Apple'dan telefonlara zam.

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
1,946
Beğeniler
241
Puanları
63
#24
Bizim Iphone X 7.500 olmuş eğer X plus denen telefon çıktığında 8.500 olur bi de vodafone turkcell den tarifeli aldığınızı düşünsenize Iphone 8 plus ta uçmuş Apple suçlanmamalı bu konuda doların 4.85 olduğu Euro'luk 5.85 olduğu bir ülkede yaşıyorsan bu fiyatlar gayet normal
 
Katılım
15 Kas 2016
Mesajlar
349
Beğeniler
74
Puanları
28
Konum
İstanbul
#25
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
3,846
Beğeniler
1,839
Puanları
113
Konum
...
#26
İphone 7 4200 tl o fiyata daha iyi bi çöp olamazdı o fiyata s9 plus var apple bey bol miktarda tiner kullanmaktadır acilen adli tıpa sevk edilmesi lazım diğerlerini hiç söylemiyorum
 
Katılım
10 Ara 2017
Mesajlar
76
Beğeniler
6
Puanları
8
Konum
Yunanistan
#27
Peki mesela yeni modeller tanıtılınca bu fiyatlarda ne kadar düşüş olur?
7/ 7 plus/ 8 modelleri için? kaç TL düşerler sizce
 
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
3,846
Beğeniler
1,839
Puanları
113
Konum
...
#28
Dolar 5 tl olduğu için olabilir mi?
Dolarla tam ilgisi yok diğer firmalar neden zam yapmadı apple baktı biz naparsak yapalım milet alıyor haklı olarak zammın dibine dibine vurdular

---- Mesajlar birleştirildi ----

Peki mesela yeni modeller tanıtılınca bu fiyatlarda ne kadar düşüş olur?
7/ 7 plus/ 8 modelleri için? kaç TL düşerler sizce
Düşse düşse 300 400 düşer
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
3,846
Beğeniler
1,839
Puanları
113
Konum
...
#30
Apple ile ne alakası var dolarla alakalı bu adamlar doğal olarak zam yapıyo
Birazda doları bahane ettiler gibime geliyor bana baktı millet 5500 lere telefon çıkarıyo x in fiyatına yaklaşıyo bunu gururuna yediremeyip fiyatları uçurmuşta olabilir apple bu herşey beklenir
 
Katılım
4 Şub 2018
Mesajlar
2,102
Beğeniler
698
Puanları
113
Konum
İstanbul
#32
Ya tabi sırf dolarla bir teelfon 800 tl (6s), 900 tl (7) veya 1300 tl (x 64 gb) yükselmez. Biraz da kâr payı koymuş olabilirler bu bahane ile.
Birazda doları bahane ettiler gibime geliyor bana baktı millet 5500 lere telefon çıkarıyo x in fiyatına yaklaşıyo bunu gururuna yediremeyip fiyatları uçurmuşta olabilir apple bu herşey beklenir
 
Katılım
13 Eyl 2017
Mesajlar
836
Beğeniler
366
Puanları
63
Konum
Türkiye
#33
İphone 7 4200 tl o fiyata daha iyi bi çöp olamazdı o fiyata s9 plus var apple bey bol miktarda tiner kullanmaktadır acilen adli tıpa sevk edilmesi lazım diğerlerini hiç söylemiyorum
Bence de ve satamazlar sonra da aaa eski fiyatlar geri geldi.s9 iphone 7 den ucuz ve 6s den de 400 tl pahalı ellerinde kalır o Iphonelar.
 
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
3,846
Beğeniler
1,839
Puanları
113
Konum
...
#34
Bence de ve satamazlar sonra da aaa eski fiyatlar geri geldi.s9 iphone 7 den ucuz ve 6s den de 400 tl pahalı ellerinde kalır o Iphonelar.
Düşündükçe kafayı yiyesim geliyor s9 s9 plus note 8 gibi telefonlarla aynı fiyatta ama helâl olsun apple sana iyi cesaret valla bakalım yapılan zamlardan sonra Türkiyede iphone satışları nasıl olacak
 
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
3,846
Beğeniler
1,839
Puanları
113
Konum
...
#37
Bitecek ama 3 5 akıllı (!) yine alır sırf pahalı diye.
Yok hocam bak gör 8.5 tl ye iphone x alanlar olacak buraya yazıyorum adamlar telefon değil marka satıyo resmen şuan normal 1000 1500 tl lik bi telefonun arkasına apple logosu koysan fiyatına 4000 5000 desen yine alacak insanlar var
 
Katılım
13 Eyl 2017
Mesajlar
836
Beğeniler
366
Puanları
63
Konum
Türkiye
#38
Yok hocam bak gör 8.5 tl ye iphone x alanlar olacak buraya yazıyorum adamlar telefon değil marka satıyo resmen şuan normal 1000 1500 tl lik bi telefonun arkasına apple logosu koysan fiyatına 4000 5000 desen yine alacak insanlar var
Ben şahsen iphonea bir daha geçmem, keşke biraz daha bekleyip s8 alsaymisim ama zam geldi aldigim fiyatlara satarim sonra da s8:)

---- Mesajlar birleştirildi ----

Yok hocam bak gör 8.5 tl ye iphone x alanlar olacak buraya yazıyorum adamlar telefon değil marka satıyo resmen şuan normal 1000 1500 tl lik bi telefonun arkasına apple logosu koysan fiyatına 4000 5000 desen yine alacak insanlar var
Ama haklisiniz sırf apple diye verirler elma olsa ne armut olsa ne önemli olan cihazin içi
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
3,846
Beğeniler
1,839
Puanları
113
Konum
...
#39
Ben şahsen iphonea bir daha geçmem, keşke biraz daha bekleyip s8 alsaymisim ama zam geldi aldigim fiyatlara satarim sonra da s8:)

---- Mesajlar birleştirildi ----


Ama haklisiniz sırf apple diye verirler elma olsa ne armut olsa ne önemli olan cihazin içi
Avatarın yakışmış hocam 😂👍
 
Üst
stat counter