İPhone 7 Plus Tık Sesi Sorunu

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


onursumak

Üyecik
Katılım
14 Eki 2018
Mesajlar
7
Puanları
3
Merhaba arkadaşlar. Birkaç gün önce İPhone 7 Plus aldım. Telefonun apple logosunun biraz üstünden telefonun üst kısmına kadar olan bölümün orta taraflarını ve kameranın biraz alt tarafını , ekranı alttan ve üstten bastırıp bırakınca tık diye bir ses geldiğini farkettim. Ve bu durum cidden çok sinirimi bozdu. Biraz araştırdığımda bu sorunu yaşayan birçok kişi olduğunu farkettim. Bu sorunu farkeden ve kullanmaya devam eden arkadaşlar var mı ? Ciddiye alınması gereken bir sorun mu ? Bundan dolayı herhangi bir sorunla karşılaştınız mı ? Ürünü iade etmeli miyim ve servise mi göndermeliyim ? Yardımcı olursanız sevinirim.
 

Ronin10

Üyecik
Katılım
17 Şub 2016
Mesajlar
22
Puanları
3
Konum
Trabzon
Hocam öyle kullan servise yollama kullanımını etkilemiyorsa. Açtığım en son konuyu okursan anlarsın... Ya cihaz değiştirecekler ki bence bir tek o işten anlıyor servis yada senin sorunun bizi bağlamaz diyip kafalarına göre parça değişimi yapacakalar bence..
 

canavan06

Asistan
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
403
Puanları
43
Konum
Ankara
bu bi sorun değil telefonun kamera lensinden ve apple logosunun ordaki boşluktan sessiz bi ortamda bastırırsanız tık sesi gelir, telefonunu değiştirseler de aynı şekilde devam eder.
 

onursumak

Üyecik
Katılım
14 Eki 2018
Mesajlar
7
Puanları
3
bu bi sorun değil telefonun kamera lensinden ve apple logosunun ordaki boşluktan sessiz bi ortamda bastırırsanız tık sesi gelir, telefonunu değiştirseler de aynı şekilde devam eder.
Evet büyük bir sorun olmadıgının farkındayım ama teknoloji marketlerindeki diğer telefonları incelediğimde böyle bir sorunla karşılaşmadığım icin kafama kurcaladi

---- Mesajlar birleştirildi ----

Hocam öyle kullan servise yollama kullanımını etkilemiyorsa. Açtığım en son konuyu okursan anlarsın... Ya cihaz değiştirecekler ki bence bir tek o işten anlıyor servis yada senin sorunun bizi bağlamaz diyip kafalarına göre parça değişimi yapacakalar bence..
Zaten servise göndermeyi düşünmüyorum.Bir işlem yapılmasını istemiyorum ama daha 2-3 günlük telefon olduğu için telefonun sorunlu olduğuna onay verirlerse iade talebi oluşturmak icin sadece kontrol amaçlı göstermek istiyorum.Yoksa mediamarkt 14 gün içinde caymak hakkım olmasına rağmen bu konuda pek tutarlı degiller
 
Son düzenleme:

Elbruz46

Rektör
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
11,857
Puanları
113
Telefonu 2 yıla yakın bir süredür kullanıyorum hiç orasını burasını bastırma ihtiyacı hissetmedim.
 

onursumak

Üyecik
Katılım
14 Eki 2018
Mesajlar
7
Puanları
3
Telefonu 2 yıla yakın bir süredür kullanıyorum hiç orasını burasını bastırma ihtiyacı hissetmedim.
Hocam öyle kullan servise yollama kullanımını etkilemiyorsa. Açtığım en son konuyu okursan anlarsın... Ya cihaz değiştirecekler ki bence bir tek o işten anlıyor servis yada senin sorunun bizi bağlamaz diyip kafalarına göre parça değişimi yapacakalar bence..
7 plus kronik sorunları adında 1 videoyla karşılaştım ondan sonra denedim ve farkettim.Sonrasinda telefon konuşmaları sırasında telefonu kulagima götürdüğümde ve çektiğimde ayni şekilde tikladigini farkettim. Yoksa telefonun orası burası tıklıyor mu acaba diye uğraşmadım.

Zaten servise göndermeyi düşünmüyorum.Bir işlem yapılmasını istemiyorum ama daha 2-3 günlük telefon olduğu için telefonun sorunlu olduğuna onay verirlerse iade talebi oluşturmak icin sadece kontrol amaçlı göstermek istiyorum.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Telefonu 2 yıla yakın bir süredür kullanıyorum hiç orasını burasını bastırma ihtiyacı hissetmedim.
Hocam öyle kullan servise yollama kullanımını etkilemiyorsa. Açtığım en son konuyu okursan anlarsın... Ya cihaz değiştirecekler ki bence bir tek o işten anlıyor servis yada senin sorunun bizi bağlamaz diyip kafalarına göre parça değişimi yapacakalar bence..
7 plus kronik sorunları adında 1 videoyla karşılaştım ondan sonra denedim ve farkettim.Sonrasinda telefon konuşmaları sırasında telefonu kulagima götürdüğümde ve çektiğimde ayni şekilde tikladigini farkettim. Yoksa telefonun orası burası tıklıyor mu acaba diye uğraşmadım.

Zaten servise göndermeyi düşünmüyorum.Bir işlem yapılmasını istemiyorum ama daha 2-3 günlük telefon olduğu için telefonun sorunlu olduğuna onay verirlerse iade talebi oluşturmak icin sadece kontrol amaçlı göstermek istiyorum.
 
Son düzenleme:

canavan06

Asistan
Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
403
Puanları
43
Konum
Ankara
Evet büyük bir sorun olmadıgının farkındayım ama teknoloji marketlerindeki diğer telefonları incelediğimde böyle bir sorunla karşılaşmadığım icin kafama kurcaladi

---- Mesajlar birleştirildi ----



Zaten servise göndermeyi düşünmüyorum.Bir işlem yapılmasını istemiyorum ama daha 2-3 günlük telefon olduğu için telefonun sorunlu olduğuna onay verirlerse iade talebi oluşturmak icin sadece kontrol amaçlı göstermek istiyorum.Yoksa mediamarkt 14 gün içinde caymak hakkım olmasına rağmen bu konuda pek tutarlı degiller
teknoloji marketleri ana baba günü bu sesleri duyamazsın orda al eve getir aynı ses o telefondan da gelir bende takıntılı olduğum için tecrübeyle sabit
 

onursumak

Üyecik
Katılım
14 Eki 2018
Mesajlar
7
Puanları
3
Apple yetkili servisine danıştım.Kendileri de bir sorun olduğunu belirttiler.Cayma hakkımı henüz doldurmadigim icin yarin ürünü iade edecem.Sonrasinda yenisini isteyecem umarım ayni sorunla karsilasmam
 
Üst
stat counter