Sikayetvar.com Rezaleti!

Bu konuyu okuyanlar

xyz1234

Profesör
Katılım
6 Aralık 2008
Mesajlar
2,587
Reaksiyon puanı
13
Puanları
38
ben dijitürkü şikayet etmiştim. şikayetim yayınlandı ve dijitürkte sorunumu çözdü ancak garantiyi şikayet ettim çözülmedi. bence site işini yapıyor. sizin şikayetinizi diğer tarafa iletiyor. dahada sitenin yapacağı kalmıyor. telefon bilgilerini istemesi doğal çünkü şikayet edilen kurumlar size o telefon yoluyla iletişime geçiyorlar..
 

oslun

Dekan
Katılım
2 Aralık 2008
Mesajlar
7,665
Reaksiyon puanı
33
Puanları
48
t.c kimlik numaranı verme normal üye ol. cep telefonunu verme sana ulaşmasınlar. hatta üye olma onlar gelip seni bulur :D
 

N3CAT1

Dekan
Emektar
Katılım
20 Nisan 2008
Mesajlar
6,609
Reaksiyon puanı
144
Puanları
63
Bak dostum üye olurken ad soyad giriyorsun. İlgilenmek isteyen firma kendi kayıtlarından 1-2 saniyede tel numaramı bulur. Çünkü ürün alırken tel no veriliyor.

Sizi bilemem ama ben her yere cep numaramı vermeyi uygun görmüyorum.
 

arthkas

Doçent
Katılım
4 Mayıs 2009
Mesajlar
958
Reaksiyon puanı
17
Puanları
0
Bak dostum üye olurken ad soyad giriyorsun. İlgilenmek isteyen firma kendi kayıtlarından 1-2 saniyede tel numaramı bulur. Çünkü ürün alırken tel no veriliyor.

Sizi bilemem ama ben her yere cep numaramı vermeyi uygun görmüyorum.

haklısın sonuna kadar, mail adresi de bunun içinde tabii. Daha sonradan reklam manyağı yapıyorlar. Ad soyad olmasa bile mesela sipariş numaraları vardır. Onu bile yazabilirsin.
 

seckyn

Profesör
Katılım
21 Nisan 2010
Mesajlar
2,945
Reaksiyon puanı
18
Puanları
38
Bu site bencede gereksiz çünkü ttnet li ilgili yüzlerce şikayet var ve çözüm yok. Hem sitenin bir bağlayıcılığı yok sanırm şikayet ettiğiniz kurum prestijini kaybetmemek için sorunu çözer yada çözmez onların kendi insiyatifine kalmıştır. Bakınız ttnet tekel gibidir ve sorunları hiç takmıyolar :D Bence sorunlar için tükoder başvurmak en iyisi onlar gerekirse dava açıyorlar bakınız yine ttnet :D
 

superquantum

Asistan
Katılım
19 Şubat 2009
Mesajlar
199
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
orası bi halta yaramaz saçma bir site insana zaman kaybından başka bişey kazandırmıyor.

Türkcelli şikayet ettim :D Tcll bizi aradı telekomonikasyon kurumunun tavsiyesi ile biz değişiklik yaptık dedi. :D sonra nedense aynı kurum Tcelli mahkemeye verip bizim hakkımızı geti ödetti?

şikayetvar ise Tcll sadece ve sadece benim sorunum için tcll aradı diye sitede problem çözülmüştür ibaresini kullandı :D bende tabi şikayet edemedim. boktan ötesi bir site.
 

agkorkmaz

Asistan
Katılım
2 Ocak 2009
Mesajlar
302
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
walla zamanında baya uğraştım www.derdiniyaz.com için ama kimse gelipte derdini yazmadı :) Hadi el atalım ve açalım derdiniyaz.com'u o zaman böyle şeylerler karşılaşmayacaksınız...
 

hollandsedrop

Öğrenci
Katılım
29 Mart 2010
Mesajlar
13
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşım elbette Tc Kimlik no veya doğru bilgi isteyecekler. Senin firmayı karalamayacağın ne malum?! Biz sana nasıl güveneceğiz?

Adaletli olalım, tek taraflı düşünmeyelim ....



Malum şikayetlerimizi kullanmak için bu siteyi kullanıyoruz. 15-16 gün önce hepsiburada 'dan bir alışverişim oldu ve bir sıkıntı oldu bu alışverişte. Ben de herkes gibi şikayetimi internet ortamında paylaşmak için bu siteyi kullanacaktım.

Efendim üye oldum. İlk falso üye olurken geldi. Cep Telefonu ve Ev Telefonu doldurmak şart. Bir de süper üyelik var. Ücretsiz ama TC kimlik no istiyorlar. Arkadaşım ben nasıl güveneyim de vereyim size tc nomu, cep telefonumu.

Neyse süper üye değil de normal üye oldum. Cep ve ev telefonu yok yazdım. Sonra şikayetimi yazdım siteye. Onaylanması gerekiyor mesajın tabi. Bir e-mail geldi. Neymiş bilgilerim düzgün olmadığı için şikayetim onaylanmıyormuş. Neyse sinirlendim cep ve ev telefonumu girerek yeniden şikayetimi yazdım. Bu sefer de bekle babam bekle. Ne onay var ne de bilgi veren bir mesaj. Bunun sonucunda ordaki üyeliğimi iptal ettiemeye karar verdim.

Bir şikayetimizin yayınlanması bile o kadar zaman alıyorsa şikayet ettiğimiz e-ticaret sitesinden ne farkı kalıyor bunların.

Benim gözümde hiçbir halta yaramayan tamamen firmaların çıkarını gözeten bir site durumuna düştüler.
 

lauset

Doçent
Katılım
1 Ağustos 2009
Mesajlar
599
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
Olaya bu site olmasa(sikayetvar.com) nereye başvuru yapmak gerekiyor hiç düşündünüzmü nasıl bir prosedür işliyor hiç araştırdınız mı?
 

EnverYigit

Profesör
Katılım
3 Haziran 2009
Mesajlar
1,540
Reaksiyon puanı
11
Puanları
38
benimde başıma atm bozukluğundan geldi. Müşteri hizmetlerini aradım söyledim daha sonra sikayetvar a yazdım sürekli bozuktu diye yazdım aradılar. 2 Gün sonra yepyeni atm konuldu x bankanın :D
 

alucard06

Öğrenci
Katılım
18 Kasım 2010
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bari bide kredi kartı numaramızı ve şifremizide isteselerdi..
 

arzumözlem

Öğrenci
Katılım
12 Aralık 2010
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
ben bir marketin çalışanlarından dolayı şikayette bulunmak istedim.bir kere yazdığım şikayeti büyük harfle yazdığım için kabul etmedi.tekrar şikayet yazdım uygun bulmadıklarını belirtip reddettiler.tekrar yazdım 2 gün yayınlanmasını bekledim.sonra baktımki şikayetim yerine benim yazmadığım iki satırlık yarım kalmış şikayet yayında silip tekrar yazıcaktım ama sizin şikayetiniz değil yazıyordu.yanına tekrar şikayet yazdım fakat yazdığım doğru şikayeti yazıp benim olmayan yarım şikayeti yayınlıyorlar ısrarla ve onaylamıyorlar.şikayetlik şikayet sitemiz
 

Lonesomecowboy

Doçent
Katılım
3 Şubat 2010
Mesajlar
615
Reaksiyon puanı
198
Puanları
43
Ben de teknosa ile ilgili bir şikayetim nedeniyle siteye yazzı yazmıştım,anında yayınlamışlardı,ertesi günde teknosa beni aradı ve problemi hallettik.
 

yer6

Profesör
Katılım
5 Eylül 2007
Mesajlar
2,398
Reaksiyon puanı
54
Puanları
48
Sikayetvar.com artık kendisi şikayet edilebilecek site haline gelmiştir. Ayrıca sorunlar çözülmese bile hemen çözüldü ye alıyorlar. Orada artık boşa vakit kaybetmeyin. Zaten çoğu firma bile bakmıyor oraya

yanılıyorsun arkadaşım.benim problemimde çözüldü ibaresi koyuldu.bilgim dışında.ama bana mail geldi eğer çözülmediğini düşünüyorsanız linke tıklayın falan diye.halaa şikayetime bakabilirsiniz.çözülmedi vede çözüldü yazmıyor.

ayrıca forumlarda yazabilirsiniz demişsiniz.çok saçma geldi bu bana.bir forumda 3-5 konu diğer forumda 3-5 konu.kim bizimle ilgilenecek?bu tarz bir sitenin olması gayet iyi bence.beğenilmeyebilir ama gereksiz demeyelim
 

blacxtar

Öğrenci
Katılım
18 Aralık 2010
Mesajlar
5
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
g.bankası benden sigorta diye 20 lira kesmiş.. yazdım buraya ertesi gün g.bankası aradı.. hemen yolluyoruz dediler... para 19.58kr gelmiş... hemen bi yazı daha sikayetvar.com'a dedim.. hem yanlışlıkla hesabımdan para çekiliyor.. hemde geri gönderdiğinizde faiz kesiyorsunuz... hemen yolladılar.. bunlar 1 gün içinde gerçekleşti.. avea da sorunum olmuştu hemen çözüldü.. site iyi ama firmalar artık herkes bu sitede sorunlarını yazıyor diye pek iplememeye başladı... tek sorun bu...
 

bypanik

Öğrenci
Katılım
15 Aralık 2010
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
kim ne derse desin site sayesinde değişimi yapılmayan telefonumun parasını alabilmiştim. firma her şikayetimde beni aradı. en sonunda paramı verebilmişti. ben nefret edemiyorum
 

karcx

Profesör
Katılım
26 Şubat 2009
Mesajlar
2,391
Reaksiyon puanı
39
Puanları
0
ilginç...Yardım etmek için krulmuş ancak yardım etmiyor...Neyseki bazılarınında işine yarıyormuş:)
 

sedatr

Öğrenci
Katılım
29 Mart 2011
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar "şikayetvar"a Turkcell ile ilgili yaptığım şikayet silinmiş bu nasıl oluyor mesaj attım bi izah bekliyorum, kime neye hizmet ediyorlar, müşteri memnuniyeti mi yoksa markaların avukatımı bunlar.

edit: şikayetim yayınlandı.
 

unattended

Asistan
Katılım
6 Mayıs 2008
Mesajlar
352
Reaksiyon puanı
8
Puanları
0
O sitede Mantıksız Bir Uygulama var. Yazdığınız şikayete ilgili firma ne yazarsa yazsın, genelde kalıp bir açıklamaları var zaten. Peşinden Müşteri memnun edildi yazıyorlar. Kısacası CACIK :)
 

execute

Asistan
Katılım
15 Şubat 2011
Mesajlar
469
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
ben 2 firma ile ilgili şikayetimi yazdım. Sorunlarım çözüldü 1 sene önce idi şimdi ne halde bilmiyorum.
 

h2ocukluegg

Asistan
Katılım
4 Nisan 2009
Mesajlar
313
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Kişilerin gerçek kişiler olup olmadığının bilinmesi için bu tür bilgilerin verilmesi bana göre şart.
 

gamerrr

Öğrenci
Katılım
18 Nisan 2011
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Çok ağır konuşmuşsun öncelikle şikayet ettiğin firmanın seni tanıması için telefonun ya da kimlik numaran şart. Firma sana şikayet var sitesine verdiğin telefon numarasından ulaşır. Bu bakımdan kimlik numarası da önemli işlemlerin daha hızlı yapılması için. Firma seni tanıyor genelde genel merkezi oluyor bu ve bayisine ya da bölgendeki servisine, şikayet edilen kimse hemen ulaşıp bilgi alıyor. Firmaya göre değişir; sorunu çözüyor ya da orta yol arıyor (ya da hiç sallamıyor =p. Bu bakımdan gerçek iletişim bilgilerimiz çok önemli. Diğer eleştiren arkadaşar söz konusu siteyi kullandılar mı bilmem. Aslında yorumlara bakılırsa onlar henüz kullanmamış :) Ben 2 kere kullandım bir banka diğeri dün akşam şikayetimi yazdığım beyaz eşya markası. Şikayetim sitede sabah yayınlandı 10:30 da ve sadece 1 saat sonra Şikayet ettiğim firmanın genel merkezinden beni aradılar (siteye verdiğim telden tabiki ) sorunum çözüldü. Kimlik bilgilerimden kim olduğum anlaşılmış ve bölgemdeki servisten gerekli bilgiler alınmış Bana sadece talebimi yerine getireceklerini söylemek için aradılar :) Bazen yoğunluk nedeniyle ya da başka sebeplerden site yavaş çalışabilir Banka şikayetimde yavaş davrandılar kabul ama benden üyelik ücreti de talep etmedikleri için çok hızlı bir hizmet bekleyemem onalardan kaç kişi çalıştıklarını bilmiyorum ama birçok büyük şirketten daha hızlılar :)
 

storm61

Profesör
Katılım
17 Ekim 2009
Mesajlar
1,755
Reaksiyon puanı
12
Puanları
0
Mal ve hizmetlerle ilgili her türlü şikayetlerinizi faturaları ile birlikte
ilçe kaymamakamlıklarında ki ve il merkezinde bulunuyorsanız valiliklerde ki,
Tüketici Hakem heyetine dilekçe ile başvurarak bildirin.
Dilekçe örneklerini google arama motorundan "tüketici dilekçe" diye aratarak bulabilirsiniz.
Ayrıca Sanayi Bakanlığı'nın sitesinde bulunan "e-hizmetler" bölümüne gerekli bilgileri bırakarak daha etkili sonuçlar alabilirsiniz.
Sanayi Bakanlığı'nın verdiği cezalar 268.000 liraya kadar çıkabilen caydırcı ve ekili cezalardır.
Linki: http://www2.sanayi.gov.tr/TRK/TukSikayetsektordis_.aspx?menuSec=234
 

0ReiS0

Dekan
Emektar
Katılım
8 Temmuz 2008
Mesajlar
5,666
Reaksiyon puanı
91
Puanları
48
Herşey Köprüyü Geçene Kadar:)
 

Suunay

Öğrenci
Katılım
3 Mayıs 2011
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
ilk dönemki başarısını sürdürecek kalitede değiller, daha seri ve bağlantıları güçlü bir site kolayca bu sitenin önüne geçebilir. :)
Site karşılaştırmalarında akakçe comu tercih ediyorum en azından fiyat konusunda detaylı bilgi alıyorum.
 

mutlu3000

Öğrenci
Katılım
1 Mayıs 2011
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Valla benim sorunum bu site sayesinde çözüldü arkadaşlar 15 gündür iptal iade yapmadılar şikayete yazdım 1 gün sonra para hesapta :)
 

serkay1578

Doçent
Katılım
6 Ekim 2010
Mesajlar
893
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Bence iyi site işe yarıyor bi kaç kere kullandım hepsinde aradı beni şikayetçi olduğum firma
 

Son mesajlar

Üst