Wi-Fi ağına oturum açın hatası

Bu konuyu okuyanlar

fixit

Öğrenci
Katılım
4 Kasım 2017
Mesajlar
37
Reaksiyon puanı
4
Puanları
8
Yaş
28
Merhabalar, bugün kısa süreliğine elektrikler gitti ve o sırada modem açıktı daha sonrasında elektrikler geldiğinde ''Hatalı kullanıcı adı ve şifre uyarısı aldım'' ve bilgisayar ve telefonlar üzerinden internete bağlanamadım. Modemi yeniden başlatıp bir daha denedim otomatik kullanıcı adı ve şifre ataması yapmadığından (aslında modemin bunu yapması gerek diye düşünüyorum) yeniden internete çıkış sağlayamadım. Sonrasında modem arayüzünden el ile bilgileri girdim ve internete sorunsuz şekilde her cihazımdan bağlandım ancak bir telefon hariç (Samsung Galaxy grand duos). Bu telefonu genellikle ekstra işler için kullanıyorum ancak internet olması ve haricinde ki diğer telefonlarla sorunsuz şekilde bağlanmama rağmen, defalarca yeniden tarama yapma ve ağı unut deyip yeniden şifre girmeme rağmen, bu telefon ile Wi-fi açıp şifreyi girdikten sonra ağa bağlanmam ile birlikte ''Wi-fi ağında oturum açın'' hatası alıyorum ve ağa bağlanmam 2-3 dakika sonra sonlanıyor ve ben bu sorunu çözemedim fikri olan var mı?

69634


Ağa sorunsuz bağlanmama rağmen aşağıdaki bildirim geliyor.

69635


Bu bildirime tıklayınca aşağıdaki tarayıcı seçimi geliyor 2 tarayıcı ile de herhangi bir sayfaya yönlendirilmeden sorunsuzca internete ulaşabiliyorum.

69636


Ancak 2-3 dakika sonra ağdan düşüyorum.

69637


Herhangi mac filtremesi vb. bir durumda yok.
 

HÜDHÜD

Müdavim
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,093
Reaksiyon puanı
6,555
Puanları
113
windows zarar görmüş olabilir, onarabiliyorsan onar yoksa format gerekebilir... Bunu şöyle anlayabilirsin, başka bir bilgisayara modemi
ve telefonu denersen ve çalışırsa windowsunda hatalar olmuş demektir.
 

mraliaras

Asistan
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
441
Reaksiyon puanı
12
Puanları
18
Sorunun modem yerine telefonda olduğunu varsayıyorum. Telefonun Ağ ayarlarını sıfırlamakta fayda var.


//////////////////////////////////////////

1- Ayarları açın. Kablosuz ve ağlar menüsü altında “diğer” seçeneğine dokunun.

2- Kablosuz özelliği ve ağlar menüsünde “Ağ ayarlarını sıfırla” bağlantısını göreceksiniz.

3- Açılan ekranda kablosuz ağ, hücresel veri ve bluetooth dahil olmak üzere tüm ağ ayarları sıfırlanacak uyarısı ile karşılaşacaksınız. ayarları sıfırla” butonuna tıklayın.

4- Telefonunuzda kilit var ise kilit ekranı şifrenizi yada pin’i girin. Sonra yine “Ayarları sıfırla butonuna dokunun. Ağ ayarları sıfırlanacaktır.

//////////////////////////////////////////
 

fixit

Öğrenci
Katılım
4 Kasım 2017
Mesajlar
37
Reaksiyon puanı
4
Puanları
8
Yaş
28
windows zarar görmüş olabilir, onarabiliyorsan onar yoksa format gerekebilir... Bunu şöyle anlayabilirsin, başka bir bilgisayara modemi
ve telefonu denersen
ve çalışırsa windowsunda hatalar olmuş demektir.

''başka bir bilgisayara modemi ve telefonu denersen''
Bu dediğini anlayamadım,ancak bu sorun ile işletim sistemi arasında bir bağ kuramadım biraz daha açar mısın?
Sorunun modem yerine telefonda olduğunu varsayıyorum. Telefonun Ağ ayarlarını sıfırlamakta fayda var.



//////////////////////////////////////////

1- Ayarları açın. Kablosuz ve ağlar menüsü altında “diğer” seçeneğine dokunun.

2- Kablosuz özelliği ve ağlar menüsünde “Ağ ayarlarını sıfırla” bağlantısını göreceksiniz.

3- Açılan ekranda kablosuz ağ, hücresel veri ve bluetooth dahil olmak üzere tüm ağ ayarları sıfırlanacak uyarısı ile karşılaşacaksınız. ayarları sıfırla” butonuna tıklayın.

4- Telefonunuzda kilit var ise kilit ekranı şifrenizi yada pin’i girin. Sonra yine “Ayarları sıfırla butonuna dokunun. Ağ ayarları sıfırlanacaktır.

//////////////////////////////////////////

Maalesef diğer modellerde bu seçenek var ama bu modelde ''ağ ayarlarını sıfırlama'' seçeneği yok direk olarak ''fabrika ayarlarına sıfırlama'' var.
 

fixit

Öğrenci
Katılım
4 Kasım 2017
Mesajlar
37
Reaksiyon puanı
4
Puanları
8
Yaş
28
Edit:
Modem resetlendikten sonra da sorun düzelmeyince, müşteri hizmetleri arandı ve sorun çözüldü. Mevcut ayın faturası biraz geç ödendiği için ttnet fatura ödenmeden önceki yaptığı ''ttnet borç bilgilendirme'' sayfasına yönlendirmeyi kaldırmamış bu da dolayısı ile bazı cihazlar(bir telefon ile tablette bağlantı sorunu yaşadım) ve hatta bazı sitelere girişi engellemiş. Bu uyarıyı sistemden silince sorun halloldu.
 

dash

Öğrenci
Katılım
6 Şubat 2020
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
36
böyle bir sorun ile karşılaşmıştım gezerken gördüm. güzel olmuş.
 

altaybond02

Öğrenci
Katılım
4 Aralık 2021
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
25
Bendede aynı sorun var ve şuan faturayı ödeyemem. Bağlantının kesilmemesi için ne yapabilirim ?
Benim telefonum Samsung Trend Plus (Android 4.2.2) Screenshot_2021-12-04-23-25-27.png Screenshot_2021-12-04-23-27-23.png Screenshot_2021-12-04-23-26-34.png
 
Son düzenleme:
Üst