27 Mart 2020 Durmaplay rezaleti ve Microsoft

Bu konuyu okuyanlar

IDAHO

Doçent
Katılım
8 Eylül 2015
Mesajlar
611
Reaksiyon puanı
192
Puanları
43
Herkese merhabalar

26.03.2020 Günü canım acayip Minecraft çekti. Hazır üniversiteler de tatil olmuşken hadi dedim şu oyunu satın alayım da doya doya oynarım. İnternette araştırırken Durmaplay üzerinde 39.90TL ye gördüm. Fiyatı gayet iyiydi. Microsoft üzerinde 87 TL civarlarındaydı. Durmaplay sitesinden hiç alışveriş yapmamıştım. Sağda solda oyun ararken hep karşıma çıkıyordu. Birşey olmaz diyerek satın aldım ve Microsoft store dan aktifleştirmeye çalışırken 'Bu kod daha önce aktifleştirilmiştir' hatası aldım. Yanlışlıkla ekledim herhalde diyip kütüphaneme baktım fakat oyunun eklendiği falan yoktu. Tekrar tekrar denedim fakat nafile. Başka cihazdan denedim yok gene olmuyor. Durmaplay'e sorunumu ilettim. Kendilerinin ürünlerinin orijinal ve lisanslı olduğunu böyle bir hata olamayacağını söylediler. Prosedür gereği ilk Microsoftla görüşmem ondan sonra Durmaplay le muhattap olmam gerekiyormuş yardımcı olamiycaz diyip başlarından savdılar. Tamam dedim konuşuruz.

Microsoft supporttan yetkiliyle yazıştım. Saat gece vakti olduğu için yarın yardımcı olabileceklerini söylediler ve beni direk onlara bağlayacak bir link bıraktılar. Ertesi gün tekrar konuştum dedim böyle bir sorun alıyorum satıcım sizinle konuşmamı istedi falan anlattım. Benden kodu istediler gönderdim ve herşey burada çözüldü. Yetkili bana 'Size satılan kod sizden yaklaşık 3 saat önce ABD'de başka birine satılmış. Size kullanılmış kod satmışlar. Zaten bu site bizim kara listemizde sizin gibi birçok kişiyi mağdur ettiler ' dedi. Al başında belayı, korktuğum şey başıma geldi. Yetkiliye 'tamam ben satıcıyla konuşucam' diyip çıkarken 'bekleyin ben size yardımcı olucam siz boşverin satıcıyı ' dedi. İçimden Allahalla diyorum sizlik birşey yok noluyor falan diyorum. Faturayı istedi gönderdim ve yaklaşık 10 dakika falan bekletti. 'Minecraftı hesabınıza yükledim. Yeni kodunuzu gönderiyorum birdaha bu gibi siteleden alışveriş yapmayın' dedi ve vedalaştık yetkiliyle.

Durmaplay'e geri bildirim gönderip kendilerinden birdaha alışveriş yapmamak üzere hesabımı sildim. Bu anımı da çevremde ve forumda paylaşma ihtiyacı duydum. Süreç çok uzamadı aslında çok mağdur oldum sayılmaz fakat Microsoft'un işi kolayca halletmesi çok güzeldi. Kendilerine teşekkür ediyorum.

DURMAPLAY İLE KONUŞMAM

durmaplay.jpg


NOT : Microsoftla konuşurken SS almayı unuttum. Aslında alıcaktım fakat sorunu çözdükleri için almayı unuttum. Supportla konuşmaların kaydının tutulduğu biyer varmı bilmiyorum var ise de söylerseniz SS leri gönderebilirim
 
Son düzenleme:
Üst