ses kartı

  1. milistolga

    Yazılım Cubase için ses giriş ve çıkış ayarları

    Merhaba Arkadaşlar Cubase 10.5 kullanıyorum. Mikrofon için harici bir ses kartım var. Programda giriş kısmını yani (in) kısmını bu harici ses kartımdan, çıkış yani (out) kısmını da bilgisayarımın kendi ses kartından yapabilir miyim?
  2. S

    Soru F/P Ses Kartı Önerisi ?

    B450S2H bir anakarta sahibim bunun ses çipi bozuldu sessiz de oyun oynanmıyor yav hiç sormayın, anakartımıda garantiye göndermek istemiyorum iş yeri kapanma gibi bi durum olursa ortada kalırım gerçi garanti kapsamınada giriyormu bilmiyorum. Herneyse sorunumuz bu değil bu anakarta ses kartı...
  3. S

    Realtek ALC1220 ve Realtek ALC1220-VB arasındaki fark

    Realtek ALC1220 ve Realtek ALC1220-VB ses kartlarından hangisi daha iyi benim için bir anakartta ses çok önemli şimdiden teşekkür ederim
  4. M

    Usb ses kartı

    Selamlar, Laptopumdaki ses kartı bozuldugu icin usb ses kartı almak istiyorum ama kafamda bazı sorular var 1) Usb ses kartları bilgisayarın hoparlorünü çalıstırır mı yoksa yeni bir hiparlor almam da gerek mi? 2)Usb ses kartı ne önerirsiniz butce 80 tl civarı (Telefon kulaklıgı kullanıyorum...
  5. K

    Ses Kartı Tavsiyesi

    Arkadaşlar, farkettim ki artık ses kartına ihtiyacım var. BM-800 mikrofona sahibim ve çoğu kullanan kişi ses kart ile inanılmaz bir ses seviye farkı olduğunu söylediler. Arkadaşımda BM-800 kullanıyordu ve ses kartı aldı, ses seviyesi ve kalitesi gerçekten çok değişti. 100tl bütçem var...
  6. The Judge

    25 TL'lik USB Ses kartı.

    Evet arkadaşlar başlıktan da anlayacağınız üzere USB bağlantısı çalışan bir ses kartı aldım :D Uzun süredir kaliteli bir şeyler arıyodum fakat adam akıllı hiç bir şey bulamayınca mecburen bunu aldım. 7.1 Gibi bir iddiası da var fakat ben pek fark edemedim. Cihazın üzerinde bulunan tuşlar bence...
  7. D

    Cloud 2 vs Cloud Alpha vs Kraken TE vs Arctis 3 vs X kulaklık

    Anakartım:http://www.gigabyte.com.tr/products/page/mb/ga-ab350-gaming#kf Ses Kodeği: Realtek® ALC887 kodek Ses kartına ihtiyacım olup olmadığını tam olarak bilmiyorum. Harici bir şey mi almalıyım, usb gibi bir şey mi almalıyım, kulaklıkla gelen kart mı kullanmalıyım Polonyadan kısa süre...
  8. Tekirdağlı

    Herhangi Bir Sesli İletişim Uygulamasından Konuşurken Arkadaki Sesin Bulanıklaşması

    Arkadaşlarımla oyun oynarken sesli konuşursam arkadaki ses yani oyunun sesi aşırı derecede bulanıklaşıyor. Dizüstü bilgisayar kullanıyorum sorunun ses kartında olduğunu düşünüyorum ayrıca kulaklığımda ses kartı yok kulak içi basit bit kulaklık kullanıyorum. Yeni kulaklık alacağım ve kulaklıkta...
  9. K

    Ses kartı

    Merhaba arkadaşlar benim Lenovo IdeaPad 310 laptopum var ve bu bilgisayarın ses kartı 7.1 ses kartını destekler mi bı bakarsanız sevinirim
  10. B

    Radyo Yayını İçin Ses Kartı

    Esselemü Aleyküm Ben Yeni Radyoculuk Yapmaya Başladım Biraz Donanım Bilgim Az, Bilene Sorayım Dedim Taktığım Ses Kartı Sesi Cızırtılı Veriyor Onboard daki Ses Programda Hataya Yol Açıyor Tavsiyeleriniz nelerdir
  11. P

    Trust 20378 mikrofon usb ses kartı ile kısık ses problemi

    Trust 20378 Mico usb mikrofon almıştım geçen sene. Bu sene videolar çekmek için kullanıyorum. Fakat sıkıntı şu: Kutuda bir de usb ses kartı çıkıyor. Eğer mikrofonu doğrudan pc ye bağlarsam normal düzeyde hafif arkaplan gürültüsüyle kaliteli sayılabilecek kayıt alabiliyorum(Hiç yoktan iyidir)...
  12. Y

    Logitech G430 Harici Ses Kartı Alınır

    Selamın aleyküm arkadaşlar Logitech G430 umun ses kartını kaybettim. Satacak arkadaşlar bana telefon ile ulaşabilir. İstanbul dışı kargo masrafını karşılarım alıcı ödemeli gönderebilirsiniz. Lütfen sorunsuz olsun. Satıcak arkadaşlar için Tel 0531 833 24 25
  13. A

    Realtek HD AUDİO simgesi yok

    Başlıktada belirttiğim gibi kasanın yanı bilgisayarın kasası öyle domates kasası falan anlamayın :D neyse işte kasanın ön jakları (kulaklık girişler) çalışmıyordu.İnternettede araştırıp realtek hd audio driverini kurun diye video gördüm indirdim kurdum ve pc yi yeniden başlattım,sonra realtek hd...
  14. DenizAslannnn

    Creative Sound BlasterX AE-5 duyuruldu!

    Creative Sound BlasterX AE-5 duyuruldu! Creative Sound BlasterX Pro-Gaming Serisi’nin en yeni üyesi Sound BlasterX AE-5 ses kartı, en üst seviye ses deneyimini arayanların yeni arzu nesnesi olacak. Creative Sotıund BlasterX AE-5 ses kar almayı düşünür müsünüz?
  15. U

    Ses kartlı mikrafonlu kulaklık önerirmisiniz?

    Merhabalar, yaklaşık 2 yıldır ses kartım bozuk oyun oynarken sesli iletişim kuramıyorum. Kendinden ses kartlı mikrafonlu kulaklık olduğunu duydum. Biraz araştırdım fakat bulamadım. Uygun fiyat (70tl cıvarı veya daha düşük) ses kartlı mikrafonlu kulaklık önerebilirmisiniz?
  16. E

    scart ayırıcı

    merhabalar arkadaşlar uydu alıcısının arkasında bir adet scart çıkışım var. resim de görüldüğü gibi bir scart ayırıcı alıp uydu alıcısının arkasına taksam scart kablosunun birini görüntü diğer çıkışına da ses sistemi ile bağlasam sorun olur mu
  17. Flash161

    Ses Kartı Nedir Gereklimidir

    Merhaba arkadaslar aklıma bir soru takıldı şu ses kartı nedir ve toplama pcde olmak zorunda mı eğer olmassa pc den ses çıkmazmı örneğin oyun video vb. Cevaplarsanız sevinirim
  18. S

    Windows 10 Unniversary update sonrası Via HD audio driver problemi

    Merhaba değerli arkadaşlar, Asus CM6340 masa üstü bilgisayar kullanıyorum. Yeni Windows 10 güncellemesinden sonra, Via HD audio driver'ı ile ilgili problemler yaşıyorum. Şöyle ki; en son yayınlanan driver'ı kuruyorum ancak, driver çalışmıyor. 64 bit işletim sistemi kullanıyorum ve ilgili...
  19. SalimTR

    Evii Masa Mikrofonu Sorunu Acil Destek Lütfen

    Merhaba arkadaşlar ben daha bügün evii masa mikrofonu aldım fakat ses kartım yok ve bilgisayarım packard bell yani anlıycanız bilgisayarın ses kartını kulanıyorum ve bilgisayarım mikrofonu algılamıyor lütfen yardım edin zaten mikrofonu bayram harclıgı ile aldım vatanda ses kartı var 31 TL ye...
  20. M

    Usb Mikrofon ve Ses Kartı

    Merhabalar arkadaşlar. Elimde Samson Meteor marka usb girişli kondenser mikrofon var fakat bu mikrofonu ses kartına nasıl takacağım konusunda bilgim yok. Bilen arkadaşlaar yardımcı olurlarsa sevinirim. Bu arada Ses kartım m-audio fast track usb2
Üst