Yardım Telefon kutusundan daireye yeni kablo çekilebilir mi?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Teo826
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Teo826

Öğrenci
Katılım
3 Temmuz 2024
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Merhaba, 2 hafta önce internet birden kesildi TTNET arızaya geldi kontrol ettiler ve telefon kutusundan daireye gelen kabloda arıza olduğunu bu kablonun değişmesi gerektiğini söylediler, o gün bir işlem yaptılar bir süre internet çalışır sonra yine gidecek dediler 1 hafta sonra internet yine gitti. Şimdi telefon kutusu otoparkda daire 4. katta, katlar; p-0-1-2-3-4 diye gidiyor. Bir elektrikçi ile görüştüm duvardaki tesisatın içinden yeni kablo çekilemiyeceğini söyledi, binanın içindende geçiremem, binanın dışındanda olmaz zarar görür, bu işi nasıl çözebilirim? Ya da alt yapısız Redbox gibi internetler var onlara mı yönelsem 50 Mbit internet kullanıyorum.
 

AMC

Müdavim
Müdavim
Katılım
21 Ekim 2015
Mesajlar
2,077
Reaksiyon puanı
845
Puanları
293
Modem arayüzüne girip hat değerlerini bulup at bi sinyaline bakalım.
 

Teo826

Öğrenci
Katılım
3 Temmuz 2024
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Modem arayüzüne girip hat değerlerini bulup at bi sinyaline bakalım.
Hocam arayüz kullanıcı adı şifreyi bilmiyorum, admin/admin admin/password gibi kombinasyonları denedim olmuyor modemi resetlesem mi
 

AMC

Müdavim
Müdavim
Katılım
21 Ekim 2015
Mesajlar
2,077
Reaksiyon puanı
845
Puanları
293
Resetle en azından görelim gereklimi değilmi kablo.
 

Teo826

Öğrenci
Katılım
3 Temmuz 2024
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Hocam doğru müdür hat değerleri bunlar mı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Resetle en azından görelim gereklimi değilmi kablo.
Bu değerleri de buldum
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20240703_230902.jpg
    IMG_20240703_230902.jpg
    56.8 KB · Görüntüleme: 65
  • IMG_20240703_232009.jpg
    IMG_20240703_232009.jpg
    53.6 KB · Görüntüleme: 63
  • IMG_20240703_232024.jpg
    IMG_20240703_232024.jpg
    50.7 KB · Görüntüleme: 57
Son düzenleme:
Üst