Şebeke Sorunu

Laufeyson

Rektör
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
10,875
Reaksiyon puanı
13,029
Puanları
4,958
Yeniden başlattım şimdi ağ ayarlarını sıfırlayacağım. Güncelleme yüklüyorum.
Teşekkürler bakalım olacak mı?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ağ ayarlarını sıfırlayıp cihazı yeniden başlat. Büyük ihtimalle düzelir.
Ben yaptım ama şimdi de mobil ağa erişilemiyor diyor.
 
Son düzenleme:

muhammedyusuf30

Asistan
Cezalı
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
134
Reaksiyon puanı
65
Puanları
28
Yaş
19
ağ ayarlarını sıfırla olmadı şebekenin doğro operatöre bağlı olduğunu kontrol edebilirsin.
 

grbzz

Dekan
Emektar
Katılım
28 Aralık 2018
Mesajlar
6,855
Reaksiyon puanı
9,767
Puanları
293
Yeniden başlattım şimdi ağ ayarlarını sıfırlayacağım. Güncelleme yüklüyorum.
Teşekkürler bakalım olacak mı?
Mesaj otomatik birleştirildi:


Ben yaptım ama şimdi de mobil ağa erişilemiyor diyor.
*100# tuşlayıp oradan yapılandırma ayarı indirmeyi dene bir o zaman.
 

Laufeyson

Rektör
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
10,875
Reaksiyon puanı
13,029
Puanları
4,958
Hiç tepki vermedi.
Türk telekom bizde sorun yok diyor.2 slot da da algılıyor ama kullanamıyorum.
*100# tuşlayıp oradan yapılandırma ayarı indirmeyi dene bir o zaman.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ağda kayıtlı değil yazıyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

*100# tuşlayıp oradan yapılandırma ayarı indirmeyi dene bir o zaman.
Samsung müşteri hizmeti imei istedi vermedim.
 
Son düzenleme:

Laufeyson

Rektör
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
10,875
Reaksiyon puanı
13,029
Puanları
4,958
Edit: Sorun galiba buradaymış. Şuan çalışıyor.
 

Ananim

Profesör
Katılım
29 Ekim 2020
Mesajlar
2,805
Reaksiyon puanı
2,388
Puanları
293
operatör de diyor ki kod gönderdik söyleyin. Telefonda kullanamıyorum diyorum kodu nasıl söyleyeceğim.
Bu konu wtcn'ın kablolu mu kablosuz mu muhabbetine dönmüş iyice bu operatörler neden bu kadar saçma fikirler üretiyolar ya
 
Üst