Lenovo Vibe P1 KVK Ürün Değişimi

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


violegrace

Üyecik
Katılım
28 Eki 2018
Mesajlar
3
Puanları
1
Selamlar . Lenovo Vibe p1 cihazımın hızlı şarj moduna geçmemesinden ötürü lenovoyla iletişime geçip garantisi bitmiş cihazımı kvk ya verdim. Veriş tarihim 10.10.2018. Fiyat olarak da soket değişimi adaptör değişimi ve yazılım atma olarak 172 tl olarak fiyatlandırma yapıldı. 14 gün sonra cihazımın parçalarının olmadığını bu yüzden tamirinin yapılamayacağını ürünün değişime sokulacağı bilgisi geldi. Değişim de cihazın alındığı yerden yapılacakmış. Ben hepsiburadadan almıştım. Şu an bu telefon ne hepsiburada ne de farklı bir sitede bulunmakta. Piyasa da satışı yok bildiğiniz gibi cihazın. Cihazı 1100 TL ye almıştım. Bu konuda para iadesi alabilir miyim acaba ? Ayrıca değiştirme için de değiştirme formu geleceği söylendi. Ama kvk sitesine baktığım da halen üretici onayı bekleniyor diyor. Kvk ile iletişime geçiyorum üretici tarafından ne zaman onaylanır diye, bunla alakalı tarih veremeyeceklerini söylüyorlar. 18 gündür telefonsuz bulunmaktayım. Bu durumu yaşayıp da bilgisi olan varsa yardımlarını rica ediyorum.
 
Üst
stat counter