2 Ay Bedava Hizmet 22 Ay Paralı Olmayan Hizmet !

apache0990

Öğrenci
Katılım
9 Temmuz 2011
Mesajlar
26
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Yaklaşık 2.5 Yıllık TTNET kullanıcısıyım. Abi bıktırdılar beni ! Kaç kere eve geldiler bakın anlatıyım kısaca ;

Önceden SMİLE Adsl kullanıyordum 1 Megabitti ve gayet kullanışlıydı ne sürekli bağlantı kopardı nede Saniyede indirme hızım 60 kb /s düşerdi. Fakat gel gelelimki sebebini anlamadığım bir sebepten ( Büyük ihtimal modem bozuldu ) internet kullanamadım kapattırmaya çalıştım sağolsunlar 1.5 Ayda kapatabildim. TTNET açtırıdm sözleşme yaptım şaka gibi sizin sözleşmeniz yok diye beni 1 ay daha oyaladılar . Her neyse ilk 2 ay normal internet kullandım. Sadece normal. yani eskisine yakın halbuki limitsiz 8 megabit internet kullanıyordum düşür düşür 2 ye düştü bu hız. Neymiş kaldırmıyormuş ! Türkiye'nin her yeri hizmet istemiyormu ? Kaldırcak arkadaş ! Her neyse sonralarında ise sürekli kopmalar günde 3 saat müşteri hizmetleri muhabbeti ertesi gün gelen ilgisiz elaman hat değiştirin kablo değiştirin ( Toplamda 10 kere kablo değiştirdik ! ) uğraştırdı durdu. Geçen ay kapattırdım. Aradılar yalvar yakar 1 Ay bedava deneme hizmeti verelim eğer bu halinden memnun kalmazsanız kapatın dediler. İyi bakalım dur deniyelim dedim açtırdık ve durum vahim ! Hatta çok kötüdende kötü ! indirme hızım 1 kb/s bazen o bile değil ! Bir internet sayfası açmam 2-3 dakika sürüyor. Google bile ! Yetti artık. Çözüm bulunabilcek her yeri denedim. Telekom , Müşteri Hizmetleri, Canlı Destek. Adamlar sürekli aynı şeyi söylüyorlar. Bende kesin karar verdim işyerlerimde normal çalışan TTNET üyelikleri dahil ve bütün çevremede kapattırıcam. Yeter artık sıkıldım bu hizmet denen para çalma işinden ! Ayda 70 Lira para veriyorum. Ve 15 Liraya 3G Modem kullananlar kadar bile hizmet alamıyorum
 

HTC INCREDIBLE

Asistan
Katılım
14 Ağustos 2011
Mesajlar
285
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
ben ttnetten smıle gectım ttnetın 2mbt desteklemıyor dedıgı yerde smıle adsl ıle 2 mbıt kullanabılıyorum sorunsuzca gerısını sız dusunun
 

ewrecca

Doçent
Katılım
26 Temmuz 2011
Mesajlar
710
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
tüm servis sağlayıcılar türk telekom alt yapısını kullanır hatta müşteri hizmetleri bile tamamen telekom tarafından karşılanır :D ben (yeni bina olmasına rağmen) bina ankastresindeki kabloyu 4 cü kattan girişteki telefon kutusuna (bi ölçü aletiyle toprak karıştığını tespit ettim)kadar çok telli kabloyla değiştirdim metresi 750 kuruş (0,75 lira) binalardaki telefon buatlarından 2.5 metrelik elektrik klavuzuyla rahatlıkla çekebilirsiniz. hattım 2 mb kaldırmıyordu şu anda 16 mb ( kullanılabilir hız aşağı yukarı 12 mb tekamül ediyor) mesleğim elektrikçilik olduğundan az çok anlarım bu işlerden. internet 2 telli kablonun üzerine bindirilmiş sıkıştırılmış bir kod olduğu için telefon kablosunun yanından geçen enerji kablosu, kablodaki bir ezilmeden dolayı birbirine yaklaşan iki tel (temas etmese bile), ek yerlerindeki oksitlenme, ve özellikle bina girişlerindeki dağıtım kutularındaki kroneler ( krone : dışarıan gelen 2 tel ile dairenizden gelen iki telin eklendiği bıçaklı klemens) az çok internet kalitenizi etkiliyor. telekomun kablodan kaynaklanıyor dediği müşterilerinden elektrikçi çağırıpta bizim müdahale ettiğimiz hiçbir arıza sallama yada başka neden den çıkmadı. yani adamlar kablolarından dediği zaman evin içerisindeki kabloyu kendi başımıza istediğimiz kadar yenileyelim işe yaramıyor. bina ankastreleri internet arızalarının %90 ının sebebi bu arızalar durup durduk yere binaların oturma sürecinde (betonun yerleşip çatlaması gibi) yada herangibiryerden yağmur suyu girmesi gibi nedenlerden hatta aynı binadaki bir komşunuzun telsiz telefonundan bile kaynaklanabiliyor. (telsiz telefonlar adaptör ile çalışır bildiğiniz üzre adaptör mesela 5v diyelim düzeni kaçıyor 5 yerine 7 v veriyor bu fazla voltaj 5 ile çalışmaya ayarlanmış telsizde atık voltaj olarak parçalarda bulunuyor bir şekilde telefon kablosu ile bina girişindeki kutuya kadar taşınıyor bu komşunuzun telsizinden bina girişine kadar gelen kablo sizin telefon hattınıza temas ederse bilin bakalım ne olur :) ben söyliyim hattınızda gürültü oluşur (gürültü elektronikte parazit manasında kullanılır ) bunu telefonlarınızda farkedemezsiniz ama internet paketleriniz etkilenir düşük hızlarda pek bir etkisi olmaz 1 mb gibi fakat 8 mb hızda hat sürekli kopar dsl oturmaz. yani uzun lafın kısası adamlar ölçüyor hatta gürültü varsa hattı bina ankastresine kadar kontrol ediyor daha sonrada binaya kadar olan kısım sağamsa bağlantı kablolarınızdan kaynaklanıyor diyorlar. hemen bizde evdeki kabloları değiştiriyoruz anah olmadı bak beni salladılar diyoruz :D ama dediğim gibi mesleğim elekrikçilik olduğu için telefon kablosu kontrolüne çok gittim ve bu internek hızı yavaşlığı sürekli kopma gibi sorunların %90 ı bina ankastresinden kaynaklanıyor diyebilirim. bu tür sorunlar yaşayan arkadaşlar varsa teknik bir personelden yardım almalı ve muhakkak bina girişlerindeki klemensleri ve ankastredeki kabloları kontrol ettirmeliler.
 

apache0990

Öğrenci
Katılım
9 Temmuz 2011
Mesajlar
26
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
tüm servis sağlayıcılar türk telekom alt yapısını kullanır hatta müşteri hizmetleri bile tamamen telekom tarafından karşılanır :D ben (yeni bina olmasına rağmen) bina ankastresindeki kabloyu 4 cü kattan girişteki telefon kutusuna (bi ölçü aletiyle toprak karıştığını tespit ettim)kadar çok telli kabloyla değiştirdim metresi 750 kuruş (0,75 lira) binalardaki telefon buatlarından 2.5 metrelik elektrik klavuzuyla rahatlıkla çekebilirsiniz. hattım 2 mb kaldırmıyordu şu anda 16 mb ( kullanılabilir hız aşağı yukarı 12 mb tekamül ediyor) mesleğim elektrikçilik olduğundan az çok anlarım bu işlerden. internet 2 telli kablonun üzerine bindirilmiş sıkıştırılmış bir kod olduğu için telefon kablosunun yanından geçen enerji kablosu, kablodaki bir ezilmeden dolayı birbirine yaklaşan iki tel (temas etmese bile), ek yerlerindeki oksitlenme, ve özellikle bina girişlerindeki dağıtım kutularındaki kroneler ( krone : dışarıan gelen 2 tel ile dairenizden gelen iki telin eklendiği bıçaklı klemens) az çok internet kalitenizi etkiliyor. telekomun kablodan kaynaklanıyor dediği müşterilerinden elektrikçi çağırıpta bizim müdahale ettiğimiz hiçbir arıza sallama yada başka neden den çıkmadı. yani adamlar kablolarından dediği zaman evin içerisindeki kabloyu kendi başımıza istediğimiz kadar yenileyelim işe yaramıyor. bina ankastreleri internet arızalarının %90 ının sebebi bu arızalar durup durduk yere binaların oturma sürecinde (betonun yerleşip çatlaması gibi) yada herangibiryerden yağmur suyu girmesi gibi nedenlerden hatta aynı binadaki bir komşunuzun telsiz telefonundan bile kaynaklanabiliyor. (telsiz telefonlar adaptör ile çalışır bildiğiniz üzre adaptör mesela 5v diyelim düzeni kaçıyor 5 yerine 7 v veriyor bu fazla voltaj 5 ile çalışmaya ayarlanmış telsizde atık voltaj olarak parçalarda bulunuyor bir şekilde telefon kablosu ile bina girişindeki kutuya kadar taşınıyor bu komşunuzun telsizinden bina girişine kadar gelen kablo sizin telefon hattınıza temas ederse bilin bakalım ne olur :) ben söyliyim hattınızda gürültü oluşur (gürültü elektronikte parazit manasında kullanılır ) bunu telefonlarınızda farkedemezsiniz ama internet paketleriniz etkilenir düşük hızlarda pek bir etkisi olmaz 1 mb gibi fakat 8 mb hızda hat sürekli kopar dsl oturmaz. yani uzun lafın kısası adamlar ölçüyor hatta gürültü varsa hattı bina ankastresine kadar kontrol ediyor daha sonrada binaya kadar olan kısım sağamsa bağlantı kablolarınızdan kaynaklanıyor diyorlar. hemen bizde evdeki kabloları değiştiriyoruz anah olmadı bak beni salladılar diyoruz :D ama dediğim gibi mesleğim elekrikçilik olduğu için telefon kablosu kontrolüne çok gittim ve bu internek hızı yavaşlığı sürekli kopma gibi sorunların %90 ı bina ankastresinden kaynaklanıyor diyebilirim. bu tür sorunlar yaşayan arkadaşlar varsa teknik bir personelden yardım almalı ve muhakkak bina girişlerindeki klemensleri ve ankastredeki kabloları kontrol ettirmeliler.

Hocam öncelikle teşekkürler uzunca anlatmışsınız ; ben müstakil evde oturuyorum ve kablolara dıştan baktıklarında sorunun içeri giren kapak gibi bir yer var dış kapının orda ordan baktı internet hattı ve telefon düzgün dedi. ama içeride sıkıntı var dedi peki bu sıkıntı neden tek TTNET de var ? Neden SMİLE da yok ?

---------- Post added at 13:02 ---------- Previous post was at 13:01 ----------

superonline a geçme vaktin gelmiş demek;)

Superonline fiber hattı bulunduğum ( Kayseri / Talas ) Hattını desteklemiyor malesef ..
 

ewrecca

Doçent
Katılım
26 Temmuz 2011
Mesajlar
710
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Sıkıntınız hala devam ediyorsa yarın sabah 9:00 dan sonra ararsanız yardımcı olabilirim ufak 1-2 işlem yaptırarak sıkıntınızın tam kaynağını tespit edebilirim smile superonline yada fiber hiç farketmiyor hepsi tamamen turk Telekom hizmeti dediğim gibi siz smile müşteri hizmetlerini bile arasanız arizaniza turk Telekom bakıyor anlicaginiz Türkiye'de turk Telekom'dan başka servis sağlayıcı yok. Hatta 3g de bile baz istasyonundan sonrası turk Telekom ;)

Cep telefonumu nasıl vereceğim size ;) buradan yazmak doğru olmaz sanırım ooo birde kayserideymissiniz sizin is oldu bilin ;)
 

VincentVega

Müdavim
Müdavim
Katılım
29 Ağustos 2007
Mesajlar
2,666
Reaksiyon puanı
3
Puanları
218
Hemşehrim ben İstanbul'da yaşıyorum ancak sana müjdeli bir haber vereyim. Yılbaşına kadar dişini sık, yılbaşından sonra Kayseri'ye fiber gelecek kaynağım sağlam ;)
 
Üst