve iade talebini belirtecekerini söylediler. Teknik servis yetkisi bana aranacağımı söyledi iade yapılamayacağını ve cihaza işlem uygulacakları konusunda. Ben ilk servis gönderimimde asla iade talebimin reddi ve işlem yapma talebi ile aranmadım. Sadece cihaz masada veri var mı işlem yapacağız dendi ve akşamüzeri de adres soruldu. Yani iade talebim yok sayıldı. Bu arada cihazın ekran altındaki menteşelerinin oynaması "gayet normalmiş" öyle söylendi bana birkaç gün önce yaptığım görüşmede. Bugün cihazı servise götürdüm ve her şeye kusur buluyormuş gibi gözükmemek adına sadece kasadaki yamukluktan giriş yaptırdım. Bu arada birkaç gün aldığım görüştüğüm servis yetkilisi bana cihazın kasasında bir esneme olduğunu belirtmişti benim onlara gönderdiğim görüntüye bakarak. 1 yıl geçmeyen bir cihazın kasasının esnemesi ne kadar normal karşılandı ben de anlamadım. (Bu arada cihaz asla düşmedi ve tertemiz bakıldı.). Ayrıca tüketici hakem heyetine yazacağım yazıyı da bitirdim ve servisten gelecek olan cevabı bekliyorum...

Konuyu takipteyim hocam, sonucu buraya yazarsanız sevinirim.
Son gelişmeler böyle...
 
Üst