1 Soruya 3 Farklı Cevap Mümkün mü? Mümkünlü'de Mümkün

ZorhaK

Rektör
Katılım
24 Kasım 2008
Mesajlar
10,757
Reaksiyon puanı
259
Puanları
63
Haberim olmadan tivibu üyeliği düzenlenmiş adıma.Bunun nasıl olduğunu öğrenmek için ttneti aradım.Neler olduğuyla ilgili biraz bilgi aldıktan sonra görüşme sonlandı.

Ardından''madem bir üyeliğim var şu tivibuyu biraz kurcalamak gerek''diyerekten kurulumu yaptım.Kullanıcı adımı yazdım şifrem neydi bilmiyordum.Telefonumun bedava dakikalarına güvenerek ttneti aradım hemen.
Beni bekleyen işkence gibi süreçten haberim yoktu tabi ararken.:huh:

İlk Arayışım:Hanfendi tivibu şifremi unuttum ve ttmail uzantılı adresime yeni şifrem gönderildi.Ancak ben ttmail adresimin de şifresini bilmiyorum

bu sorunun aynısını yanındaki arkadaşına söyledi. sesi derinden geliyordu ama duyabiliyordum.Arkadaşı pek ilgilenmedi sanırım.Ve ben acemi bir temsilciyle görüştüğümü anladım.Hem sesi de güzel değildi : )hayalimdeki müşteri temsilcisi
2jb9ms6.png
imajını bozmuştu,gerek sesiyle gerek şaşkınlığıyla :(
2wlvplw.png

:huh:

bakalım ne yumurtlayacak...diye beklerken

''Beyfendi üzgünüm şifre veremiyoruz size''

ama nasıl olur eğer şifrenizi unuttuysanız 4440375 i arayıp öğrenebilirsiniz diyor sitede.

''üzgünüm veremiyoruz''

tabi bunları söyleyen kızın ürkek sesi ve acemiliğini sezdiğim için tşekkür edip kapattım.

İkinci Arayışım:Ben ilk defa arıyormuş gibi yapıp derdimi anlattım.Bu sefer karşımdaki ses
''tabi yardımcı olalım hemen'' deyince umutlandım.Annemin kızlık soyadının baştan 3. ve 5. harfini söylememi istedi ben de sırasıyla

'' Kayseri ve Lüleburgaz'' dedim.

''Beyfendi 3. ve 5. harfini soruyorum'' dedi :D:D:D

''e tamam işte kodlayarak söyledim''

''haaa..''

''beyfendi mail adresiniz heke....''

''ama bi saniye hanfendi bana verilen uyarıda ŞİFRENİZ HA......@TTMAİL ADRESİNİZE YOLLANMIŞTIR DİYOR.''

''Hayır byfendi sizin mail adresiniz heke....@ttmail''

Ne yapalım bilerek lades dedim ve not aldım verdiği mail adresini ve şifreyi.Nitekim siteye girince yanlış kullanıcı adı ve şifresi diye uyarı aldım.

3. Arayışım:
Bu kez kendinden emin bir ses.sorunumu dinler dinlemez beni tivibu hattına aktardı.

Tivibu hattında görüştüğüm kişşi anında tivibu şifremi yeniledi ve mail adresimi değiştirebileceğimi söyledi(tivibu için) hemen kabul ettim.

ve sorun nihayet çözüldü.

Siz de Mümkünlü kasabasını arayıp bir sorununuzu halletmek isterseniz 444 0375 nolu telefonu arayabilirsiniz.

Ve eğer iyi bir çocuk olursanız ve Telefon açma imkanınız yoksaaa kim bilir belki mümkünlü kasabası ihtiyar heyetinden ''TTNET DESTEK '' adlı üyeyi görebilirsiniz.
ohmtk6.jpg


Ve o size tüm samimiyetiyle '' bize telefonunu bırak biz seni arayak'' diyebilir..Kim bilir belki de onu öperseniz bir prense dönüşür..

Ve siz ''şşt N'oluyo La.yn !!'' demekten kendinizi alamazsınız
 
Katılım
3 Mart 2007
Mesajlar
29,207
Reaksiyon puanı
2,146
Puanları
113
Bedava dakikaların bitmiştir heralde :)

Hocam belki biliyorsundur ama ben söyleyeyim, müşteri hizmetlerini aradığında ilk çıkan robotla uğraşmak istemiyorsanız sürekli sıfıra basın. Yanlış bastınız falan der ama basmaya devam edin en sonunda sizi müşteri hizmetleri temsilcimize aktarıyorum der.
 

ZorhaK

Rektör
Katılım
24 Kasım 2008
Mesajlar
10,757
Reaksiyon puanı
259
Puanları
63
bedava dakikalar bitmedi ama bir kez daha anladım ki ben kolay sinirlenen birisi değilim.hele böyle durumlarda hiç sinirlenmiyorum.Deniyorum ama olmuyor:) yani bazen enteresan cevaplar alınca gülme krizine girecek gibi oluyorum:))

TTNET müşteri temsilcilerinin aldığı maaşı bilmiyorum ama sanırım Türkçe konuşabilen herkesi alıyorlar işe..Gerisi önemli değil...
 
Katılım
3 Mart 2007
Mesajlar
29,207
Reaksiyon puanı
2,146
Puanları
113
Ben de vodafone müşteri hizmetlerini cepten internetle ilgili aramıştım, orada da kilobaytla megabaytı birbirine karıştıran vardı :)
 

Krazky

Profesör
Katılım
5 Mart 2009
Mesajlar
1,643
Reaksiyon puanı
45
Puanları
0
Uzun zaman önce ADSL hattı almıştım ve bu ADSL üzerinden TTnet Mail üyeliğimi aktifleştirdim. Aradan baya bir süre sonra ADSL hattımı kapattırdım. Yine uzun zaman sonra tekrar ADSL hattı aldım. Ben daha önceki ADSL hattım üzerinden kullandığım (hiçte kullanmadım valla) TTnet Mail adresimi sonradan aldığım ADSL hattı üzerinden kullanmak istedim. Benim tüm mail adreslerim hep aynı isimle olduğu için başka mail adresi açmak istemedim, illa o mail adresim olacak dedim...

Neyse müşteri hizmetlerini arıyorum... Band kaydından sonra...

-Ben Yeşim ... Nasıl yardımcı olabilirim?
*Ben daha önceki ADSL hattımı kapattırdım ve TTnet mail adresimi.....
-Anladım, sizi diğer temsilciye aktarıyorum.

1-2 dk aktarma süresi sonrası...

-Ben Hakan... Nasıl yardımcı olabilirim?
*Ben daha önceki ADSL hattımı... (Aynen anlattım yine)
-Böyle bir mail yok
*Bir önceki ADSL hattıma ait ama ben şimdiki ADSL hattımda kullanacam.
-Ben kayıt tutacağım size döneriz...

2-3 gün geçti ses seda yok. Ben yine ararım.

-Ben Arzu... Nasıl yardımcı olabilirim?
*Mevzuyu anlattım ve kayıt alındığını bana dönüleceğini söyledim. Ne oldu dedim.
-Sizi ilgili temsilciye aktarıyorum.
-Ben Seçil...
*Aynısı anlattım ve sordum.
-Tekrar kayıt alıyorum size döneceğiz?
*Ne zaman?
-Sorunuzla ilgili çalışmayı yaptıktan sonra...
*Dönmenizi ümitle bekleyeceğim :)

Bu diyaloglar 1 ay kadar sürdü... 10-15 temsilciyle görüştüm (aktarma yapanlar hariç) bir sonuç alamadım. Aynı şeyleri anlatmaktan artık asabileştim... İnat ettim hemen sitesinden mail attım. Bu iş çözüldü çözüldü. 1 ay müsade dedim. Eğer çözemiyorsanız ben aboneliğimi iptal ettireceğim ve yakın çevremdekilere nasıl hizmet verdiğinizi anlatacağım dedim ve maili yolladım.

Ertesi gün sorunumun çözüldüğünü söyleyen bir mail aldım. Evet sorunu çözmüşlerdi ama bende onları çözmüştüm. :) Yani illa kötü mü olalım mevzusu ortaya çıkıyor... :) Ama TTnet maili kullanan kim :)

Banka olsun bu tip hizmetsel alan olsun hiç ama hiç muhattap olmuyorum... Çünkü biliyorum ne olacağını :)
 

desperado64

Rektör
Katılım
14 Ağustos 2008
Mesajlar
12,240
Reaksiyon puanı
104
Puanları
63
mümkünlüde herşey mümkün :tongue:
 

Champion78

Profesör
Katılım
29 Eylül 2006
Mesajlar
1,716
Reaksiyon puanı
43
Puanları
48
hakikaten artık uysal müşteriyi kimse takmıyor, bugün git yarın gel yapıyorlar hep. Biraz sert konuştun mu, bilir kişi olduğunu gösterdin mi tak halloluyor işin. veya etkin çözümlerden biri de kurumu bir üst kuruma şikayet etmek :)
 

surmelim37

Profesör
Katılım
12 Şubat 2009
Mesajlar
1,133
Reaksiyon puanı
7
Puanları
0
İlginc bir olay ama Türkiye'deyiz şaşırmamak lazım benide arıyan bazı servisler bana bilgi vermeleri gerekiyor.. o yüzden arıyorlar ama konuşma ilerledikce ben onları bilgilendiriyorum :D yakında iş başvuru kağıdı göndericekler :D " Bizimle çalışmak istermisiniz." :D
 
Üst