30 ocak itibariyle ttnet artik beni kaziklayamiyacak.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan elmekoz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

elmekoz

Öğrenci
Katılım
26 Ocak 2011
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
19.01.2012 tarihinden itibaren 1 yıl taahhütlü olarak 8 MB Net Limitsiz YALIN ADSL kullanmaya başladım.Bugüne kadar 4440375 numaralı telefondan en az 4 sefer hız sorunu ile arıza kaydı girdim.Yapılan işlemlerden sonra hızımda değişiklik olmadı.En fazla Dowload:3.47 Mbps Upload:0.67 Mbps hızına ulaşabiliyorum.Aynı apartmanda daha fazla hız ile aynı hizmeti ve aynı tarifeyi kullananlar var.Modemden baktığım kadarıyla bulunduğum port içerisinde istediğim 8mb yakın değerlere ulaşamıyacağımı düşünüyorum.Sizden aldığım bilgiye göre port değişikliği için bağlı olduğum telekom müdürlüğüne gitmem gerekliymiş.bugün yenişehir telekom müdürlüğüne gittim.orada ki teknik servisdekiler santralle görüştü.port değişikliğinin mümkün olmuyacağını söyledi.ayrıca yazılı olarakta talebimi ilettim.Gerçi yapılan bir şey olmadı. Ödediğim ücrete ve bana vaat edilen tarifede ki hıza istinaden mevcut hızımın üzerinde istediğim hızda hizmet alamıyacaksam eğer sözleşme de belirtilen taahhüt şartlarında ki cezai işleme tabi tutulmadan mevcut hizmetin iadesini ve sözleşmenin iptalini istiyorum.Ayrıca modemi de iade etmek modem ücreti de ödemek istemiyorum.bana vaat edilen 8 mb kadar hız.ama benim hattım öğrendiğim kadarıyla 4mb kadar destekliyor ve ben 3.5 mb gecemedim.sizden kaynaklı alty yapı sorunundan kaynaklı olduğu modemi teslim edip 19 ocaktan itibaren ki kullandığım gün sayısı kadar ve 15 tl lik yalın adsl ücretini ödemek istiyorum.modem ücreti ve 24 tl lik hat tesis ücretini ödemek istemiyorum. Benden modem ücreti gibi haksız yere ücretler tahsil edilirse pc den aldığım delillerle birlikte emsal kararı olacak şekilde tarafınıza dava açmayı düşünüyorum. bu konuyla en kısa sürede dönmenizi istiyorum.not:artık kesin bir şekilde yazılı olarak hattımın 3.5 mb hızı geçemiyeceğini söyleyinde bende hattımı kapattırayım. HIZ SORUNU HALOLMAZSA EĞER CEVAP GELSİN GELMESİN30.01.2011 PAZARTESİ GÜNÜ ALLAHTAN BİR MANİ KEDER SAĞLIK VS. ÇIKMAZSA KAPATTIRACAĞIM..ADSL HİZMET NO:1893465779

 

halil413

Müdavim
Müdavim
Katılım
21 Aralık 2008
Mesajlar
1,312
Reaksiyon puanı
0
Puanları
216
urun kısacası ayıplı mal sorun ttnet altyapısından kaynaklanıyor ek olarakta ucret tahsıl etmeye kanunen hakları yok.750tlyi gecmeyen Tüketici hakem heyetine basvurman gerekiyor
 

SwateR

Müdavim
Müdavim
Katılım
19 Nisan 2009
Mesajlar
10,200
Reaksiyon puanı
662
Puanları
293
Turk Telekom bu altyapıları komple değiştirmedikçe bu şikayetler ortadan kalkmayacak. Ama şikayetleri de hiç ti ye almıyorlar ki...
 

traktör

Öğrenci
Katılım
4 Kasım 2011
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Ttnet ten ve ttnet müşteri hizmetlerindeki ttnet köleciklerinden nefretttttttttttttttttt ediyorum. Hükümette sağolsun verdi kazığı ellerine dürtsünler vatandaşa. Bizde özelleşti hizmetler güzelleşir dedik ama nerdeee bu işten en karlı çıkan cem yılmaz oldu. Ayrıca bu ülkenin alt yapısı kıyamete kadar düzelmez. Hem yalın adsl den ne diye sabit ücret alırlar anlamam.
 

elmekoz

Öğrenci
Katılım
26 Ocak 2011
Mesajlar
38
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar doğru sözlere ne denir.elimde 8 mb e kadar hizmeti sunamadıklarına dair belgeler var.hakem heyetine başvurmakta fayda olabilir.bir araştırmak lazım.
 
Üst