Gecmis olsun batarya degistirirler. Uzatmazlar diye umuyorum
Tesekkur ederim,garanti bu konuda sıkıntı yaratmaz insallah.Durup dururken nasil oldu anlamadim
Gecmis olsun batarya degistirirler. Uzatmazlar diye umuyorum
SamsungArkadaşlar hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz
Ben miGörünmüyorsun hayırdır
buralardayim okuyorumda pek yazmiyorum bensiz kalir mi note 5 forumuEvet sen
buralardayim okuyorumda pek yazmiyorum bensiz kalir mi note 5 forumu
Resimde hayalet var)Arkadaşlar telefonumda yüksek ışıklı biyeri çekerken garip bi yansıma alıyorum arkadaşlarımın telefonundada denedim s5 mini ve j7 de s5 minide ve j7 de daha az bi yansıma oluyor benim telefondada resimdeki şekilde bi yansıma oluyor acaba sorun varmı ve müsaitseniz sizde denermisiniz
Yok yok 1 sene daha burdayimNote 5 i Sattığını düşündür bir ara
SamsungArkadaşlar hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz
At o telefonu çöpe sen..Cevap veren arkadaşlara teşekkürler, İnternet pil kullanımında en başta yer alıyor tarayıcı olarak samsung kullanıyorum bende Opera denesem pile katkısı olur mu diye düşündüm.
Son sürümü twrp ile kurMerhaba arkadaşlar. Benim sorunum tel ayda bir root hata veriyor .kodlama hatası diye hata veriyor. Tekrar rom kurmak ve root yapmak zorunda kalıyorum. Bunun bir çözümü yokmu. Sıkıntı neyle alakalı. Ne yapmam lazım. Sizlere böylemi oluyor. Ayda 1 root hata veriyormu?
At o telefonu çöpe sen..
Böyle bir haber gelir.Bu arada bugün saat 13.30 da Avcılar Ekmen Samsung Servisi'ne gittim. Telefonumu verdim. Bana 7-10 iş günü içerisinde hallolur dediler. Peki ya kullanıcı hatası denilirse bana bunu ne zaman bildirirsiniz dedim? 3 veya 4 iş günü içinde sms yolu ile bilgilendirilirsiniz dediler.Ama pek güvenmiyorum açıkçası tarafıma döneceklerine. Çünkü oradaki kişilerin yarısı bu durumdan şikayetçilerdi Oradaki ilgilenen beyefendiye de söyledim eğer 10 iş günü içinde dönülmemiş olursa gelir burdan haber alırım diye. Müşteri hizmetleri numarasına ulaşmak imkansız çünkü.
Hadi hayirlisi hallederler.Bu arada bugün saat 13.30 da Avcılar Ekmen Samsung Servisi'ne gittim. Telefonumu verdim. Bana 7-10 iş günü içerisinde hallolur dediler. Peki ya kullanıcı hatası denilirse bana bunu ne zaman bildirirsiniz dedim? 3 veya 4 iş günü içinde sms yolu ile bilgilendirilirsiniz dediler.Ama pek güvenmiyorum açıkçası tarafıma döneceklerine. Çünkü oradaki kişilerin yarısı bu durumdan şikayetçilerdi Oradaki ilgilenen beyefendiye de söyledim eğer 10 iş günü içinde dönülmemiş olursa gelir burdan haber alırım diye. Müşteri hizmetleri numarasına ulaşmak imkansız çünkü.
Teşekkürler bildirim için Ama benim anlamadığım neden bana cihaz takip numarası vermediler ?Böyle bir haber gelir.
Amin kardeşim inşallah.Hadi hayirlisi hallederler.
Servis formu vermediler mi?Teşekkürler bildirim için Ama benim anlamadığım neden bana cihaz takip numarası vermediler ?
Telefonu aldıklarına dair fatura gibi birşey verdiler yani üzerinde Cihazın Imeisi,sorununun,teslim alındığı tarihin yazdığı faturaya benzer bir kağıt verdilerServis formu vermediler mi?
Ürün bildiri formu verdiler yaniServis formu vermediler mi?
Tamam onunla samsung servis merkezi( genel merkezi) arayarak sorgumayabiliyorsun diye hatırlıyorum.Telefonu aldıklarına dair fatura gibi birşey verdiler yani üzerinde Cihazın Imeisi,sorununun,teslim alındığı tarihin yazdığı faturaya benzer bir kağıt verdiler
Ama üzerinde bana özel bir numara yazdığını görmüyorum :/Tamam onunla samsung servis merkezi( genel merkezi) arayarak sorgumayabiliyorsun diye hatırlıyorum.