Samsung Servis Rezilliği

Bu konuyu okuyanlar

mayster

Asistan
Katılım
18 Ekim 2016
Mesajlar
139
Reaksiyon puanı
26
Puanları
28
04.10.2016 tarihinde hepsiburada.com üzerinden satın aldığım Galaxy S7 Black cihazımın ekranının altında ve üstünde pembe ve yeşil gölgelenme olduğu için 05.10.2016 tarihinde Samsung Avcılar Ekmen Servise götürüp değişim istedim ve bugün 18.10.2016 hala bekliyorum. 444 77 11 numaralı Samsung Müşteri Hizmetlerini her aradığımda farklı şey söyleniyor bugün "cihazınızın değişimi onaylandı" diyorlarsa yarın "değişim için Samsung Genel Merkezinden onay bekleniyor" şeklinde ve bugün yine aynı şeyler söylendi ve "cihazınızın dengi bir telefon ya da daha üst bir model ile değişim sağlanacaktır" diye yahu Samsung'un şuan için S7 dengi bir telefonu mu var kardeşim? S7 Edge isteseydim gider S7 Edge alırdım ben sana S7 Black 32GB getirdiysem sende bana aynısını vermek zorundasın böyle saçmalık mı olur? Böyle bir sorun yaşadığımı hepsiburada.com S7 Türkiye Garantili ilanı altında yorumlarda bildirmek istedim ama 2 kere yorumlarım silindi ve yayınlanmıyor! Buradan herkesi uyarıyorum hepsiburada.com üzerindeki yorumlara aldanıp alışveriş yapmayın olumsuz yorumlar yayınlanmıyor ve birçok yorumun sahte olduğunu düşünüyorum! Gear VR gözlük istedim gözlük geldi telefon ortada yok yahu Allah rızası için şu lanet olası ülkede işini düzgün yapan insan hiç mi yok varsa da bir elin parmaklarını geçmiyordur onlar da bize denk gelmiyor!
 

mayster

Asistan
Katılım
18 Ekim 2016
Mesajlar
139
Reaksiyon puanı
26
Puanları
28
arkadaş Note 7 aldık pili sorunlu çıktı geri iade ettik yerine S7 aldık onda da ekran sorunlu çıktı anasını satayım ya kafayı yemek üzereyim telefonsuz kaldım kimse iplemiyor umarım batarsın Samsung. Note 7 ile başına gelenler az bile umarım S8 ile de aynı sorunu yaşarsın da patlar telefonların! Apple pahalı ama verdiğiniz parayı hak ediyor sizi 13 gün boyunca telefonsuz bırakmıyor lanet olsun böyle servise de firmaya da...
 

global_deejay

Doçent
Katılım
10 Aralık 2008
Mesajlar
522
Reaksiyon puanı
35
Puanları
28
Senin cihazı vereli 13 gün olmuş :) Ben aynı yere Ekmen servise bayramdan önce telefon bıraktım dün teslim aldım :)) 3 yıldır iPhone kullandım, 1.5 aydır S7 Edge kullanıyorum telefondan çok memnunum fakat sırf şu servis rezilliği yüzünden ileride alacağım telefon tekrar iPhone olacak. iPhone'da en ufak bir sorunda ilgiden başınız ağrıyor. Telefonu aynı gün değişim yapıyorlar. Samsung'un Apple'ın yapmış olduğu gibi Genius Bar gibi yer açması lazım. Verdikleri hizmet sıfır.
 

mayster

Asistan
Katılım
18 Ekim 2016
Mesajlar
139
Reaksiyon puanı
26
Puanları
28
Senin cihazı vereli 13 gün olmuş :) Ben aynı yere Ekmen servise bayramdan önce telefon bıraktım dün teslim aldım :)) 3 yıldır iPhone kullandım, 1.5 aydır S7 Edge kullanıyorum telefondan çok memnunum fakat sırf şu servis rezilliği yüzünden ileride alacağım telefon tekrar iPhone olacak. iPhone'da en ufak bir sorunda ilgiden başınız ağrıyor. Telefonu aynı gün değişim yapıyorlar. Samsung'un Apple'ın yapmış olduğu gibi Genius Bar gibi yer açması lazım. Verdikleri hizmet sıfır.
sen merak etme bak ben yarın gidip orayı nasıl başlarına yıkıyorum sen iyi sabretmişsin ben 1.5 ay beklemem.
 

alig_6

Doçent
Katılım
10 Eylül 2013
Mesajlar
551
Reaksiyon puanı
27
Puanları
28
Renk olarak ellerinde yoksa aynı rengi vermek zorunda değiller bilgin olsun. Daha önce Xperia Z2 cihazımda başıma geldi. 2 ay sonunda değiştirmişlerdi.
 

mayster

Asistan
Katılım
18 Ekim 2016
Mesajlar
139
Reaksiyon puanı
26
Puanları
28
Renk olarak ellerinde yoksa aynı rengi vermek zorunda değiller bilgin olsun. Daha önce Xperia Z2 cihazımda başıma geldi. 2 ay sonunda değiştirmişlerdi.
ben siyah alabilmek için extra para verdim kabul etmem.
 

kadirirdem

Dekan
Katılım
23 Mayıs 2013
Mesajlar
6,217
Reaksiyon puanı
708
Puanları
113
Servis konusunda Apple hariç diğer tüm firmaları al birini vur ötekine aynı.
 

mayster

Asistan
Katılım
18 Ekim 2016
Mesajlar
139
Reaksiyon puanı
26
Puanları
28
Servis konusunda Apple hariç diğer tüm firmaları al birini vur ötekine aynı.
peki o zaman biz neden Samsung Türkiye garantili olsun diye bi taraflarımızı yırtıyoruz ki? bu dandik servis yüzünden mi? piyasada ithalat garantili %10-20 daha uygun fiyata satılıyor aynı telefon zaten neden fazla para verip paramızla rezil oluyoruz? Samsung'un battığını görsem yemin ederim hiç üzülmem.
 

kadirirdem

Dekan
Katılım
23 Mayıs 2013
Mesajlar
6,217
Reaksiyon puanı
708
Puanları
113
peki o zaman biz neden Samsung Türkiye garantili olsun diye bi taraflarımızı yırtıyoruz ki? bu dandik servis yüzünden mi? piyasada ithalat garantili %10-20 daha uygun fiyata satılıyor aynı telefon zaten neden fazla para verip paramızla rezil oluyoruz? Samsung'un battığını görsem yemin ederim hiç üzülmem.
öyle kardeş haklısın ben hep ithalat garantili aldım zaten şimdiye kadar..
 

mayster

Asistan
Katılım
18 Ekim 2016
Mesajlar
139
Reaksiyon puanı
26
Puanları
28
Bugün itibariyle cihazımı ufak bir tartışmayla aldım. Sony arayüzünden sonra Samsung bana çok değişik geldi biraz zorlandım ama şunu rahat söyleyebilirim ki Z2'nin pil süresi S7'den çok çok daha iyi...
 

eskibloglarim

Öğrenci
Katılım
1 Haziran 2016
Mesajlar
57
Reaksiyon puanı
13
Puanları
8
Yaş
38
Samsung-Lg yetkili servisler genelde aynı yerde aynı firmalardadır. Çok kötü değiller ama bir iphone da değiller.
 

Eski hesap22

Profesör
Katılım
29 Ağustos 2016
Mesajlar
2,179
Reaksiyon puanı
801
Puanları
113
Geç olsun güç olmasın derim ben ama cidden büyük rezillik yav.
 

Son mesajlar

Üst