31/05/2010'da alınmış. Bu durumda Bakırköy KVK'ya götürsem fiyat tahmini ne kadar isterler? Orada Sony de geçerliymiş.Satışı yapılan ürün ne olursa olsun 2 yılı garanti kapsamında toplam 5 yıl boyunca servis hizmeti sunulması zorunludur. Örn: 4 yıl 11 ay önce satın aldığınız müzik çaları servise götürüp parasıyla tamir etmek istediğiniz zaman "elimizde parça yok" veya "bakmak zorunda değiliz" benzeri bir açıklama yapılırsa Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yapmanız durumunda yenisiyle veya üst modeliyle değiştirirler. Bu nedenle marka ülkeden ayrılsa bile 5 yıl boyunca taahhütlerini yerine getirmesi gerekir. Tamamen ayrılışı en erken 5 yılın sonunda gerçekleşir. Tabii ürününüz 5 yaşını geçtiyse marka Türkiye'den çekilmese bile bu hizmeti sunmayabilir.
GoldElimde Sony USB'li Müzik Çalar var (WALKMAN NWZ-B152) çok eskiden Gold'dan almıştık şuan şarj oluyor gösteriyor ama dolmuyor. Bakırköy veya Bahçelievler'e en yakın yetkili servis var midir?
Lütfen yardımcı olun ne yapacağımı bilmiyorum.
Elimde (garanti belgesi, kullanım kılavuzu vb.) bulunuyor. Şimdi KVK'ya yazdım yanıt bekliyorum.Ürünün teknik servis hizmet süresi bitmiş olabilir.
Tahmini bir fiyatı yakın zamanda tamir ettiren birisi olmadığı sürece net bir şey diyemez.
Bazı markalar müşteri hizmetlerini arayarak model numarası üzerinden parça fiyatı aktarıyor.
Gitmeden önce bir arayın. Boş yere gitmeyin.Elimde (garanti belgesi, kullanım kılavuzu vb.) bulunuyor. Şimdi KVK'ya yazdım yanıt bekliyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:
@hakanyargici Hocam KVK Sony müzik çalar hizmeti vermiyormuş. Bu sitesindeki yazan adrese mi gitmeliyim? Buranın iletişim kağıdı elimde var Mahir Elektronik diyor.
Sony Locator
locator.sony
Windows 8.1, Windows 7 ve XP işletim sistemlerinde geçerli dedi Sony'i aradım az önce bende VirtualBox'a W7 Home Premium kurdum ''Kritik düzeyde düşük'' diyor 5 dakikadır (%0).Gitmeden önce bir arayın. Boş yere gitmeyin.
7669, Sony'yi tuşlamak oluyor değil mi? PRS, tuşlu telefonda 7'ydi sanırsam. MNO ise 6. sanırsam.Bir firma ülkeden tamamen çekilse dahi servis süreçlerini devam ettirmek zorunda. Sony de ürünlerinde destek vermeye devam ediyor.
Ancak her servis her ürüne destek vermeyebilir. En net bilgiyi Sony iletişim merkezinden alırsınız. Numarayı paylaşıyorum: 444 7669 (SONY)
7669, Sony'yi tuşlamak oluyor değil mi? PRS, tuşlu telefonda 7'ydi sanırsam. MNO ise 6. sanırsam.