Hepsiburada tarafından dolandırıldım?

Okancelik29

Öğrenci
4 Ocak 2021
12
9
3
28
Merhabalar, forumda yeniyim.21 aralık tarihinde hepsiburada üzerinden akıllı saat satın aldım.23 Aralık tarihinde eşime teslim edildi.Bana ait olmayan bir kargo ile karşı karşıya kaldım.Ankarada oturan bir müşterinin kargosu bana teslim edilmiş,ve üzerinde 2 adet kargo barkodu vardı.Satıcı firma kargolarla ilgili hepsiburada'da çok problem yaşadığı için videolu teslim yapıyormuş.hepsijet çalışanına adımı okuyarak doğru kargoyu teslim ettiğini kanıtladı.Sonrasında bu durumu belirtince hepsiburada özür diledi çapraz barkod durumu olmuş ve gerekli inceleme başlatıldı dedi.Kaç gündür arıyorum hiçbir şekilde geri dönüş yok standart otomatik mesajlar ve talepler devam ediyor.Sistemde ise saat bana teslim edildi olarak görünüyor.Tüketici haklarına başvurdum.Hepsiburada'dan savunma bekliyor.Nasıl bir yol izlemeliyim.
 

SalahEfsoBir

Asistan
21 Aralık 2020
157
78
28
24
Merhabalar, forumda yeniyim.21 aralık tarihinde hepsiburada üzerinden akıllı saat satın aldım.23 Aralık tarihinde eşime teslim edildi.Bana ait olmayan bir kargo ile karşı karşıya kaldım.Ankarada oturan bir müşterinin kargosu bana teslim edilmiş,ve üzerinde 2 adet kargo barkodu vardı.Satıcı firma kargolarla ilgili hepsiburada'da çok problem yaşadığı için videolu teslim yapıyormuş.hepsijet çalışanına adımı okuyarak doğru kargoyu teslim ettiğini kanıtladı.Sonrasında bu durumu belirtince hepsiburada özür diledi çapraz barkod durumu olmuş ve gerekli inceleme başlatıldı dedi.Kaç gündür arıyorum hiçbir şekilde geri dönüş yok standart otomatik mesajlar ve talepler devam ediyor.Sistemde ise saat bana teslim edildi olarak görünüyor.Tüketici haklarına başvurdum.Hepsiburada'dan savunma bekliyor.Nasıl bir yol izlemeliyim.
Yeniden iletişime geçmeye çalış veya şikayet et
 
S

SDN Anonim 608469

SDN Okuru
Merhabalar, forumda yeniyim.21 aralık tarihinde hepsiburada üzerinden akıllı saat satın aldım.23 Aralık tarihinde eşime teslim edildi.Bana ait olmayan bir kargo ile karşı karşıya kaldım.Ankarada oturan bir müşterinin kargosu bana teslim edilmiş,ve üzerinde 2 adet kargo barkodu vardı.Satıcı firma kargolarla ilgili hepsiburada'da çok problem yaşadığı için videolu teslim yapıyormuş.hepsijet çalışanına adımı okuyarak doğru kargoyu teslim ettiğini kanıtladı.Sonrasında bu durumu belirtince hepsiburada özür diledi çapraz barkod durumu olmuş ve gerekli inceleme başlatıldı dedi.Kaç gündür arıyorum hiçbir şekilde geri dönüş yok standart otomatik mesajlar ve talepler devam ediyor.Sistemde ise saat bana teslim edildi olarak görünüyor.Tüketici haklarına başvurdum.Hepsiburada'dan savunma bekliyor.Nasıl bir yol izlemeliyim.
Müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalışın.
 

alpsadik

Profesör
5 Haziran 2020
2,220
2,871
293
Böyle firmalar bu durumlarda güzel sözden, tatlı dilden pek anlamıyor. Mağduriyetinizi hiçbir şekilde gidermiyor. Gerekirse dava edeceğinizi söyleyerek tehdit edin.
 

Laufeyson

Rektör
19 Temmuz 2020
10,870
13,062
4,958

Okancelik29

Öğrenci
4 Ocak 2021
12
9
3
28
Böyle firmalar bu durumlarda güzel sözden, tatlı dilden pek anlamıyor. Mağduriyetinizi hiçbir şekilde gidermiyor. Gerekirse dava edeceğinizi söyleyerek tehdit edin.
Hocam çok haklısınız,o firmada çalışanlarda bir insan diyerekten her şekilde kibar oldum,lakin en son operasyon merkezi ile iletişime geçtiler aynı şekilde onlarada ifade ettim aşalarmış gibi konuşmaya başladı.Gerektiği gibi konuştum beddua ettim dava ederiz sizi felan dedi bende et dedim hukuken beddua ağır eleştiridir hakarete girmez diyince kapandı telefon
 

SalahEfsoBir

Asistan
21 Aralık 2020
157
78
28
24
Hocam çok haklısınız,o firmada çalışanlarda bir insan diyerekten her şekilde kibar oldum,lakin en son operasyon merkezi ile iletişime geçtiler aynı şekilde onlarada ifade ettim aşalarmış gibi konuşmaya başladı.Gerektiği gibi konuştum beddua ettim dava ederiz sizi felan dedi bende et dedim hukuken beddua ağır eleştiridir hakarete girmez diyince kapandı telefon
Katılıyorum, tehdit edip korkutmaya çalışın, durum aynıysa dava açın
 

Okancelik29

Öğrenci
4 Ocak 2021
12
9
3
28
Biraz korkutun. Asıl alıcıyla konuşun.
Kargo firmasına. Ankara ya gidecek kargoyu getirmişler. Ben olsam dava açmazdım. Bu işler zaten uzun sürecek masrafa gerek yok.
En iyisi Hb ile konuşup iade etmek
O kadar zekiler ki 40 kere anlatmama rağmen saat aldığım firmaya bana yanlış gelen ürünü yani 5 adet maskeyi iade ettirdiler verdiği kod ile gönderdim oda kargoda kayboldu
 

alpsadik

Profesör
5 Haziran 2020
2,220
2,871
293
Hocam çok haklısınız,o firmada çalışanlarda bir insan diyerekten her şekilde kibar oldum,lakin en son operasyon merkezi ile iletişime geçtiler aynı şekilde onlarada ifade ettim aşalarmış gibi konuşmaya başladı.Gerektiği gibi konuştum beddua ettim dava ederiz sizi felan dedi bende et dedim hukuken beddua ağır eleştiridir hakarete girmez diyince kapandı telefon
Hakaretle değil, hukukla tehdit edin. Hakaret sizi haksız duruma düşürür. 3 aydır beklediğim uçak bileti iadesini yapmayınca 4 kez mail attım dönmediler. 5. sefer sadece bir cümle yazdım, "cevap vermeyecekseniz yasal başvuru yapacağım." 2 gün sonra cevap geldi paranız iade edildi diye.
 

SalahEfsoBir

Asistan
21 Aralık 2020
157
78
28
24
Hakaretle değil, hukukla tehdit edin. Hakaret sizi haksız duruma düşürür. 3 aydır beklediğim uçak bileti iadesini yapmayınca 4 kez mail attım dönmediler. 5. sefer sadece bir cümle yazdım, "cevap vermeyecekseniz yasal başvuru yapacağım." 2 gün sonra cevap geldi paranız iade edildi diye.
Doğru en mantıklısı bunu yapmak
 

oguzrx

Profesör
4 Aralık 2020
1,074
680
293
Bak Bak Ne yapıyorsun şimdi şikayet vara YAZ şikayetini ve cümlen bittiği an eğer duzeltilmez ise dava alıcağını şöyle he baktın yine bakmıyorlar, direk tüketici hakem heyetine başvurun
 

Okancelik29

Öğrenci
4 Ocak 2021
12
9
3
28
Hakaretle değil, hukukla tehdit edin. Hakaret sizi haksız duruma düşürür. 3 aydır beklediğim uçak bileti iadesini yapmayınca 4 kez mail attım dönmediler. 5. sefer sadece bir cümle yazdım, "cevap vermeyecekseniz yasal başvuru yapacağım." 2 gün sonra cevap geldi paranız iade edildi diye.
Hocam çok haklısınız lakin benim kide can dayanamıyorum artık eşimin doğum günü hediyesi idi, ortada ne para nede ürün var.Çok kez aynı şekilde belirttim.Hiç umursamadılar.Tüketici haklarını başvurdum.Cimer üzerinden ticaret bakanlığına yazdım.Bakalım ne olacak.E ticaret e güvenim kalmadı.
 

oguzrx

Profesör
4 Aralık 2020
1,074
680
293
Hakaretle değil, hukukla tehdit edin. Hakaret sizi haksız duruma düşürür. 3 aydır beklediğim uçak bileti iadesini yapmayınca 4 kez mail attım dönmediler. 5. sefer sadece bir cümle yazdım, "cevap vermeyecekseniz yasal başvuru yapacağım." 2 gün sonra cevap geldi paranız iade edildi diye.
Bendede aynı olay oldu hepsiburada üzerinden şikâyeti yazdığımdan 15 saniye sonra para hesabıma yatti
 

alpsadik

Profesör
5 Haziran 2020
2,220
2,871
293
Hocam çok haklısınız lakin benim kide can dayanamıyorum artık eşimin doğum günü hediyesi idi, ortada ne para nede ürün var.Çok kez aynı şekilde belirttim.Hiç umursamadılar.Tüketici haklarını başvurdum.Cimer üzerinden ticaret bakanlığına yazdım.Bakalım ne olacak.E ticaret e güvenim kalmadı.
Geçmiş olsun kötü olmuş.

E ticareti sadece Amazondan yapın. Pişman olmayacaksınız.
 

Laufeyson

Rektör
19 Temmuz 2020
10,870
13,062
4,958
Hocam çok haklısınız lakin benim kide can dayanamıyorum artık eşimin doğum günü hediyesi idi, ortada ne para nede ürün var.Çok kez aynı şekilde belirttim.Hiç umursamadılar.Tüketici haklarını başvurdum.Cimer üzerinden ticaret bakanlığına yazdım.Bakalım ne olacak.E ticaret e güvenim kalmadı.
THH e başvurun. Benim de iademi almamışlardı dedim ki söyleyeyim o zaman başlatalım yasal işlemleri. Ertesi gün iade kabul oldu para geldi.
Kargo gelmemişti aradım dedim ki 1 aydır her gün bekle diyorsunuz THH e başvuracağım gelmezse. Dedi ki biraz bekleyin. Tamam dedim ben artık thh de beklicem oraya göndersinler kargomu. Tamam iyi günler falan demeye çalıştı dedim sizin isminizi de vereceğim. İade ertesi gün.
 

Ananim

Profesör
29 Ekim 2020
2,808
2,398
293
Merhabalar, forumda yeniyim.21 aralık tarihinde hepsiburada üzerinden akıllı saat satın aldım.23 Aralık tarihinde eşime teslim edildi.Bana ait olmayan bir kargo ile karşı karşıya kaldım.Ankarada oturan bir müşterinin kargosu bana teslim edilmiş,ve üzerinde 2 adet kargo barkodu vardı.Satıcı firma kargolarla ilgili hepsiburada'da çok problem yaşadığı için videolu teslim yapıyormuş.hepsijet çalışanına adımı okuyarak doğru kargoyu teslim ettiğini kanıtladı.Sonrasında bu durumu belirtince hepsiburada özür diledi çapraz barkod durumu olmuş ve gerekli inceleme başlatıldı dedi.Kaç gündür arıyorum hiçbir şekilde geri dönüş yok standart otomatik mesajlar ve talepler devam ediyor.Sistemde ise saat bana teslim edildi olarak görünüyor.Tüketici haklarına başvurdum.Hepsiburada'dan savunma bekliyor.Nasıl bir yol izlemeliyim.
Yani hb den cok siparis verdim ara musteri hizmetlerini cok sorun cikarmiyolar yani bana cikarmamislardi
 

Samet UCA

Profesör
3 Ağustos 2012
3,288
2,930
358
Direkt hepsiburada genel müdürlüğüne şikayet edin. Müşteri hizmetlerine değil.
 

Okancelik29

Öğrenci
4 Ocak 2021
12
9
3
28
Direkt hepsiburada genel müdürlüğüne şikayet edin. Müşteri hizmetlerine değil.
İletişim numarası veyahutta mail adresi bulamadım
Mesaj otomatik birleştirildi:

-Güncelleme

7 saat önce attıkları mesaj


Saat Gold ürünü tazmin sürecindedir. Ürününüzün iade yapılabilmesi için kargo firması ile iletişim halindeyiz. Süreç takibimizdedir. İadeniz kısa süre içerisinde sağlanacaktır.
 

Samet UCA

Profesör
3 Ağustos 2012
3,288
2,930
358
0850 252 40 00
şu numaraya wp üzerinden mesaj atın genel müdürlük numarasını isteyin.
 
Üst