Evettt,samsung ile uzun telefon görüşmelerim ve bana giren telefon paralarından sonra,samsung müşteri hizmetlerinde görüştüğüm ve bana şikayet bölümünün başı olduğunu söyleyen Gülşah hanım,Samsung 46H 7000 Led Tv min bulutlanma ve ışık sızması sorunu için ve bunun bir arıza olup olmadığını tespit etmek için,ataşehir servisi ataser elektronikten Ahmet beyi yolladı bu sefer de
Dünkü konuşmamızda mutlaka Samsung genel müdürlükten beni mutlaka arayacaklarını söylemişti,ama yalan söylemiş tabi,her müşteri hizmetlerinde çalışan ve soru sorduğunda robot gibi aynı şeyi tekrarlayan samsung müşteri temsilcileri gibi
Samsun ataşehir servisinden gelen Ahmet bey efendi ve samimi bir insan
Tvye baktı,kontrol etti, evet bulutlanma var,ama bu bulutlanmayı firma ayıplı mal olarak görmez,bütün ledlerde var çünkü dedi
Peki bu normal mi?,samsung sizin raporunuza göre değişim veya para iadesi yapacak diye sorduğumda ise:, aramızda kalacak ama bu söylediklerim dedi ve devam eti:, normal değil tabi ama şimdi ben buna doğrusunu yazıp,değişim raporu tutsam,size yenisi gelse,sizinkisi de samsung ana merkeze gidip incelense,bu tv bulutlanmadan niye geri geldi,bunun iade raporunu kim yazdı,gelsin bakayım derler ve sizin tv yi bana kakalarlar ve parasını da benden alırlar dedi
E ne yapacağız dediğimde ise ,boynunu büktü
Yani anlayacağınız,adamın üstüne kalmasın diye ben ben ayıplı ve bulutlanmalı kullanacağım televizyonumu...
*** Türkiyedeki servislerin niye değişim yapmadığı ve Samsung Türkiye Electronicsin oyunu da böylece yetkili bir servisin ağzından itiraf olarak çıktı,değişim yazmıyorlar,çünkü Samsung Türkiye değişim yazmayacaksınız çok büyük bir şey olmadıkça,yaparsanız,parasını sizden alırım diyormuş açıkçası servislerine ***
Bunları bu foruma buraya niye yazdım?çünkü:,samsungun değişim yapmayacağı ataşehir samsung servisi Ahmet beyin anlattıkları ve itirafı doğrultusunda belli oldu Samsung müşteri hizmetleri beni aradığında, gelen servisin tuttuğu rapor doğrultusunda,tv nizde bir arıza görülmemiştir diyecekJ Ben de bu yazdığım yazıyı ve tarihini Samsunga açtığım davada,tüketici mahkemesinin sayın hakimlere sunacağım ve samsungun yarın ya da öbür gün beni arayarak bu cümleleri bana kurduğunda,daha ne söyleneceğini bilmeden sonucu nasıl bildiğimi ispatlayacağımJ
Tvye baktı,kontrol etti, evet bulutlanma var,ama bu bulutlanmayı firma ayıplı mal olarak görmez,bütün ledlerde var çünkü dedi
Peki bu normal mi?,samsung sizin raporunuza göre değişim veya para iadesi yapacak diye sorduğumda ise:, aramızda kalacak ama bu söylediklerim dedi ve devam eti:, normal değil tabi ama şimdi ben buna doğrusunu yazıp,değişim raporu tutsam,size yenisi gelse,sizinkisi de samsung ana merkeze gidip incelense,bu tv bulutlanmadan niye geri geldi,bunun iade raporunu kim yazdı,gelsin bakayım derler ve sizin tv yi bana kakalarlar ve parasını da benden alırlar dedi
E ne yapacağız dediğimde ise ,boynunu büktü
Yani anlayacağınız,adamın üstüne kalmasın diye ben ben ayıplı ve bulutlanmalı kullanacağım televizyonumu...
*** Türkiyedeki servislerin niye değişim yapmadığı ve Samsung Türkiye Electronicsin oyunu da böylece yetkili bir servisin ağzından itiraf olarak çıktı,değişim yazmıyorlar,çünkü Samsung Türkiye değişim yazmayacaksınız çok büyük bir şey olmadıkça,yaparsanız,parasını sizden alırım diyormuş açıkçası servislerine ***
Bunları bu foruma buraya niye yazdım?çünkü:,samsungun değişim yapmayacağı ataşehir samsung servisi Ahmet beyin anlattıkları ve itirafı doğrultusunda belli oldu Samsung müşteri hizmetleri beni aradığında, gelen servisin tuttuğu rapor doğrultusunda,tv nizde bir arıza görülmemiştir diyecekJ Ben de bu yazdığım yazıyı ve tarihini Samsunga açtığım davada,tüketici mahkemesinin sayın hakimlere sunacağım ve samsungun yarın ya da öbür gün beni arayarak bu cümleleri bana kurduğunda,daha ne söyleneceğini bilmeden sonucu nasıl bildiğimi ispatlayacağımJ