redmi note 8 1773 liraya indi!!

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


AlteredTech

Profesör
Katılım
7 Ağu 2018
Mesajlar
2,223
Puanları
113
Konum
İzmir

Webhead

Profesör
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
2,936
Puanları
113
Xiaomi’nin bu yılki fiyat politikasını çok beğendim. RN8 Pro’da da indirimlere giderlerde güzel olur:)
Bende fiyat politikasını beğendim de Mİ9T'nin fiyatı 2500'ün altına düşerse daha iyi olacak umarım BF'de 2500'ün altını görür RN8 Pro'da giderlerse güzel olur o cihazı bende çok beğendim ancak keşke Samsung lens kullanmasaydı diyorum Sony lensi varken neden Samsung lens ?
 

Sardaukar

Doçent
Katılım
7 Haz 2019
Mesajlar
960
Puanları
63
Bende fiyat politikasını beğendim de Mİ9T'nin fiyatı 2500'ün altına düşerse daha iyi olacak umarım BF'de 2500'ün altını görür RN8 Pro'da giderlerse güzel olur o cihazı bende çok beğendim ancak keşke Samsung lens kullanmasaydı diyorum Sony lensi varken neden Samsung lens ?
Maliyet?
 

AlteredTech

Profesör
Katılım
7 Ağu 2018
Mesajlar
2,223
Puanları
113
Konum
İzmir
Bende fiyat politikasını beğendim de Mİ9T'nin fiyatı 2500'ün altına düşerse daha iyi olacak umarım BF'de 2500'ün altını görür RN8 Pro'da giderlerse güzel olur o cihazı bende çok beğendim ancak keşke Samsung lens kullanmasaydı diyorum Sony lensi varken neden Samsung lens ?
Samsung da gayet iyi bir üretici, çok fark edeceğini sanmam. RN8 Pro 2400’e güzel bir cihaz, mümkün olursa bi ara alıcam.
 

Webhead

Profesör
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
2,936
Puanları
113
Samsung da gayet iyi bir üretici, çok fark edeceğini sanmam. RN8 Pro 2400’e güzel bir cihaz, mümkün olursa bi ara alıcam.
Yakışır reisime
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ona bakılırsa RN7 Pro'da da Sony lensi var ve fiyatı çok da tuzlu değil gerçi Çin ve Hindistan dışında satılmıyor orası da ayrı bir konu
Samsung lensi çok soluk çekiyor RN7'den biliyorsundur zaten bu yüzden Gcam kurmadın mı ?
 

AlteredTech

Profesör
Katılım
7 Ağu 2018
Mesajlar
2,223
Puanları
113
Konum
İzmir
Yakışır reisime
Mesaj otomatik birleştirildi:


Ona bakılırsa RN7 Pro'da da Sony lensi var ve fiyatı çok da tuzlu değil gerçi Çin ve Hindistan dışında satılmıyor orası da ayrı bir konu
Samsung lensi çok soluk çekiyor RN7'den biliyorsundur zaten bu yüzden Gcam kurmadın mı ?
Eyw, Webhead. Bugün öğlen 2’de RN8 Pro’yu almak için gittim. Şansa bak ki stok bitmiş. Adamlar 2 günde 500 tane satmış. En azından tanıtım modelini inceledim, çok beğendim. Duruma göre ya İnternetten alıcam ya da Mi Store’a başka bir zaman yine uğruycam😂
 

Sardaukar

Doçent
Katılım
7 Haz 2019
Mesajlar
960
Puanları
63
Yakışır reisime
Mesaj otomatik birleştirildi:


Ona bakılırsa RN7 Pro'da da Sony lensi var ve fiyatı çok da tuzlu değil gerçi Çin ve Hindistan dışında satılmıyor orası da ayrı bir konu
Samsung lensi çok soluk çekiyor RN7'den biliyorsundur zaten bu yüzden Gcam kurmadın mı ?
ben gcam olayını özellikle gece için kurdum gündüz aşırı fark yok stok kamera iyi

ama gece gcam fark atıyor
bide sisli bulutlu ortamda
 

Webhead

Profesör
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
2,936
Puanları
113
Eyw, Webhead. Bugün öğlen 2’de RN8 Pro’yu almak için gittim. Şansa bak ki stok bitmiş. Adamlar 2 günde 500 tane satmış. En azından tanıtım modelini inceledim, çok beğendim. Duruma göre ya İnternetten alıcam ya da Mi Store’a başka bir zaman yine uğruycam😂
Ekran ele tam oturuyor mu çok mu büyük duruyor sonuçta 6.53 inçlik bir ekrandan bahsediyoruz tek elle kullanabiliyor musun ve baş parmağın köşeye gidebiliyor mu ?
bu arada yeşil rengini bir tek ben mi beğendim acaba ?
Bende Mİ9T için Black Friday'i bekliyorum o da 11 Kasım'da bakalım RN8 Pro ile Mİ9T fiyatları ne kadar düşecek ablamı ikna ettim zaten sadece 700-800 tl bütçe açığımız var onu da Black Friday'e kadar halledecez inşallah
 

AlteredTech

Profesör
Katılım
7 Ağu 2018
Mesajlar
2,223
Puanları
113
Konum
İzmir
Ekran ele tam oturuyor mu çok mu büyük duruyor sonuçta 6.53 inçlik bir ekrandan bahsediyoruz tek elle kullanabiliyor musun ve baş parmağın köşeye gidebiliyor mu ?
bu arada yeşil rengini bir tek ben mi beğendim acaba ?
Bende Mİ9T için Black Friday'i bekliyorum o da 11 Kasım'da bakalım RN8 Pro ile Mİ9T fiyatları ne kadar düşecek ablamı ikna ettim zaten sadece 700-800 tl bütçe açığımız var onu da Black Friday'e kadar halledecez inşallah
İphone 6’dan geçeceğim için tabii ki ekran büyük geldi ama elime aldığımda kontrol edememe gibi bir durumum olmadı.

Hocam bu arada HB ve N11’deki Alışveriş kredisi olayı tam olarak nasıl oluyor? İnternetten almayı düşünüyorum da
 

Barış Bayraktar

Profesör
Katılım
5 Eyl 2015
Mesajlar
3,117
Puanları
83
ben gcam olayını özellikle gece için kurdum gündüz aşırı fark yok stok kamera iyi

ama gece gcam fark atıyor
bide sisli bulutlu ortamda
Ama bence GCam ile stock arasındaki en büyük fark ön kamerada.
Bu arada ben 16TH'tan da vazgeçtim Mi9T istiyorum. MIUI aşırı hoşuma gidiyor.:sweatsmile: Yoksa 16TH daha iyi.:grin:
 

Webhead

Profesör
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
2,936
Puanları
113
İphone 6’dan geçeceğim için tabii ki ekran büyük geldi ama elime aldığımda kontrol edememe gibi bir durumum olmadı.

Hocam bu arada HB ve N11’deki Alışveriş kredisi olayı tam olarak nasıl oluyor? İnternetten almayı düşünüyorum da
Ekran çok mu büyük derken elinizde takoz gibi mi duruyor anlamında sormuştum bende hepsiburada.com'dan alacam dediğin olayı bilmiyorum internetten hiç alışveriş yapmadım o yüzden malesef yorum yapamıyorum ama dediğim gibi hepsiburada'dan almak istiyorum ayrıca şu Mİ9T işini hallettikten sonra Amazfit Bip ve MI Band 4 alıp telefon ile kombin yapma gibi bir düşüncem var
 

Barış Bayraktar

Profesör
Katılım
5 Eyl 2015
Mesajlar
3,117
Puanları
83
Yazılım olarak sıkıntılı bir firma sadece flyme güncellemesi geliyor onun haricinde yazılım güncellemesi gelmiyor o da kimsenin bir işine yaramaz
Evet, Meizu Türkiye sorumlusu ile yayını var HWP'nin. Onu izledim sabah. Mantıklı konuştu adam.
 
Son düzenleme:

AlteredTech

Profesör
Katılım
7 Ağu 2018
Mesajlar
2,223
Puanları
113
Konum
İzmir
Ekran çok mu büyük derken elinizde takoz gibi mi duruyor anlamında sormuştum bende hepsiburada.com'dan alacam dediğin olayı bilmiyorum internetten hiç alışveriş yapmadım o yüzden malesef yorum yapamıyorum ama dediğim gibi hepsiburada'dan almak istiyorum ayrıca şu Mİ9T işini hallettikten sonra Amazfit Bip ve MI Band 4 alıp telefon ile kombin yapma gibi bir düşüncem var


Sizce şu satıcıdan alınır mı?
 

Webhead

Profesör
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
2,936
Puanları
113
Ama bence GCam ile stock arasındaki en büyük fark ön kamerada.
Bu arada ben 16TH'tan da vazgeçtim Mi9T istiyorum. MIUI aşırı hoşuma gidiyor.:sweatsmile: Yoksa 16TH daha iyi.:grin:
Ben bütçe sıkıntım olmasaydı Mİ9T Pro almak istiyordum ancak Mİ9T beni 4 sene rahat götürecektir gündelik ihtiyaclarımı fazlası ile karşılayacaktır
Mesaj otomatik birleştirildi:

İphone 6’dan geçeceğim için tabii ki ekran büyük geldi ama elime aldığımda kontrol edememe gibi bir durumum olmadı.

Hocam bu arada HB ve N11’deki Alışveriş kredisi olayı tam olarak nasıl oluyor? İnternetten almayı düşünüyorum da
Bende 5s'ten geçeceğim 4 inçlik bit kadar ekrandan 6.39 inçlik çerçevesiz ekran gövde oranı yüksek bir telefon vay be
Şahin'den inip Maserati'ye binmiş gibi olacağım :cool:
 

AlteredTech

Profesör
Katılım
7 Ağu 2018
Mesajlar
2,223
Puanları
113
Konum
İzmir
Ben bütçe sıkıntım olmasaydı Mİ9T Pro almak istiyordum ancak Mİ9T beni 4 sene rahat götürecektir gündelik ihtiyaclarımı fazlası ile karşılayacaktır
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bende 5s'ten geçeceğim 4 inçlik bit kadar ekrandan 6.39 inçlik çerçevesiz ekran gövde oranı yüksek bir telefon vay be
Şahin'den inip Maserati'ye binmiş gibi olacağım :cool:
Hocam sizce yukardaki satıcıdan alınır mı, duruma göre hemen alıcam da.
 
Üst
stat counter