ozantabas
Doçent
- Katılım
- 12 Şubat 2013
- Mesajlar
- 789
- Reaksiyon puanı
- 1
- Puanları
- 18
Herkese selamlar.
1 sene önce Media Markt'dan aldığım JBL Endurance sprint kulaklığımın kablosundaki bir hata sebebiyle geçen hafta servise verdim. Yaklaşık 1 hafta sonra ürünün servisten çıktığını, gelip alabileceğimi söyleyen bir mail geldi ve bugün ürünümü almaya gittim.
JBL'in distribütör firması ürünün para iadesine karar vermiş. İlk başta sevindirici olsa da sıkıntı şu ki ürünü ben geçen sene 280 liraya almışken şu an aynı ürün 330 lira. Para iadesi alıp sonra kasaya elimde aynı ürünle gidip hiç yoktan 50 lira ödemek istemiyorum.
Para iadesi yerine ürünün değişimini istediğimi söyledim ancak Media Markt'taki çalışan, distribütör firmanın (sanırım Aztek) para iadesi kabul ettiği için ürünü aynısıyla değişim yapamayacağını sadece parayı geri iade edebileceklerini söyledi. Benim merak ettiğim şey şu: Ben ürünü mediamark'tan almıştım yani muhattabım MediaMarkt. Bugün de müşteri hizmetleri bana kendilerinde stokta kulaklıkları olduğu halde para iadesi yapacaklarını, aynı ürünle değişimin mümkün olmayacağını söylediler. Bu konu hakkındaki yasal haklarımı çok merak ediyorum zira 280 lira para iadesi alıp sonra reyondan tıpkısının aynısı ürüne kasada 330 lira vermek bana enayi gibi hissettiriyor.
1 sene önce Media Markt'dan aldığım JBL Endurance sprint kulaklığımın kablosundaki bir hata sebebiyle geçen hafta servise verdim. Yaklaşık 1 hafta sonra ürünün servisten çıktığını, gelip alabileceğimi söyleyen bir mail geldi ve bugün ürünümü almaya gittim.
JBL'in distribütör firması ürünün para iadesine karar vermiş. İlk başta sevindirici olsa da sıkıntı şu ki ürünü ben geçen sene 280 liraya almışken şu an aynı ürün 330 lira. Para iadesi alıp sonra kasaya elimde aynı ürünle gidip hiç yoktan 50 lira ödemek istemiyorum.
Para iadesi yerine ürünün değişimini istediğimi söyledim ancak Media Markt'taki çalışan, distribütör firmanın (sanırım Aztek) para iadesi kabul ettiği için ürünü aynısıyla değişim yapamayacağını sadece parayı geri iade edebileceklerini söyledi. Benim merak ettiğim şey şu: Ben ürünü mediamark'tan almıştım yani muhattabım MediaMarkt. Bugün de müşteri hizmetleri bana kendilerinde stokta kulaklıkları olduğu halde para iadesi yapacaklarını, aynı ürünle değişimin mümkün olmayacağını söylediler. Bu konu hakkındaki yasal haklarımı çok merak ediyorum zira 280 lira para iadesi alıp sonra reyondan tıpkısının aynısı ürüne kasada 330 lira vermek bana enayi gibi hissettiriyor.