MSI Z170A Gaming M3

Bu konuyu okuyanlar

sensei0718

Öğrenci
Katılım
19 Haziran 2016
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
26
Anakartına sahibim yaklaşık 1 yıl sonra cpu hızı 0.77 ghz düştü. Araştırmalarım sonucu anakart arızası olduğunu öğrendim, öğrendiğim gibi de servise verdim hemen. Tabii serviste kullanıcı hatası falan dedi, vatanbilgisayar yanlış numarama mesaj attığı için ürün gitti geldi sonra tekrar gitti(ücret onaylananınca) bugün de ayın 02.08.2017'si bir mailde öğreniyorum ki ürün yapılamamış. Ürünü ben 04.06.2017'de teslim ettim. 11.07.2017'de servise tekrar gitmiş.

'Ürününüzün onarımı denenmiş olup ürün onarıma müsait olmadığından işlemsiz gönderimi sağlanacaktır.
Üründe onarım denenmiş olup çalışma sağlanamamıştır.'
vatanı aradım bununla ilgilinen yere bir şeyler yapmak için mail atacağız falan dediler yurtdışındaki msi yazdım yalan yanlış aldıkları bilgileri bana sundular. O kadar yere yazdıktan sonra şimdi de buraya yazıyorum: Arkadaşlar ne yapmalıyım? Tüketici haklarına da başvurdum. (2 aydır bekliyorum)
Türkiye'den daha da MSI ile ilgili ürün almayacağım.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
25,739
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
24,994
Puanları
113
Msı hatası değil aslında tam olarak çoğu firma bunu yapıyor fakat aldığın yer ilgili olacak firmanın kafasına vura vura yaptırtacak veya para iadesi yapacak fakat vatan bu konuda hiç başarılı değil.Çok şahit oldum vatan ve garanti ile ilgili sorunlara.Arkadaşım bluetooth hoparlör almıştı daha ertesi gün bozuldu kullanıcı hatası diyip almadılar.Hepsiburadadan aldığım üründe arıza oldu ilk firmayı aradım kullanıcı hatası dediler sonrasında sorunu hepsiburadaya iletmiştim firma beni daha sonra arayıp ürünün yenisini göndereceklerini söylemişti.Msi da alsan asus da alsan önemli olan aldığın yer.
 
Üst