Samsung Galaxy Note 5 Kullananlar Kulübü

verb1

Öğrenci
Katılım
28 Eylül 2015
Mesajlar
86
Reaksiyon puanı
3
Puanları
8
Dostum 35 TL verme. Şarj adaptörü ile birlikte 25 tiye satılıyor note 4 un ki. Aynı kablo ve adaptör. Boşuna 35 TL sadece kabloyu verme vereceksen. Telefonu almadan derken telefon servise girip bir kaç gün bekleyecek mi dediler sana da ?

Yazılım yüklemeleri gerektiğini bu nedenle de telefondaki her şeyin silineceğini,eğer ellerinde varsa bir saat sonra kabloyu verebileceklerini söylediler.Çok saçma geldi,bir kablo için yaptıklarını saçma buldum açıkçası.Sizce vermeli miyim,yoksa para ile yeni kablo mu almalıyım?
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,701
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
293
Konum
☛ ☾★ ☚
Yazılım yüklemeleri gerektiğini bu nedenle de telefondaki her şeyin silineceğini,eğer ellerinde varsa bir saat sonra kabloyu verebileceklerini söylediler.Çok saçma geldi,bir kablo için yaptıklarını saçma buldum açıkçası.Sizce vermeli miyim,yoksa para ile yeni kablo mu almalıyım?
Bence servise ver cihazını smart Switch ile kendi bigisayarina yedekleme yap. İnadına servise veriyorum ben.
 

cangs119

Öğrenci
Katılım
24 Aralık 2014
Mesajlar
32
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Konum
İstanbul
Öncelikle Selamun Aleyküm. Size yaşadığım bir sorundan bahsetmek istiyorum. Bu konuda sizin fikirlerinizi almak istiyorum. Note 5 kullanıcısıyım. Yaklaşık 8 aydır kullanıyorum. Son 2 güne kadar hiçbir sıkıntım yoktu. Taaki telefonum 2 gündür ısınmaya başladı ve ısınma sonucu ekranda değişmeler oluyordu renk kaybı parazitlik gibi. En son bugün sabah telefonu şarjdan çıkardığımda telefonumu birdaha açamadım. Mavi bildirim ısıgı yanıyor fakat telefonun ekranında ara sıra oluşan parazitlenmeler dışında hiçbir elle tutulur bir şey yok. Ardından ben direk Bakırköy MTA Samsung yetkili servisine götürdüm. Telefonumun neden böyle olduğunu ve garanti kapsamında yapılması sorunumun çözülmesini rica ettim.Benimle ilgilenen kişinin telefonumu eline aldığında direk ekranına bakıp söylediği şey ''telefonunuzun ekranı gitmiş.Komple ekran ve dokunmatiğinin değişmesi gerekiyor bunu da garanti kapsamıyor ücreti 750 tl'' dedi. Ben şok oldum. Bu zamana kadar telefonumu 1kere yere düşürmemiş insan olarak bu bana yöneltilen kullanıcı hatası kelimesini kabul etmedim haliyle. Telefonumda kırılma,catlama,darbe izi falan kesinlikle yoktur.Aldığım günden beri kılıf + kırılmaz ekran koruyucu ile kullanıyorum zaten. Benim bu durumda nasıl bir yol izlemem gerekiyor? Yardımcı olursanız sevinirim.Umarım kendimi anlatabilmişimdir sizlere. Teşekkürler.
 
Son düzenleyen moderatör:

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,701
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
293
Konum
☛ ☾★ ☚
Dostum hiç para verme bunlara. Cihazın garanti dahilindeyse ve dediğin gibi darbesi yoksa rahatça garanti dahilinde yaptırırsin. Avcılar ekmen servisi var, oraya götür ben 2 defa gittim diğer servislere nazaran daha iyi ilgileniyorlar gibime geldi, cihazını evraklarını götür. Durumu anlat, eğer senden ücret talep eden olursa bu ücret talebini yazılı olarak sana ilrtmelerini iste, sonra bu şikayetin üzerinde direk tüketici hakem heyetine gidiyorsun cihazın evraklarını ve senden para istediklerini belgeliyorsun onlar gereğini yapıp senin lehine karar çıkartırlar. Ama unutma cihaz senin dedigin gibiyse, ekmen servis garanti dahilinde onarım yapabilir. Yapması lazım asıl olan.
 

cangs119

Öğrenci
Katılım
24 Aralık 2014
Mesajlar
32
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Konum
İstanbul
Dostum hiç para verme bunlara. Cihazın garanti dahilindeyse ve dediğin gibi darbesi yoksa rahatça garanti dahilinde yaptırırsin. Avcılar ekmen servisi var, oraya götür ben 2 defa gittim diğer servislere nazaran daha iyi ilgileniyorlar gibime geldi, cihazını evraklarını götür. Durumu anlat, eğer senden ücret talep eden olursa bu ücret talebini yazılı olarak sana ilrtmelerini iste, sonra bu şikayetin üzerinde direk tüketici hakem heyetine gidiyorsun cihazın evraklarını ve senden para istediklerini belgeliyorsun onlar gereğini yapıp senin lehine karar çıkartırlar. Ama unutma cihaz senin dedigin gibiyse, ekmen servis garanti dahilinde onarım yapabilir. Yapması lazım asıl olan.
Evet hocam sadece ilk aldığımda dolabın oraya geçerken köşesine ufak bir darbe almıştım telefonumun o kadar. Başka en ufak bir çiziği dahi yok. Bugünkü adamın bana söylediği şey bu telefonlar düşme sonucu veya kasılma sonucu bu durum meydana gelir diyor. Kasılmadan kastları da cepte telefonun bükülmesiymiş. Dedim ben telefonumu cebimde taşımayıp nerde taşımalıyım yani telefon sonuçta bu.
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,701
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
293
Konum
☛ ☾★ ☚
Evet hocam sadece ilk aldığımda dolabın oraya geçerken köşesine ufak bir darbe almıştım telefonumun o kadar. Başka en ufak bir çiziği dahi yok. Bugünkü adamın bana söylediği şey bu telefonlar düşme sonucu veya kasılma sonucu bu durum meydana gelir diyor. Kasılmadan kastları da cepte telefonun bükülmesiymiş. Dedim ben telefonumu cebimde taşımayıp nerde taşımalıyım yani telefon sonuçta bu.
Cihazda kozmetik olarak yamukluk yoksa öyle birşey diyemez. Sen başka bir servise git ve senden ücret talep edilirse bunu sana yazılı olarak bildirmelerini iste. Ardından Tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz.
 

cangs119

Öğrenci
Katılım
24 Aralık 2014
Mesajlar
32
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Konum
İstanbul
Cihazda kozmetik olarak yamukluk yoksa öyle birşey diyemez. Sen başka bir servise git ve senden ücret talep edilirse bunu sana yazılı olarak bildirmelerini iste. Ardından Tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz.
Nedir benim bu telefonlardan çektiğim ya :(( Önceki telefonum xperia z1 di. Onda da mahkemelik oldum ve 1 sene süren mahkeme sonucu ben haklı çıktım ve ücret iadesi yapmışlardı. 1 sene telefon konusunda mağdur kalmıştım :) Şimdi yine aynı şeylerin başıma gelmesi üzüyor insanı :/
 
Son düzenleyen moderatör:

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,701
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
293
Konum
☛ ☾★ ☚
Nedir benim bu telefonlardan çektiğim ya :(( Önceki telefonum xperia z1 di. Onda da mahkemelik oldum ve 1 sene süren mahkeme sonucu ben haklı çıktım ve ücret iadesi yapmışlardı. 1 sene telefon konusunda mağdur kalmıştım :) Şimdi yine aynı şeylerin başıma gelmesi üzüyor insanı :/
Tüketici hakem heyeti o kadar sürmüyor. Bir aya kesin sonuç çıkar diye tahmin ediyorum.
 
Son düzenleyen moderatör:

cangs119

Öğrenci
Katılım
24 Aralık 2014
Mesajlar
32
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Konum
İstanbul
Cihazda kozmetik olarak yamukluk yoksa öyle birşey diyemez. Sen başka bir servise git ve senden ücret talep edilirse bunu sana yazılı olarak bildirmelerini iste. Ardından Tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz.
Cihazımdaki görünür tek fiziksel hasar ufacık bir nokta darbe o da dolaba çarpmam sonucu oluşan bir şeydi. Başka da hiçbir en ufak dahi fiziksel hasarı yok telefonumun. Hocam benim o servisteki elemanı gözüm tutmamıştı zaten. Ben yarın da aynı bakırköy mta ya gidip başka bir çalışanın ilgilenmesini isteyeceğim. Eğer ki baktım aynı şeyi söylüyorlar, sizin tavsiyeniz üzerine Avcılar ekmen servisine gidicem.
 
Son düzenleyen moderatör:

cangs119

Öğrenci
Katılım
24 Aralık 2014
Mesajlar
32
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Konum
İstanbul
Tüketici hakem heyeti o kadar sürmüyor. Bir aya kesin sonuç çıkar diye tahmin ediyorum.
1 aya sonuçlanıyor fakat ondan sonra da SONY bana dava açmıştı ondan dolayı uzamıştı iş. İnsanların uğraşmayacaklarını sanıyorlar fakat bilmiyorlar ki o insanların nasıl para kazandıklarını...
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,701
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
293
Konum
☛ ☾★ ☚
1 aya sonuçlanıyor fakat ondan sonra da SONY bana dava açmıştı ondan dolayı uzamıştı iş. İnsanların uğraşmayacaklarını sanıyorlar fakat bilmiyorlar ki o insanların nasıl para kazandıklarını...
Hatta ses kaydi alabilirsen ses kaydı al derim. Delil delildir.
 

cangs119

Öğrenci
Katılım
24 Aralık 2014
Mesajlar
32
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Konum
İstanbul
Hatta ses kaydi alabilirsen ses kaydı al derim. Delil delildir.
Çok teşekkür ederim yardımınız için. Yarın gittikten sonra gelişmeleri buradan paylaşacağım sizlere. Eğer o da olmazsa Cumartesi günü Avcılar Ekmen servisine götüreceğim sizin de dediğiniz gibi
 
Son düzenleyen moderatör:

pinterest

Profesör
Katılım
7 Ekim 2014
Mesajlar
2,502
Reaksiyon puanı
157
Puanları
243
Bir telefonun pili ancak bu kadar kötü gidebilir dedirtiyor elimdeki Note 5 bana. 5 saatin yanından dahi geçemiyorum. Cidden sinir hastası oldum.
 

canko13

Asistan
Katılım
12 Ekim 2011
Mesajlar
171
Reaksiyon puanı
30
Puanları
28
Merhaba arkadaşlar. Benim sorunum tel ayda bir root hata veriyor .kodlama hatası diye hata veriyor. Tekrar rom kurmak ve root yapmak zorunda kalıyorum. Bunun bir çözümü yokmu. Sıkıntı neyle alakalı. Ne yapmam lazım. Sizlere böylemi oluyor. Ayda 1 root hata veriyormu?
 

Hatemzo

Öğrenci
Katılım
11 Mart 2016
Mesajlar
65
Reaksiyon puanı
3
Puanları
8
Yaş
45
Konum
İstanbul
Bir telefonun pili ancak bu kadar kötü gidebilir dedirtiyor elimdeki Note 5 bana. 5 saatin yanından dahi geçemiyorum. Cidden sinir hastası oldum.

5 saat çok az bir süre. Greenfy yükle arkada açık kalan görünmeyen programları kapat. Ben bütün gün elimden düşürmüyorum bana bile nerdeyse 12 saat fln gidiyor.
 

cangs119

Öğrenci
Katılım
24 Aralık 2014
Mesajlar
32
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Konum
İstanbul
Avcılar Ekmen Samsung Servisi hakkında bilgisi olan var mı ? Nasıl bir servistir, insanı yok yere uğraştırıyor mu, servise giden ürünlerde sorun yaşayan var mı ? Telefonla arayıp bilgi almak istedim yarım saattir bekletiliyorum müzik çalıyor da. Bir garip geldi bana bu servis daha ilk adımımda.
 

pinterest

Profesör
Katılım
7 Ekim 2014
Mesajlar
2,502
Reaksiyon puanı
157
Puanları
243
5 saat çok az bir süre. Greenfy yükle arkada açık kalan görünmeyen programları kapat. Ben bütün gün elimden düşürmüyorum bana bile nerdeyse 12 saat fln gidiyor.
5 saat ekran süresi yalnız.

Wifi ile 4.30

3g ile 3.50

4g allaha emanet hiç açmıyorum bile.
 

Lazzz

Rektör
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,701
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
293
Konum
☛ ☾★ ☚
Avcılar Ekmen Samsung Servisi hakkında bilgisi olan var mı ? Nasıl bir servistir, insanı yok yere uğraştırıyor mu, servise giden ürünlerde sorun yaşayan var mı ? Telefonla arayıp bilgi almak istedim yarım saattir bekletiliyorum müzik çalıyor da. Bir garip geldi bana bu servis daha ilk adımımda.
Dostum ben çoğu servise gittim, her serviste tartışma çıkar bu serviste hiç öyle birşey görmedim. Telefonlara. Pek bakmıyorlar ama büyük bir servis küçük bir yer değil. Birde kalabalık oluyor.
 
Üst