TheMaho
Öğrenci
- Katılım
- 6 Ağustos 2014
- Mesajlar
- 47
- Reaksiyon puanı
- 11
- Puanları
- 8
Ben TürkTelekom'a üye olmaya çalışırken teknik bir hata oluştu diyor ne yapmalıyım ?
Bu haberin kaynağı Yok bu haber Turkcell ve uydunet bayilerine Mail olarak gönderilmiş o bayilerinde çalışanları bu maili sosyal medyada paylaşmış olay bu şuan bu olay bir idaa olarak kayıtlara geçti eğer gerçekse o zaman zaten bittik demektir.
Gerçek değil.Gerçekse bitmemek için sesimizi duyurmalıyız
Arkadaşlar neyin kafasınız yaşıyorsunuz cidden? Yok böyle bir durum. Arayıp sorun bu kadar mı zor? Delinin biri kuyuya taş atmış kırk akıllı çıkaramamış. Galeyana gelmekte üstümüze yok.
Sosyal medyayı bu sorununuz için daha etkin kullanabilirsiniz. Twitter üzerinden sorunuzu ve iletişim bilgilerinizi iletin onlar geri dönüş yapar size.Süper Online müşteri hizmetleri soru sorulacak bir hizmet sunamıyor. Hiç bir aramamda doğru bilgi alamadım. 3 kez bana YANLIŞ bilgi verdiler. Para yansımayacak dendi, yansıdı. Hız düşecek dendi düşmedi. Oradaki birinden daha çok tanıyoruz süperonline'yi
Bizleri bu konuda bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.Az önce tekrar süperonline'yi aradım. Sabahki arkadaş değil, daha tecrübeli bir arkadaş çıktı sağolsun. Kendilerine aktarılan bilgi şöyle:
Benim şu an 75 GB internetim 25 Mbit hızım var.
Bundan sonra 2-8 arası yaptığım hiç bir işlem kotama yansımayacağı gibi, kotayı aştığımda dahi gecee internetim 25 Mbit olacak.
Kotamda mayıs ayında da 75 GB internet kullanmaya devam edeceğim. Hiç bir düşme artma olmayacak.
Kotamı aştığımda ücretlendirme konusunda bir değişiklik olmayacak sadece 16 Mbit'e düşürülecek. Burası hatalı olabilir. Çünkü bize sitede 8 Mbit denmişti. Ama bana Müşteri hizmetleri 16 MBit'e kadar olacak dedi.
KENDİLERİNE AKTARILAN BİLGİ BU KADAR olduğunu söyledi ve eğer ki BİR DEĞİŞİKLİK OLURSA WEBSİTESİNDEN bunları öğrenebileceğimizi söyledi.
"E kadar" dediyse maksimumu söylemek istemişAma bana Müşteri hizmetleri 16 MBit'e kadar olacak dedi.
"E kadar" dediyse maksimumu söylemek istemiş
Az önce tekrar süperonline'yi aradım. Sabahki arkadaş değil, daha tecrübeli bir arkadaş çıktı sağolsun. Kendilerine aktarılan bilgi şöyle:
Benim şu an 75 GB internetim 25 Mbit hızım var.
Bundan sonra 2-8 arası yaptığım hiç bir işlem kotama yansımayacağı gibi, kotayı aştığımda dahi gecee internetim 25 Mbit olacak.
Kotamda mayıs ayında da 75 GB internet kullanmaya devam edeceğim. Hiç bir düşme artma olmayacak.
Kotamı aştığımda ücretlendirme konusunda bir değişiklik olmayacak sadece 16 Mbit'e düşürülecek. Burası hatalı olabilir. Çünkü bize sitede 8 Mbit denmişti. Ama bana Müşteri hizmetleri 16 MBit'e kadar olacak dedi.
KENDİLERİNE AKTARILAN BİLGİ BU KADAR olduğunu söyledi ve eğer ki BİR DEĞİŞİKLİK OLURSA WEBSİTESİNDEN bunları öğrenebileceğimizi söyledi.
O değilde benim net paketim 24 Mbps fakat şuan 9 mbps hız alıyorum neden ?
Turk telekom.Hangi firma?
Turk telekom.
Modemi kapatıp açın, sorun devam ediyorsa TTNET'i arayın. Modemi kapatıp açmadan ararsanız zaten onlar da size muhtemelen aynı işlemi yaptırır.O değilde benim net paketim 24 Mbps fakat şuan 9 mbps hız alıyorum neden ?
Modemi 3 kez yeniden başlattım sonuç aynı.
Süperonline'da bu daha kötü. Kotalı tarifelerde aşım ücreti 1GB = 15,36TL..Süper online ile ilgili idaalar yalanmış ama uydunet doğrudur kotalı sisteme geçmiş hemde 1 gb 2 tl olarak