GAMEHUNTER
Asistan
- Katılım
- 29 Nisan 2008
- Mesajlar
- 149
- Reaksiyon puanı
- 1
- Puanları
- 18
Yahu Allah aşkına koskoca TTNET'te bir tane network uzmanı çalışmaz mı ? sıkıntıyı ne telefonun ucundaki müşteri temsilcisine ne de arıza tespit için gönderdikleri elemana anlatabiliyorum.
Benim ev saha dolabına çok yakın, dolayısıyla 8 Mbit hızdan tam anlamıyla yararlanabiliyorum, daha doğrusu yararlanabiliyordum.
Evet ilk zamanlar kıskanılacak kalitede bir bağlantım vardı, saniyede 1.2 MB hızla download yapabiliyordum ve kopma asla olmuyordu.
Sonra ne olduysa oldu bağlantı saniye başına kopmaya başladı, modem durmadan kendini yeniden başlatıyor. Aradım bir arıza bulamadılar hızımı 4 Mpbs'e sabitlediler. Neymiş efendim 8'i kaldırmıyormuş hattım. Yahu şu zamana kadar kaldırmışta aniden mi kaldırmadı. Neyse kopmalar yinede düzelmedi, ya sabır çekerken kendi kendine düzeldi 7-8 ay kadar kopma yaşamadan kullandım.
Fakat son 2 aydır tekrar kafayı yedirtti bana. 2 güne bir arıza kaydı oluşturuyorum telefondaki ses bana modem kaynaklı kopma diyor modem kaynaklı olmadığını bildiğim halde gittim çenelerini tutsunlar diye sıfır modem aldım en kalitelisinden. Onu taktım hala değişen birşey yok. (Durduk yere modem parası verdim)
Yolladıkları elemanların teknik bilgisi sıfır, zaten hepsi emeklilik yaşı gelmiş orta yaş üstü insanlar. Sadece bildikleri şey ellerindeki cihazla hat sinyalinin kalitesini ölçüp gitmek. Haa bu arada evde ölçüm yapınca TTNET faturaya 10 TL yansıtıyormuş terbiyesizliğe bakın, eşşek yüküyle fatura ödüyoruz bize bu hizmeti sağlıklı şekilde sunmak için uğraşacakları yere para istiyorlar.
Neyse eleman gelip ölçüyor sinyal değeri harika diyip gidiyor. Modemin setup ekranını açıp gösteriyorum bakın günde kaç kere kopmuş SNR MARGIN değeri durmadan dalgalanıyor diyorum ama kime diyorum. Adam ne anlasın SNR MARGIN'den.
Artık geçtim download yapmayı doğru düzgün rutin işlerimi bile yapamıyorum internette. Bazen 3-5 saat kopma olmadan kullandığım oluyor hatta 1 gün boyunca kopmadığı da oluyor ama sonra tekrar hortluyor.
Ben şimdi bu sıkıntıyı nasıl anlatayım da çözüm isteyeyim, Port değişikliği talep ettim halen ses seda yok. Biz kullanıcılar TTNET çalışanlarından 1.000.000 kat daha bilgiliyiz teknik konularda. Buyrun aşağıda modemin durum ekranı. Henüz modem 1 saattir açık ve kaç kez kopmuş. SNR Margin değeri devamlı dalgalanıyor, HEC Error, CRC error, hatalı sinyal saniyeleri durmadan artıyor.
Aboneliğimi iptal etme noktasına geldim artık. Pes...
Benim ev saha dolabına çok yakın, dolayısıyla 8 Mbit hızdan tam anlamıyla yararlanabiliyorum, daha doğrusu yararlanabiliyordum.
Evet ilk zamanlar kıskanılacak kalitede bir bağlantım vardı, saniyede 1.2 MB hızla download yapabiliyordum ve kopma asla olmuyordu.
Sonra ne olduysa oldu bağlantı saniye başına kopmaya başladı, modem durmadan kendini yeniden başlatıyor. Aradım bir arıza bulamadılar hızımı 4 Mpbs'e sabitlediler. Neymiş efendim 8'i kaldırmıyormuş hattım. Yahu şu zamana kadar kaldırmışta aniden mi kaldırmadı. Neyse kopmalar yinede düzelmedi, ya sabır çekerken kendi kendine düzeldi 7-8 ay kadar kopma yaşamadan kullandım.
Fakat son 2 aydır tekrar kafayı yedirtti bana. 2 güne bir arıza kaydı oluşturuyorum telefondaki ses bana modem kaynaklı kopma diyor modem kaynaklı olmadığını bildiğim halde gittim çenelerini tutsunlar diye sıfır modem aldım en kalitelisinden. Onu taktım hala değişen birşey yok. (Durduk yere modem parası verdim)
Yolladıkları elemanların teknik bilgisi sıfır, zaten hepsi emeklilik yaşı gelmiş orta yaş üstü insanlar. Sadece bildikleri şey ellerindeki cihazla hat sinyalinin kalitesini ölçüp gitmek. Haa bu arada evde ölçüm yapınca TTNET faturaya 10 TL yansıtıyormuş terbiyesizliğe bakın, eşşek yüküyle fatura ödüyoruz bize bu hizmeti sağlıklı şekilde sunmak için uğraşacakları yere para istiyorlar.
Neyse eleman gelip ölçüyor sinyal değeri harika diyip gidiyor. Modemin setup ekranını açıp gösteriyorum bakın günde kaç kere kopmuş SNR MARGIN değeri durmadan dalgalanıyor diyorum ama kime diyorum. Adam ne anlasın SNR MARGIN'den.
Artık geçtim download yapmayı doğru düzgün rutin işlerimi bile yapamıyorum internette. Bazen 3-5 saat kopma olmadan kullandığım oluyor hatta 1 gün boyunca kopmadığı da oluyor ama sonra tekrar hortluyor.
Ben şimdi bu sıkıntıyı nasıl anlatayım da çözüm isteyeyim, Port değişikliği talep ettim halen ses seda yok. Biz kullanıcılar TTNET çalışanlarından 1.000.000 kat daha bilgiliyiz teknik konularda. Buyrun aşağıda modemin durum ekranı. Henüz modem 1 saattir açık ve kaç kez kopmuş. SNR Margin değeri devamlı dalgalanıyor, HEC Error, CRC error, hatalı sinyal saniyeleri durmadan artıyor.
Aboneliğimi iptal etme noktasına geldim artık. Pes...