Merhaba Arkadaşalar.
Vatan Bilgisyarın internet adresinden Asus marka K555UQ serisinde notebook aldım. 8 ay kullanım sonrasında ekranda beyaz resim varken beyaz leke oluştu. Bende doğal olarak ürünü yaptırmak için Vatan Bilgisyar aracılığıyla garantiye verdim.
Ürünümü 28.05.2017 de servise gönderdim. Yazdığım sorunların hiçbiri çözülmemiş ve bios güncellemesi işlemci fanı kanalları temizliği sistem yeniden yüklenmiş. Bende bu durumu kabul etmeyeceğimi Vatan Bilgisyar'a belirttim. Daha bilgisayarımı Vatan Bilgisyar Mağazasından çıkarmadan yeniden servise gönderdim.
Ürünüm 06.06.2017 tarihinde tekrardan servise gitti. Servis ise bana 420 tl masraf çıkardı. Masraf nedeni ise klavye tuşlarının eksik olması ve şarj pil yerinin yamuk olması dendi. Ben bilgisayarımı hatasız eksiksiz kutulu faturalı herşeyi tam birşekilde servise gönderdim. Bilgisyarım bana arızalı ve bir tuşu eksik olarak geldi. Bilgisayarımı tekrardan Vatan Bilgisyarda inceledim ve oradaki müşteri hizmetlerine ben bu cihazı size böylemi teslim ettim sorusunu yönelttim onlarda hayır dedi eksiksiz kırıksız birşekilde teslim ettiniz bende arıza forumu oluştururken bunu not olarak düştüm diye belirtti ve notu gösterdi.
Bana belirttikleri ise tekrardan servise göndereceğiz ve sizde Tüketici Hakem Heyetine başvurun diye söylediler bende tüketici hakem heyetine başvurdum.
Asus servisini aradığım da Asus servisi suçu Vatan Bilgisyarda atıyor Vatan Bilgisyar ise servise atıyor suçu. Gerçekten bilgisayarımın olmayışından çok mağdur oldum. Burada bilgisayarımın kırık eksik olmasından dolayı bunun için suçlu çıkacağımdan korkuyorum.
Neyse ürün servise gitti 3 gün sonra bilgi almak için aradığım da ise Vatan Bilgisyar Müşteri hizmetlisi ürünün daha Mazağazaya ulmadığını belirtti. 2. Sefer gönderdiğim ürünün ulaşmadığını belirttiler halbuki ben ürünü gördüm kabul etmedim tekrardan 3. defa gönderdim. Bunu da müşteri hizmetlerine belirttim. Müşteri hizmetleri ise Mazağa ile görüşmemi söyledi bu defa Mazağa yetkilileri suçu müşteri hizmetlerine atıyor, müşteri hizmetleri ise Mağazaya. Bu nasıl bir müşteri hizmeti anlayışı.
Asus kullanmaktan soğudum. Böyle bir ortamda ve servis anlayışında ben bu ürünü kullanmak istemediğimi Vatan Bilgisyar'a ve Asus'a belirttim.
Korkum ürünün elimde kırık ve bozuk birşekilde kalmasıdır. Bu konu hakkında yardımlarınızı ve görüşlerinizi almak istiyorum. Hakkımı nasıl arayabilirim? Mağdur olmak istemiyorum.
Not: Asus almak ve Vatan Bilgisyardan alışveriş yapmak pişmanlıktır. Sadece düşüncelerimi belirtiyorum ve yaşadığım şeyleri aktarmak istedim. Kimsenin başına böyle birşeyin gelmesini istemem .
Teşekkür ederim.
Vatan Bilgisyarın internet adresinden Asus marka K555UQ serisinde notebook aldım. 8 ay kullanım sonrasında ekranda beyaz resim varken beyaz leke oluştu. Bende doğal olarak ürünü yaptırmak için Vatan Bilgisyar aracılığıyla garantiye verdim.
Ürünümü 28.05.2017 de servise gönderdim. Yazdığım sorunların hiçbiri çözülmemiş ve bios güncellemesi işlemci fanı kanalları temizliği sistem yeniden yüklenmiş. Bende bu durumu kabul etmeyeceğimi Vatan Bilgisyar'a belirttim. Daha bilgisayarımı Vatan Bilgisyar Mağazasından çıkarmadan yeniden servise gönderdim.
Ürünüm 06.06.2017 tarihinde tekrardan servise gitti. Servis ise bana 420 tl masraf çıkardı. Masraf nedeni ise klavye tuşlarının eksik olması ve şarj pil yerinin yamuk olması dendi. Ben bilgisayarımı hatasız eksiksiz kutulu faturalı herşeyi tam birşekilde servise gönderdim. Bilgisyarım bana arızalı ve bir tuşu eksik olarak geldi. Bilgisayarımı tekrardan Vatan Bilgisyarda inceledim ve oradaki müşteri hizmetlerine ben bu cihazı size böylemi teslim ettim sorusunu yönelttim onlarda hayır dedi eksiksiz kırıksız birşekilde teslim ettiniz bende arıza forumu oluştururken bunu not olarak düştüm diye belirtti ve notu gösterdi.
Bana belirttikleri ise tekrardan servise göndereceğiz ve sizde Tüketici Hakem Heyetine başvurun diye söylediler bende tüketici hakem heyetine başvurdum.
Asus servisini aradığım da Asus servisi suçu Vatan Bilgisyarda atıyor Vatan Bilgisyar ise servise atıyor suçu. Gerçekten bilgisayarımın olmayışından çok mağdur oldum. Burada bilgisayarımın kırık eksik olmasından dolayı bunun için suçlu çıkacağımdan korkuyorum.
Neyse ürün servise gitti 3 gün sonra bilgi almak için aradığım da ise Vatan Bilgisyar Müşteri hizmetlisi ürünün daha Mazağazaya ulmadığını belirtti. 2. Sefer gönderdiğim ürünün ulaşmadığını belirttiler halbuki ben ürünü gördüm kabul etmedim tekrardan 3. defa gönderdim. Bunu da müşteri hizmetlerine belirttim. Müşteri hizmetleri ise Mazağa ile görüşmemi söyledi bu defa Mazağa yetkilileri suçu müşteri hizmetlerine atıyor, müşteri hizmetleri ise Mağazaya. Bu nasıl bir müşteri hizmeti anlayışı.
Asus kullanmaktan soğudum. Böyle bir ortamda ve servis anlayışında ben bu ürünü kullanmak istemediğimi Vatan Bilgisyar'a ve Asus'a belirttim.
Korkum ürünün elimde kırık ve bozuk birşekilde kalmasıdır. Bu konu hakkında yardımlarınızı ve görüşlerinizi almak istiyorum. Hakkımı nasıl arayabilirim? Mağdur olmak istemiyorum.
Not: Asus almak ve Vatan Bilgisyardan alışveriş yapmak pişmanlıktır. Sadece düşüncelerimi belirtiyorum ve yaşadığım şeyleri aktarmak istedim. Kimsenin başına böyle birşeyin gelmesini istemem .
Teşekkür ederim.
Son düzenleme: