Vodafone Dolandırıcılığı !!!

Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
183
Beğeniler
17
Puanları
18
Konum
tekirdağ
#1
Dostlar Aralık ayında Vodafone tempo 08502524222 numaralı telefondan beni arayarak tarifenizin taahhüt ü bittiğini ve aynı tarife ile 25 TL den devam edeceğini söylediler paket 35 TL indirimli 25 ve dün akşam tekrar bu numara beni arayarak paketinin tekrar bittiğini sizi arayacağım izi söylediler bu resmen sahtekarlık insanlarla dalga geçiyorlar ve halen aramadilar 542 yi aradığımda ise Vodafone müşteri hizmetleri özür dileriz falan filan dediler ben bu ay bunlar yüzünden 35 TL ödeyeceğim faturanın gelmesini bekliyorum bakın konu maddiyat değil 10 TL fazla öderim birşey olmaz benim derdim gergin beni uğraştırıcı tarih geçen ay bu ay her ay tarifenizin değişir yeter sizce ne yapmalıyım turkcelle geçmeyi düşünüyorum
 

SONG JOONG KI

Koreli Reyiz
Yönetici
Moderatör
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
7,205
Beğeniler
2,273
Puanları
113
Konum
İzmir
#2
Allah allah. Beni de ttden 2 aydır 0850 li bir numara arıyor. Bence çok iyi bir seçim olur Turkcell. Şu anda hem müşteriye olan değeri hemde çekim kalitesi en yüksek şirket.
 

pesimist

Rektör
Onursal Üye
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
18,508
Beğeniler
983
Puanları
113
Konum
Eskişehir
#3
Şikayette bulunursan çözerler. Çok sıkıntı yapmazlar. Şikayet kaydı oluşturmayı dene.
 
Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
183
Beğeniler
17
Puanları
18
Konum
tekirdağ
#6
Şikayette bulunursan çözerler. Çok sıkıntı yapmazlar. Şikayet kaydı oluşturmayı dene.
Vodafonenun kendi musteri hizmetleri ndeki kız fatura gelene kadar bekleyin dedi ona göre şikayet kaydı oluştururuz dedi büyük ihtimal onu beklicem hallolmazsa Türkçeleştirme gecicem çünkü zaman la kendi müşterisine değer vermiyor başka bir hat taşıdığından değerin artiyor
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
27
Beğeniler
1
Puanları
3
#8
Vodafone müşteri hizmetleri Gsm numarası, 0 542 542 00 00 bir kaç sefer görüşmem olmuştu, farklı bir kampanya içinde beni aramışlardı, belki işinize yarar.
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
33,921
Beğeniler
2,880
Puanları
113
#9
Vodafonenun kendi musteri hizmetleri ndeki kız fatura gelene kadar bekleyin dedi ona göre şikayet kaydı oluştururuz dedi büyük ihtimal onu beklicem hallolmazsa Türkçeleştirme gecicem çünkü zaman la kendi müşterisine değer vermiyor başka bir hat taşıdığından değerin artiyor
Türkcell'e geç rahat et...
 

Bu konuyu görüntüleyen üyeler (Toplam:0)

stat counter