Onur_0168
Asistan
- Katılım
- 29 Temmuz 2020
- Mesajlar
- 367
- Reaksiyon puanı
- 93
- Puanları
- 28
Ben cihazı MediaMarkt'tan almıştım ilk MediaMarkt'a götürdüm cihazı onlar bizimle alakalı değil dedi. Apple'a başvurun dedi. Apple'a başvurdum Apple'da bu cihaz Yetkisiz Servis tarafından açılmış daha önceden dedi. Ama cihaz kesinlikle açılmadı. Biliyorum yani Apple bize iftira attı. Benimde tepem attı Mahkemeye başvurdum kazandım. Davayı Apple'a açtım ama cihazı bana MediaMarkt verdi o nasıl oldu bende anlamadımTamamdır reis ama ben bir şeyi daha merak ediyorum. Oldu da cihaza değişim verdiler benim muhattabım cihazı aldığım yer mi yoksa direk apple mı çünkü ben cihazı internet üzerinden aldım ve sonuçta açtım kullanıyorum, iade etsem şuan aldığım yer iade de almaz trendyol üzerinden aldım cihazı. Direk yetkili servisten mi değiştirirler sence bilglendirirsen sevinirim
bende ki olayda aynı buydu, dün teknik servise gittim 3 günlük cihaz olduğnu söyledim, teknik servisteki arkdaşta gördü sıkıntıyı su kaçsa anakart yanar filan dedim kendisi de tabi ki haklı buldu beni ve bana 2 seçenek sundu cihaz daha 3 günlük olduğu için bana rapor yazıp cihazı aldığım yerden değişim isteyebileceğimi söyledi diğer seçenek ise garantiye yollamakta öyle olursa da büyük ihtimalle ekran değşirler dedi bende 3 günlük ürünün tamir görmesinden ise değişim istemeyi kabul ettim. Cihazıda trenddyol üzerinden aldığım için aldığım yerdeki adamla konuştum o da raporlar birlikte gönderirsem değişim yapacağını söyledi ve dün cihazı korgoya verdim bakalım nolacak şuan tek sorun kargo hala çıkış noktasından gözüküyor yoğun kar yağışından aksıyacağını düşünüyorum. Sizinde yetkili servise gitmenizi öneririmEkli dosyayı görüntüle 139536
Mesaj otomatik birleştirildi:
Kardeşim SE 2020'de de var aynı sorun bir baksana benimkide sıkıntılı mı sence göndereyem mi?
Fabrika hatasiMerhaba arkadaşlar telefonun çerçevesinde kağıt girebilecek kadar boşluk var. x kullanan arkadaşlar bakabilir mi bu sadece bende mi. Servise buna göre vericem.
Anladım düşünüp de yazdığın için teşekkür ediyorum yalnız bende de şöyle bir sıkıntı var en yakın teknik servis 100 km ben de ancak teknik servise kargo ile yollayabilirim yalnız ben cihazı değişim değil iade yapmak istiyorum ve teknik servisin onarım yapıp göndermemesi için ben ne yapabilirim servis raporu alabilmek için bana bir yardımcı olsan çok sevinirim.bende ki olayda aynı buydu, dün teknik servise gittim 3 günlük cihaz olduğnu söyledim, teknik servisteki arkdaşta gördü sıkıntıyı su kaçsa anakart yanar filan dedim kendisi de tabi ki haklı buldu beni ve bana 2 seçenek sundu cihaz daha 3 günlük olduğu için bana rapor yazıp cihazı aldığım yerden değişim isteyebileceğimi söyledi diğer seçenek ise garantiye yollamakta öyle olursa da büyük ihtimalle ekran değşirler dedi bende 3 günlük ürünün tamir görmesinden ise değişim istemeyi kabul ettim. Cihazıda trenddyol üzerinden aldığım için aldığım yerdeki adamla konuştum o da raporlar birlikte gönderirsem değişim yapacağını söyledi ve dün cihazı korgoya verdim bakalım nolacak şuan tek sorun kargo hala çıkış noktasından gözüküyor yoğun kar yağışından aksıyacağını düşünüyorum. Sizinde yetkili servise gitmenizi öneririm
edit: satıcı yetkili servisten aldığım raporun değişim için yetersiz olduğunu söylüyor apple ile görüştüm kendileride cihazın fabrika çıkışlı hatalı olduğunu belirttiler ama satıcı yetkili satıcı olmadığı için bir şey yapamıyorlar, siz siz olun yetkili satıcılardan alışveriş yapın ben satıcıya yönelik her türlü yasal haklarımı kullanacam bu işi bırakmıyacam gelişme oldukça bildiririm.bende ki olayda aynı buydu, dün teknik servise gittim 3 günlük cihaz olduğnu söyledim, teknik servisteki arkdaşta gördü sıkıntıyı su kaçsa anakart yanar filan dedim kendisi de tabi ki haklı buldu beni ve bana 2 seçenek sundu cihaz daha 3 günlük olduğu için bana rapor yazıp cihazı aldığım yerden değişim isteyebileceğimi söyledi diğer seçenek ise garantiye yollamakta öyle olursa da büyük ihtimalle ekran değşirler dedi bende 3 günlük ürünün tamir görmesinden ise değişim istemeyi kabul ettim. Cihazıda trenddyol üzerinden aldığım için aldığım yerdeki adamla konuştum o da raporlar birlikte gönderirsem değişim yapacağını söyledi ve dün cihazı korgoya verdim bakalım nolacak şuan tek sorun kargo hala çıkış noktasından gözüküyor yoğun kar yağışından aksıyacağını düşünüyorum. Sizinde yetkili servise gitmenizi öneririm
Ürünün arkasında dursalar keşke mi? Apple ürettiği her ürünün arkasında ve bu konuda rakipsiz siz ciddi misiniz? Müşteri memnuniyeti en üst düzey olan firma da Apple. Sahte şarj aleti , kablo gibi şeyler şarj entegresini , bataryayı bozuyor kullandıysanız veya sıvı teması , nemli ortamda tuttuysanız kullanıcı hatası derler tabii ki.Apple güzel telefonlar yapıyor. Onda bir problem yok ama keşke yaptıkları ürünün arkasında dursalar Bende 6s vardı 1. aydan anakartı yandı kullanıcı hatası dediler. Sonra tüketici haklarına başvurdum değiştirmek zorunda kaldılar. Mahkeme sürecine girmediğiniz zaman Apple kabul etmez hatasını
Kanka zaten sorunu farkedince direk yetkili servise gittim rapor aldım ürünün sıkıntılı olduğuna dair raporla satıcıya yolladım adam ben bu raporla değişim yapamam diyo apple'ı aradım satıcı bizim yetkili satıcımız değil biz de bir şey yapamayız diyo yardımcı olmaya çalıştılar ama bir şey yapamadılar sonuç olarak. Olan müşteriye oluyor.Fabrika hatasıdır. Fakat, cihaz 3 yıllık ve sıfır yeni almış olma ihtimaliniz çok az. Eğer sıfır aldıysanız da servisi arayın durumu belirtin sıkıntı yaratmayacaktır, Apple bu konuda en iyi marka.
Öğretmenimin iPhone X'unun ana kartında sıkıntı çıkmıştı yeni iPhone gönderdiler adama.
Tüketici haklarına başvurun derim. Çünkü raporla değiştirmesi lazım satıcının suçu.Kanka zaten sorunu farkedince direk yetkili servise gittim rapor aldım ürünün sıkıntılı olduğuna dair raporla satıcıya yolladım adam ben bu raporla değişim yapamam diyo apple'ı aradım satıcı bizim yetkili satıcımız değil biz de bir şey yapamayız diyo yardımcı olmaya çalıştılar ama bir şey yapamadılar sonuç olarak. Olan müşteriye oluyor.
bende öyle yapacam kanka eyw görüşün için . Daha 3 günlük cihazdı 2 gün kullandım alalı da 2 hafta oldu bir doğru düzgün kullanamadımTüketici haklarına başvurun derim. Çünkü raporla değiştirmesi lazım satıcının suçu.
Elimde adli kayıtlar var cihazın açılmadığına dair. Ve Apple'ın bana gönderdiği geri bildirim" Cihaz Açılmış değişim yapılmaz" bumu ürünün arkasında durmak ? Ayrıca cihazın 26. günden anakartı yandı bunun kullanıcı hatasıyla ne alakası var ? %100 Apple'ın hatası ama neyse zaten Bilirkişi raporu verdi açılmadığına dair... Mecburen yenisini vermek zorunda kaldılar..Ürünün arkasında dursalar keşke mi? Apple ürettiği her ürünün arkasında ve bu konuda rakipsiz siz ciddi misiniz? Müşteri memnuniyeti en üst düzey olan firma da Apple. Sahte şarj aleti , kablo gibi şeyler şarj entegresini , bataryayı bozuyor kullandıysanız veya sıvı teması , nemli ortamda tuttuysanız kullanıcı hatası derler tabii ki.
Çok düşük ihtimalle olabilir bu tarz şeyler biri sizin başınıza gelmiş. Her ay binlerce cihaz gidiyor servise 1 2 çürük çıkınca marka çöp olmuyor.Elimde adli kayıtlar var cihazın açılmadığına dair. Ve Apple'ın bana gönderdiği geri bildirim" Cihaz Açılmış değişim yapılmaz" bumu ürünün arkasında durmak ? Ayrıca cihazın 26. günden anakartı yandı bunun kullanıcı hatasıyla ne alakası var ? %100 Apple'ın hatası ama neyse zaten Bilirkişi raporu verdi açılmadığına dair... Mecburen yenisini vermek zorunda kaldılar..
Mesaj otomatik birleştirildi:
Tam emin değilim ama bu sadece varsayım ; Bilirkişi bazen mediamarkt açılıp kullanıldıktan sonra iadesi gelen telefonları satışa koyabiliyor demişti. Belki eski sahibide telefonu açmış olabilir yanii.." Ama bu tabiikide varsayım...
Benim başıma geleni anlattım ben zaten Ayrıca markaya çamur atma gibi bir niyetimde yok. Apple'ı severim güzel telefonlar üretiyor. Ama bir daha Apple'a güvenebilirmiyim onu bilemiyorumÇok düşük ihtimalle olabilir bu tarz şeyler biri sizin başınıza gelmiş. Her ay binlerce cihaz gidiyor servise 1 2 çürük çıkınca marka çöp olmuyor.
Yetkili satıcı değildi derken benim aldığım Hepsiburada yetkili mi oluyor Apple tarafından yetkili satıcı olarak kabul ediliyor mu?edit: satıcı yetkili servisten aldığım raporun değişim için yetersiz olduğunu söylüyor apple ile görüştüm kendileride cihazın fabrika çıkışlı hatalı olduğunu belirttiler ama satıcı yetkili satıcı olmadığı için bir şey yapamıyorlar, siz siz olun yetkili satıcılardan alışveriş yapın ben satıcıya yönelik her türlü yasal haklarımı kullanacam bu işi bırakmıyacam gelişme oldukça bildiririm.
Hepsiburada yetkili satıcı mı bilmiyorum kanka apple com tr üzerinden satış uzamnına online canlı chat üzerinden sorabilirsin, mesela trendyolda satış yapan troy apple yetkili bir satıcıdır veya gürgençler apple yetkili satıcıdır bunlar apple sitesinde de yazar ve online alışverişte gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilirsiniz bu satıcılardan fakat apple’ın yetkilendirmediği ama apple türkiye garantili cihaz satan satıcılarda vardır bu safıcılardan ürün aldığınızda ve üründe bir sıkıntı çıktığında apple türkiye garantili ise( bunu da yetkisiz satıcı olsa da belirtir ve belirttiyse o ürün apple türkiye garantilidir ve ürün açıklama kısmında apple türkiye garantisindedir 2 yıl filan diye yazar bir de italatçı garantili olanlar vardır onlara hiç bulaşmadan koşarak uzaklaşın) herhangi bir yazılımsal donanımsal sıkıntıda yerkili servis ücretsiz yardımcı olur ama benim gibi cihaz değişim sorunlarında muhattabınız apple değil yetkisiz satıcı oluyor ve satıcı yetkisiz olduğundan apple da karışamıyor ( apple’ın yetkili satıcısından almış olsam cihaz şimdiye değişmişti bile) cihaz değişimine yani tamamen satıcının keyfine göre isterse değişim yapıyor istemezse yapmıyor falan filan, umarum bilgilendirici olmuştur biraz uzun oldu kusura bakmaYetkili satıcı değildi derken benim aldığım Hepsiburada yetkili mi oluyor Apple tarafından yetkili satıcı olarak kabul ediliyor mu?