Bu konuyu okuyanlar

ThorJ

Dekan
Katılım
14 Haz 2019
Mesajlar
7,160
Çözümler
22
Reaksiyon puanı
8,829
Puanları
113
Bir de sistemi siz, düşük bütçe olarak yapmışınız. Yani onun için öyle bir güç kaynağı seçmişiniz. Ama isterseniz oraya alternatif diye ekleyin, daha güvenli olsun diye. Yani FSP, High Power ya da Zalman da olabilir.
Yanlış anlaşılmasın, ben sizin topladığınız sistemi kötülemiyorum. Sadece onun gibi markalar genel olarak kötüler onu diyorum ben.
Evet bundan bahsetmeye çalışıyordum.
Sonuçta düşük bütçeli bir sistem topluyorum. Burada bazı şeylerden kısmam gerek. PSU'yu daha iyi birşey seçsem fiyat artacaktı.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Sağlığı hiçe sayarak mı?
Bence hala biraz fazla abartı.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2019
Mesajlar
6,058
Reaksiyon puanı
12,397
Puanları
113
@ThorJ, Evet doğru. Ben onun gibi markalar sadece markayı basar geçerler demek istedim. Bozulabilir ya da bozulmayabilir de. Sonuçta teknolojik bir ürün.
Neyse fazla uzatmayalım. Tatsız tartışma falan çıkmasın bence. 🙂
Onun dışında güzel bir sistem.
 

ThorJ

Dekan
Katılım
14 Haz 2019
Mesajlar
7,160
Çözümler
22
Reaksiyon puanı
8,829
Puanları
113
Güzel rehber olmuş hocam eline sağlık. Bu dönemde en mantıklısı APU sistemler zaten. Ram 2x8GB çok daha iyi olur.
Teşekkürler, zaten rehberde çift kanal 16 GB yapılmasını önerdim ama bütçesi olmayan arkadaşlar tek kanal 8 GB'da kullanabilirler tabi ki.
 
Katılım
10 Kas 2020
Mesajlar
7,111
Reaksiyon puanı
7,020
Puanları
113
Yaş
17
S

SDN Anonim 645270

SDN Okuru
Önerdiğin güç kaynağına baktın mı hiç? URL değiştirmeyi biliyorsan buyur:
1230042 (T)
793270 (T)
1259287 (T)
856834 (T)
125943 (DA)
61651 (DA)
46736 (DA)
79483 (DA)
183327 (DA)
52861 (DA)
1615810730164.png

Güç Kaynağı Linki

Sizin sistem hakkınızdaki görüşleriniz nelerdir, görüşlerinizi aşağıda belirtebilirsiniz.
Şahsen kendim de bu PSU'yu kullandım, yaklaşık 2 ay kadar ve hiçbir sıkıntısı olmadı. Marka önyargısı, bu olsa gerek.
Senin kullanman o PSU modelini pürüzsüz yapmıyor, bunu daha önceden de söyledim. Siz sorun yaşamadınız diye başkaları da "yaşamaz" kafası yok işte. Hydro K varken yüzüne bakmam. Kaldı ki Frisby'nin kaliteli bir "PSU" modelini görmedim henüz.
80+ da yalan bunlarda.
Marka bazlı değil de model bazlı bakmak gerekiyor. ETX-750 de Everest marka misal, diğerlerinin aksine önerilen bir güç kaynağı.
 
Katılım
22 Şub 2019
Mesajlar
6,058
Reaksiyon puanı
12,397
Puanları
113
@Rchive, Tamam da çoğunlukla bu markalar böyle işte, doğru özellikleri yazmaz. Markasına bakarım ben, frisby rampage benzeri ise önermem de, almam da. Biliyorum modele bakılmalı diye de.
 

ThorJ

Dekan
Katılım
14 Haz 2019
Mesajlar
7,160
Çözümler
22
Reaksiyon puanı
8,829
Puanları
113
Bu kadar büyümemesi gerekiyordu bu meselenin arkadaşlar. Neyse, değiştirelim.
 

Jarvisit

Statik IP
Yönetici
Admin
Katılım
20 May 2016
Mesajlar
1,426
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
2,185
Puanları
113
Eline
Senin kullanman o PSU modelini pürüzsüz yapmıyor, bunu daha önceden de söyledim. Siz sorun yaşamadınız diye başkaları da "yaşamaz" kafası yok işte. Hydro K varken yüzüne bakmam. Kaldı ki Frisby'nin kaliteli bir "PSU" modelini görmedim henüz.
Aynı şekilde sen veya bir başkasını sorun yaşaması da bu ürünü kusurlu yapmaz. Teknoloji işi şans işidir.
 

ThorJ

Dekan
Katılım
14 Haz 2019
Mesajlar
7,160
Çözümler
22
Reaksiyon puanı
8,829
Puanları
113
Eline

Aynı şekilde sen veya bir başkasını sorun yaşaması da bu ürünü kusurlu yapmaz. Teknoloji işi şans işidir.
Aynısını anlatmaya çalışıyorum abi arkadaşlara.
 
S

SDN Anonim 645270

SDN Okuru
Aynı şekilde sen veya bir başkasını sorun yaşaması da bu ürünü kusurlu yapmaz. Teknoloji işi şans işidir.
Teknolojinin şans işi olduğunu ben de biliyorum. Fakat ben, daha kalitelileri varken 12V kanalından istediğim W değerini veremeyen, grup düzenlemeli veya sahte 80+ sertifikasına sahip ürünleri tercih etmem. Üstelik seçim yaptığımız donanım, sistemin kalbinden farksız.
Aynısını anlatmaya çalışıyorum abi arkadaşlara.
Tamam, eline sağlık ama güç kaynağı seçerken biraz daha dikkatli olun. Dün sorunlu güç kaynağı önerip üste çıkan oldu, yok çok satıyormuş, yok bilmem ne. :D

Ona bakarsak SU630 da çok satıyor. 😂😂😁
 

ThorJ

Dekan
Katılım
14 Haz 2019
Mesajlar
7,160
Çözümler
22
Reaksiyon puanı
8,829
Puanları
113
Teknolojinin şans işi olduğunu ben de biliyorum. Fakat ben, daha kalitelileri varken 12V kanalından istediğim W değerini veremeyen, grup düzenlemeli veya sahte 80+ sertifikasına sahip ürünleri tercih etmem. Üstelik seçim yaptığımız donanım, sistemin kalbinden farksız.
Aslında, VX Plus 400W koyacaktım yukarıda dediğim gibi. 400W'lık model uygun geldi ancak, ileride takılabilecek bir ekran kartı ile güç sorunu yaşanmaması adına bunu seçtim. Onu seçmemin sebebi o.
Tamam, eline sağlık ama güç kaynağı seçerken biraz daha dikkatli olun. Dün sorunlu güç kaynağı önerip üste çıkan oldu, yok çok satıyormuş, yok bilmem ne. :D

Ona bakarsak SU630 da çok satıyor. 😂😂😁
Bir daha ki bomba bi sistem geliyor, o da yarına diyelim. :D
 

p04w04p5

own subcvlture creator. 😎🤙
Yönetici
Moderatör
Katılım
17 Şub 2018
Mesajlar
2,710
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
6,642
Puanları
113
Sistem güzel fakat aşırı pahalı ya. Bu fiyata böyle bir sistem almak gerçekten çok kötü oluyor. :(
 
Katılım
22 Şub 2019
Mesajlar
6,058
Reaksiyon puanı
12,397
Puanları
113
Evet maalesef TL değer kaybediyor, dolar karşısında. 🙁 3000 dolar ile Amerika da falan çok iyi bir bilgisayar alabilirsin. Ama Türkiye de böyle işte.
 
Üst