3000 TL Bilgisayar toplama

Bu konuyu okuyanlar

Yahya Furkan

Doçent
Katılım
29 Şub 2020
Mesajlar
812
Reaksiyon puanı
549
Puanları
93
Arkadaşlar merhaba. Para biriktiyorum üstüne babamda koyacak ve 3000 TL ye Monitör dahil bir sistem toplamak istiyorum. 3000 TL lık bir sistem ne kadar işimi görür? . GTA 5 , pes , FIFA , Battlefield, fortnite oynatsın iyi bir FPS alsın yeter. İnternetten gördüm de çocuk 1500 ₺ lık toplama PC ile fortnite GTA 5 çok rahat oynuyor. Bende böyle birşey toplayamaz mıyım ? Cevaplar için sağolun
Mesaj otomatik birleştirildi:

Okuyan kişilerden lütfen konu hakkında bilgisi olanlar yanıt versin rica ediyorum 😀
 
Son düzenleme:

BordoKing

Profesör
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
1,312
Reaksiyon puanı
1,100
Puanları
113
Arkadaşlar merhaba. Para biriktiyorum üstüne babamda koyacak ve 3000 TL ye Monitör dahil bir sistem toplamak istiyorum. 3000 TL lık bir sistem ne kadar işimi görür? . GTA 5 , pes , FIFA , Battlefield, fortnite oynatsın iyi bir FPS alsın yeter. İnternetten gördüm de çocuk 1500 ₺ lık toplama PC ile fortnite GTA 5 çok rahat oynuyor. Bende böyle birşey toplayamaz mıyım ? Cevaplar için sağolun
3000 tl den en az 700-800 tl monitöre 200-300 tl de kasaya gidecek 1000 tl gibi bir miktar azaldı kaldı 2000 tl 2000 tl ile beklentilerin yüksek değilse toplarsın
 

Yahya Furkan

Doçent
Katılım
29 Şub 2020
Mesajlar
812
Reaksiyon puanı
549
Puanları
93
3000 tl den en az 700-800 tl monitöre 200-300 tl de kasaya gidecek 1000 tl gibi bir miktar azaldı kaldı 2000 tl 2000 tl ile beklentilerin yüksek değilse toplarsın
Sağol cevabın için kardeşim . 500 TL üstüne koyabilirim . 2500 TL GTA 5, fortnite , pes , FIFA ,Battlefield, pubg , cs go da kaç FPS alırım . Maalesef konu hakkında az bilgim var. 😔
Mesaj otomatik birleştirildi:

Oyun oynatsın 70 80 FPS alsın yeter
Mesaj otomatik birleştirildi:

Çok fazla GTA 5 oynayacağım aynı şekilde fortnite csgo da çok oynayacagim
 
Son düzenleme:

BordoKing

Profesör
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
1,312
Reaksiyon puanı
1,100
Puanları
113
Sağol cevabın için kardeşim . 500 TL üstüne koyabilirim . 2500 TL GTA 5, fortnite , pes , FIFA ,Battlefield, pubg , cs go da kaç FPS alırım . Maalesef konu hakkında az bilgim var. 😔
Mesaj otomatik birleştirildi:

Oyun oynatsın 70 80 FPS alsın yeter
Mesaj otomatik birleştirildi:

Çok fazla GTA 5 oynayacağım aynı şekilde fortnite csgo da çok oynayacagim
ben şimdi kabaca bir bakıcam ama toplayacak yardım isteyecek biri yoksa hazır sistemde alabilirsin
 

Yahya Furkan

Doçent
Katılım
29 Şub 2020
Mesajlar
812
Reaksiyon puanı
549
Puanları
93
ben şimdi kabaca bir bakıcam ama toplayacak yardım isteyecek biri yoksa hazır sistemde alabilirsin
Yardım istiyeceğim 2 kişi var. Babam ve arkadaşı . Babam elektronik mühendisi ve telefoncu dükkanımız var. Arkadaşı ise bilgisayar mühendisi . Fakat şuan yardım istiyemem o yüzden sordum. Yanımda değil çünkü.
 

BordoKing

Profesör
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
1,312
Reaksiyon puanı
1,100
Puanları
113
Yardım istiyeceğim 2 kişi var. Babam ve arkadaşı . Babam elektronik mühendisi ve telefoncu dükkanımız var. Arkadaşı ise bilgisayar mühendisi . Fakat şuan yardım istiyemem o yüzden sordum. Yanımda değil çünkü.
Tamam ben bakıyorum biraz beklemen lazım ama
 

met 35

Rektör
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
13,561
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
7,379
Puanları
113
Yaş
51
500 tl de İlave edebilecekseniz,şu makinayı düşünün. Monitor,hepsi içinde.
Mesaj otomatik birleştirildi:

 

Ekli dosyalar

  • kkkkk.PNG
    kkkkk.PNG
    229.6 KB · Görüntüleme: 68

Yahya Furkan

Doçent
Katılım
29 Şub 2020
Mesajlar
812
Reaksiyon puanı
549
Puanları
93
500 tl de İlave edebilecekseniz,şu makinayı düşünün. Monitor,hepsi içinde.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Allah razı olsun. Pek bir bilgim yoktu bu konuda yardım alabileceğim kişiler ise yanımda değildi . Sağol cevabın için
 

BordoKing

Profesör
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
1,312
Reaksiyon puanı
1,100
Puanları
113
Arkadaşlar merhaba. Para biriktiyorum üstüne babamda koyacak ve 3000 TL ye Monitör dahil bir sistem toplamak istiyorum. 3000 TL lık bir sistem ne kadar işimi görür? . GTA 5 , pes , FIFA , Battlefield, fortnite oynatsın iyi bir FPS alsın yeter. İnternetten gördüm de çocuk 1500 ₺ lık toplama PC ile fortnite GTA 5 çok rahat oynuyor. Bende böyle birşey toplayamaz mıyım ? Cevaplar için sağolun
Mesaj otomatik birleştirildi:

Okuyan kişilerden lütfen konu hakkında bilgisi olanlar yanıt versin rica ediyorum 😀


ssd ve hardisk yok ne kadar boyuta ihtşyaç var tahmini. 2380 tl tutuyor burası



 

Yahya Furkan

Doçent
Katılım
29 Şub 2020
Mesajlar
812
Reaksiyon puanı
549
Puanları
93





Sağol cevabın için . O kadar uğraşmışsın reis . Helal olsun çok teşekkür ederim
Mesaj otomatik birleştirildi:



ssd ve hardisk yok ne kadar boyuta ihtşyaç var tahmini. 2380 tl tutuyor burası



Sağol tekrar dikkate alacağım cevabını eyw
Mesaj otomatik birleştirildi:



ssd ve hardisk yok ne kadar boyuta ihtşyaç var tahmini. 2380 tl tutuyor burası



Sağol tekrar dikkate alacağım cevabını eyw
 
Üst