Avea İle İlgili tüm sorularinizi cevaplayabilirim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan madmex
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

blauzahn

Asistan
Katılım
23 Nisan 2008
Mesajlar
220
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
@madmex iPhone larda Arama Yönlendirme Etkin uyarısını nasıl kaldırabiliyoruz? Yönlendirmem yok ama hala bu uyarıyı veriyor. Çok sinir bozucu oluyor, bazen yanlış arama yapıyorsun aramayı bitir demeden önce uyarıya tamam demek zorunda kalıyorum, sonrasında ise karşı taraf bir kere de olsa çalmış oluyor :/
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Selam..
Bende Vodofondan AVea ya geçenlerdenim, ve de pişmanım, Şebeke sorunu halen devam ediyor, bir de kandilde Akşam 1-2 saat telefon görüşmesi yapamadım, yine şebekeden nedir böyle birşey ilk defa başıma geliyor, Taahhütlü olmasaydı hemen cayardım..

05557579747 burayı arayabilirsiniz.

Peki numara taşındığında bu numarayı artık kendi üzerime alabilir miyim? Yani avea hem hattı taşısın hem de yeni sahibi ben olayım.

Şunu söylim hat hangi operatörde açıldıysa , yani ilk aktivasyonu kimdeyse o operatöre geçmen lazım ancak böyle devredebilirsin veya deviralabilirsin 35TL falan ücreti var . Babanızla birlikte bayide bulunmanız gerek. Hattı alacak kişi faturalı istiyorsa + sabit fatura olmalı

@madmex iPhone larda Arama Yönlendirme Etkin uyarısını nasıl kaldırabiliyoruz? Yönlendirmem yok ama hala bu uyarıyı veriyor. Çok sinir bozucu oluyor, bazen yanlış arama yapıyorsun aramayı bitir demeden önce uyarıya tamam demek zorunda kalıyorum, sonrasında ise karşı taraf bir kere de olsa çalmış oluyor :/

ben android kullanıyorum bende de çıkıyor :) bir çözümü yok gibi 64kb lık simkart bulursan bi dne bazen düzelebiliyor.
 

__kadıköyRAP__

Müdavim
Müdavim
Katılım
3 Mart 2007
Mesajlar
29,201
Reaksiyon puanı
2,148
Puanları
7,358
Şunu söylim hat hangi operatörde açıldıysa , yani ilk aktivasyonu kimdeyse o operatöre geçmen lazım ancak böyle devredebilirsin veya deviralabilirsin 35TL falan ücreti var . Babanızla birlikte bayide bulunmanız gerek. Hattı alacak kişi faturalı istiyorsa + sabit fatura olmalı

Ohoo taa turkcelle gidicem yani. 35TL sahip değiştirme ücreti de ne demek oluyor, ne kadar zor bir işlem olabilir ki bu ücret çok abartılı. Ömür boyu babamın adına kullanırım daha iyi.

Bu GSMler de nereden para alacaklarını şaşırmışlar.

Neyse hocam sana teşekkür ediyorum gsm şirketlerine teessüf ediyorum.
 

blauzahn

Asistan
Katılım
23 Nisan 2008
Mesajlar
220
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Ohoo taa turkcelle gidicem yani. 35TL sahip değiştirme ücreti de ne demek oluyor, ne kadar zor bir işlem olabilir ki bu ücret çok abartılı. Ömür boyu babamın adına kullanırım daha iyi.

Bu GSMler de nereden para alacaklarını şaşırmışlar.

Neyse hocam sana teşekkür ediyorum gsm şirketlerine teessüf ediyorum.

35'i devlet alıyor yanılmıyorsam..

05557579747 burayı arayabilirsiniz.



Şunu söylim hat hangi operatörde açıldıysa , yani ilk aktivasyonu kimdeyse o operatöre geçmen lazım ancak böyle devredebilirsin veya deviralabilirsin 35TL falan ücreti var . Babanızla birlikte bayide bulunmanız gerek. Hattı alacak kişi faturalı istiyorsa + sabit fatura olmalı



ben android kullanıyorum bende de çıkıyor :) bir çözümü yok gibi 64kb lık simkart bulursan bi dne bazen düzelebiliyor.

Bana zaten 64kb lık sim kart yolladılar ama düzelmedi. Yapmam gereken bir şey var ise anlatabilirseniz memnun olurum :)
 

engerex

Dekan
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
7,676
Reaksiyon puanı
26
Puanları
228
@madmex iPhone larda Arama Yönlendirme Etkin uyarısını nasıl kaldırabiliyoruz? Yönlendirmem yok ama hala bu uyarıyı veriyor. Çok sinir bozucu oluyor, bazen yanlış arama yapıyorsun aramayı bitir demeden önce uyarıya tamam demek zorunda kalıyorum, sonrasında ise karşı taraf bir kere de olsa çalmış oluyor :/

ArayanıBil servisini kullanabilmen için hattın ulaşılamadığında +90 555 947 70 73 numarasına yönlendirilir. Muhtemelen bu uyarıdır.
 

blauzahn

Asistan
Katılım
23 Nisan 2008
Mesajlar
220
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Ne hakkı var o parada? Ne sebeple alıyor belli değil. Devlete de sövecem şimdi :)

Yeni hat aldığınızda ödenen vergi devir vb. işlemlerde de ödeniyor. Anormal bir şey değil bence. Gerçi liberal ekonomilerde biraz fazla geliyor ama idare etmek lazım :P
 

engerex

Dekan
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
7,676
Reaksiyon puanı
26
Puanları
228
Ohoo taa turkcelle gidicem yani. 35TL sahip değiştirme ücreti de ne demek oluyor, ne kadar zor bir işlem olabilir ki bu ücret çok abartılı. Ömür boyu babamın adına kullanırım daha iyi.

Bu GSMler de nereden para alacaklarını şaşırmışlar.

Neyse hocam sana teşekkür ediyorum gsm şirketlerine teessüf ediyorum.

Müşteri hizmetlerini aradığında babanın bilgilerini mi veriyorsun kendi bilgilerini mi?
 

__kadıköyRAP__

Müdavim
Müdavim
Katılım
3 Mart 2007
Mesajlar
29,201
Reaksiyon puanı
2,148
Puanları
7,358
Müşteri hizmetlerini aradığında babanın bilgilerini mi veriyorsun kendi bilgilerini mi?

Hat benim olmadığı için babamın tabi ama işlem de yaptığım olmadı şimdiye kadar.

Hat devir etmenin ne vergisi oluyormuş, iki bilgi değişecek. Vergisi veriliyor zaten.
 

blauzahn

Asistan
Katılım
23 Nisan 2008
Mesajlar
220
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
ArayanıBil kapalıysa müşteri hizmetlerini bir ara. Genelde servislerle ilgili oluyor.

İşte düzeltemediler, 64kb kart yolladılar, aradılar bişeyler yaptırdılar, sonra biz birşeyler yaptık burdan dediler yine olmadı. En son herkes böyle kullanıyor bu bir problem değil dediler :) o yüzden ben de bir umut diyerek buraya yazayım dedim :)
 

engerex

Dekan
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
7,676
Reaksiyon puanı
26
Puanları
228
Hat benim olmadığı için babamın tabi ama işlem de yaptığım olmadı şimdiye kadar.

Hat devir etmenin ne vergisi oluyormuş, iki bilgi değişecek. Vergisi veriliyor zaten.

Arkadaşım Avea müşteri hizmetlerine faturasız hattını 18 yaşından önce aldığını, akrabasının üzerine olduğunu söylemişti ve kendi bilgilerini sisteme girmişti. O günden sonra hep kendi bilgileriyle işlem yapmıştı.
 

__kadıköyRAP__

Müdavim
Müdavim
Katılım
3 Mart 2007
Mesajlar
29,201
Reaksiyon puanı
2,148
Puanları
7,358
Arkadaşım Avea müşteri hizmetlerine faturasız hattını 18 yaşından önce aldığını, akrabasının üzerine olduğunu söylemişti ve kendi bilgilerini sisteme girmişti. O günden sonra hep kendi bilgileriyle işlem yapmıştı.

Bu güzel haber :)
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Ne hakkı var o parada? Ne sebeple alıyor belli değil. Devlete de sövecem şimdi :)

bir bakıma hat açılış ücreti gibi birşey tekrar tahsil ediliyor evet sıkıntılı bir durum aslında bir düzenleme gelse hiç fena olmaz :)

İşte düzeltemediler, 64kb kart yolladılar, aradılar bişeyler yaptırdılar, sonra biz birşeyler yaptık burdan dediler yine olmadı. En son herkes böyle kullanıyor bu bir problem değil dediler :) o yüzden ben de bir umut diyerek buraya yazayım dedim :)

tamam onu bir danışım ı phone kullanmadığm için pek bilgim yok aslında:)

Arkadaşım Avea müşteri hizmetlerine faturasız hattını 18 yaşından önce aldığını, akrabasının üzerine olduğunu söylemişti ve kendi bilgilerini sisteme girmişti. O günden sonra hep kendi bilgileriyle işlem yapmıştı.

Avea dava açarsa hayatı kayar yasaktır böyle işlemler:)
Aslında çok sıkıntı yaratmıyor bu konuda avea aynı hattan aradığın sürece tüm işlemleri sorgusuz sualsiz yapıyorlar , belki interaktif şifre soruyorlar onun dışında pekte önemli değil aslında. Pini falan yanlş girme puk içinde aynı numaradan arayamayacağın için iş pedere kadar gider :)
 

engerex

Dekan
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
7,676
Reaksiyon puanı
26
Puanları
228
Arkadaşım Avea müşteri hizmetlerine faturasız hattını 18 yaşından önce aldığını, akrabasının üzerine olduğunu söylemişti ve kendi bilgilerini sisteme girmişti. O günden sonra hep kendi bilgileriyle işlem yapmıştı.
Avea dava açarsa hayatı kayar yasaktır böyle işlemler:)
Aslında çok sıkıntı yaratmıyor bu konuda avea aynı hattan aradığın sürece tüm işlemleri sorgusuz sualsiz yapıyorlar , belki interaktif şifre soruyorlar onun dışında pekte önemli değil aslında. Pini falan yanlş girme puk içinde aynı numaradan arayamayacağın için iş pedere kadar gider :)
Avea davayı boşuna açar. Söyledikleri tamamen doğruydu. Zaten sisteme bilgilerin girişini yapan telefonun ucundaki müşteri temsilcisiydi. Bunun için özel bir çabada harcamadı.
 

elyn_noyt

Asistan
Katılım
6 Ocak 2012
Mesajlar
217
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Bize sadece kimlik fotokopisi , geçiş evrakları vs geliyor hani kim yapmış yapmamış göremiyoruz. Bazı bayiler yapıyor tanıdık vs olarak ama normalde yapılmaz ve yapılmaması gerekir. Baban kendide herhangi bir bayiden yapabilir aslında veya sana vekalet vermesi gerek noterden



05557579747 yi ara ücretsizdir. İlk etapta simkartını farklı cihazda dene sorun devam eder ise örnek numara ilet. Örnek A numarsını aradın veya seni aradı kesildi kalitesi düşüktü saatiyle ve numarayla birlikte ilet incelesinler düzeltilebilecek birşy olabili.
2 tane avea hattım var ve 2 ayrı tlfonda benzer sorunlar yaşıyorum hakeza arkadaşlarımda aynı sorundan muzdarip
 
K

Kayıtsız Üye

SDN Okuru
ben avea kullanıyorum ve bgün internet fatura üst sınırına ulaştınız diye mesaj gldi araştırdm 99 tl lik üst sınırdan bahsedior.Bu 99 tlden daha ykse bi fatura glme ihtimali var mı ?
 

__kadıköyRAP__

Müdavim
Müdavim
Katılım
3 Mart 2007
Mesajlar
29,201
Reaksiyon puanı
2,148
Puanları
7,358
[MENTION=137719]madmex[/MENTION]

Hat taşıma işlemine bugün başvurdum.

500dk + 1000sms + 1gb internet kampanyasına 15 Temmuza kadar geçilebilir olayını iyice sordum yetkililere, 15 Temmuza kadar dediği sisteme giriş tarihiymiş hattın açılma tarihi değil. Yani ben bugün başvuru yaptım 15 temmuzdan önce, ancak hattım 16 temmuzda açıldı bu tarifeden yine yararlanabileceğim. Sen de bu bilgiyi doğruluyor musun?

Bir de yetkili dedi ki hat açıldıktan sonra bu yıkılan pakete geçmek için Kayit yaz 1991'e gönder bir de 5YUZ yaz 1991'e gönder dedi. Kayit yazıp göndermeyi anladım da 5YUZ yazıp göndermek ne için oluyor? Sitede böyle birşey yazmıyor.

http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/paketler/19luk_paket.shtml
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
@madmex

Hat taşıma işlemine bugün başvurdum.

500dk + 1000sms + 1gb internet kampanyasına 15 Temmuza kadar geçilebilir olayını iyice sordum yetkililere, 15 Temmuza kadar dediği sisteme giriş tarihiymiş hattın açılma tarihi değil. Yani ben bugün başvuru yaptım 15 temmuzdan önce, ancak hattım 16 temmuzda açıldı bu tarifeden yine yararlanabileceğim. Sen de bu bilgiyi doğruluyor musun?

Bir de yetkili dedi ki hat açıldıktan sonra bu yıkılan pakete geçmek için Kayit yaz 1991'e gönder bir de 5YUZ yaz 1991'e gönder dedi. Kayit yazıp göndermeyi anladım da 5YUZ yazıp göndermek ne için oluyor? Sitede böyle birşey yazmıyor.

http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/paketler/19luk_paket.shtml

her ne kadar bölümüm olmasada (uzağm bu konulara ama açtık başlık sonuna kadar arkasındaym :) ) ,

Site Linki : http://www.avea.com.tr/tr/sta/birey...ket.shtml?pagemenu=paketler.aveali.19lukpaket

Esaslar ; Numarasını Avea'nın Katlayan, Standart, Hemşehrim ve Baharda Yükle Kazan Tarifeleri dışındaki faturasız tarifelerine taşıyan tüm bireysel müşterilerimiz, numara taşıma ile Avea'ya gelmelerinin ardından 30 gün içinde KAYIT yazıp, 1991'e kısa koduna mesaj attıktan sonra Yıkılan Paket'i 12 ay boyunca her yöne 500 dakika, her yöne 1000 SMS ve 1 GB internet olarak satın alabileceklerdir.

buraya kadarını biliyorsun zaten , öncelikle başvuruyu hangi tarihte yaptın bilmiyorumda eğer bugün başvurmuşsan 2-3güne geçer bir aksilik olmazsa. Yüklemeyi yapmadan önce kayıt 1991i yazarsın zaten , 5yüz meselesini sitede bende bulamadım eski paketten kalmış olsa gerek , ardından 500dk için sms atarsın 5yüz yazıp bunun anlamı ise yanlış bilmiyorsam alternatif olarak avea içi 1000dk alabiliyorsun ya onunu ayrımına varmak için olsa gerek.
 

__kadıköyRAP__

Müdavim
Müdavim
Katılım
3 Mart 2007
Mesajlar
29,201
Reaksiyon puanı
2,148
Puanları
7,358
İnşallah dedikleri gibidir hocam eğer geçemezsem bu pakete yakarım orayı :D
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
İnşallah dedikleri gibidir hocam eğer geçemezsem bu pakete yakarım orayı :D

5yuz meselesi doğru göndermen gerek , sana sms gelicek hat açıldıktan sonra kayıt smsinden sonra 5yuz veya 5bin yaz gönder diye yazıp gönderirsin paket senindir :)
 

tcspirit

Öğrenci
Katılım
21 Mart 2012
Mesajlar
58
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
internetten şirket hatlarında tarife değişikliği yapılamıyor.

geçebileceğim tarifeleri bırakın hangi hattın hangi tarifede olduğunu bile 10 dk. aradım bulamadım.
lanet olsun dedim kapadım.

çok kötü online işlemler menüsü var, pratik değil.
kurumsal bayilere gitmek lazımmış bunun için.oda her yerde yok.

işi gücü bırakıp bununla mı uğraşacaz bu devirde anlamadım.

kasımda anlaşma bitiyormuş değiştirecem sizin şirketi.

iletin bunu şirketinize.
daha önce şirketinize yazdım geri dönmediler bile.
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
ben avea kullanıyorum ve bgün internet fatura üst sınırına ulaştınız diye mesaj gldi araştırdm 99 tl lik üst sınırdan bahsedior.Bu 99 tlden daha ykse bi fatura glme ihtimali var mı ?

99TL + Sabit ücret gelir

internetten şirket hatlarında tarife değişikliği yapılamıyor.

geçebileceğim tarifeleri bırakın hangi hattın hangi tarifede olduğunu bile 10 dk. aradım bulamadım.
lanet olsun dedim kapadım.

çok kötü online işlemler menüsü var, pratik değil.
kurumsal bayilere gitmek lazımmış bunun için.oda her yerde yok.

işi gücü bırakıp bununla mı uğraşacaz bu devirde anlamadım.

kasımda anlaşma bitiyormuş değiştirecem sizin şirketi.

iletin bunu şirketinize.
daha önce şirketinize yazdım geri dönmediler bile.

Öncelikle şirket benim değil ben sadece bir çalışanım ve burda kurum adına bulunmuyorum. Sadece çok uzun süre bu sektördeydim zamanında 1 sene vodafonede de çalıştm ben.
GSM Sektöründe uzun süredir çalışıyorum elbet yardımım olur bazı konularda.

yaşadığınız sıkıntıları 4441550 yi arayın şirket hattı kullanıyorsanız Bildiğim kadarıyla da ücretsiz arıyorsun zaten sorunun çözülemeyecek birşey gibi gözükmüyor.
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
1000 dk heryöne galiba napcan onu 5yuze devam et sen:)
 

Private-B

Doçent
Katılım
11 Şubat 2012
Mesajlar
806
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
3 senedir Vodafonedeyim Sorunlara Yardımcı ola bilirim : )
 

__kadıköyRAP__

Müdavim
Müdavim
Katılım
3 Mart 2007
Mesajlar
29,201
Reaksiyon puanı
2,148
Puanları
7,358
1000 dk heryöne galiba napcan onu 5yuze devam et sen:)

Neden 5bin denmiş ki ona onu çözemedim :)

farkları biri 500dk heryöne biri 1000dk avea içi. Birine 5yuz yazarak geçiyoruz, diğerinin hiçbiyerinde 5bin yok ama neden 5bin yazıyoruz :)
 

battles

Öğrenci
Katılım
20 Ocak 2012
Mesajlar
65
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Merhaba arkadaşlar.Şimdi ben avea faturasız 19 tl'ye 500 dk,1000 sms ve 1gb internetli paket yaptım.Avea faturalıya geçiş yapsam bu dk,sms ve interneti kullanabilir miyim?
 
Üst