ban

  1. wittroc

    35 Profesyonel CS:GO Oyuncusu Banlandı

    ESIC, geçtiğimiz günlerde yeni bir yaptırımla karşımıza çıktı. Bildiğiniz üzere maç manipülasyonu, doping gibi birçok şey yasak. Bir dönem oyun üzerinden bahisler oynandığından birçok oyuncu ban yemiş, bir daha hiçbir turnuvaya katılamamıştı. bu oyunculardan biri de swag. swag, aslında ivme...
  2. T

    Steam hesabımdan ban yersem telefon numaram silinir mi?

    Merhabalar bu platforma yeni kayıt oldum. Nereye sorumuzu yapacağımızı da tam bilmiyorum. Rica etsem yardımcı olabilir misiniz? Benim eski erkek arkadaşım daha önce steam hesabı ban yediği için o hesaba kayıtlı telefon numarasını kullanmak istemediğini benimkini kullanmak istediğini söylemişti...
  3. N

    Redditden perma ban yedim!

    Benim iki tane reddit hesabım vardı. Sonra, kurallara uymadım gerekçesi ile perma ban yedim. Ben de banli olan hesapları sildim ve yeni bir hesap açtım. Ancak, açtığım hesap 5 saat sonra süresiz banlandı. Tekrardan bir hesap daha açtım. Ve yine 4/5 saat civarı tekrar süresiz banlandı. Ban...
  4. morofobik

    Technopat 'ta Üye Oldum İlk gün 1 Hafta ban yedim

    Bu gün sabahleyin technopat a üye oldum sırf nokta koymadım diye ve yanlış konudan 1 hafta ban yedim 25 kişi bana güldü abi bu nedir ya ne kadar acımasızlar çoğu beni destekledi sağolsunlar ama ne bilim çok gücüme gitti yav
  5. J

    Youtube hesabım askıya alındı!

    Merhaba arkadaşlar; Sadece müzik dinlemek ve video izlemek için giriş yaptığım ve neredeyse hiç yorum yazmadığım yazdıysam da hiçbir şekilde küfür, şiddet, cinsellik vs gibi unsurlar içermeyen youtube hesabım bir anda askıya alındı, ne takipçim nede paylaştığım bir video vardı youtube neden...
  6. H

    Bir siteden banlandım lütfen yardım edin.

    Merhaba arkadaşlar ben 2 gün önce frmtr sitesinden ban yedim acaba nasıl girebilirim sormam gereken önemli bir şey var orada. İP değiştirip girsem yine ban yer miyim farklı bir hesapta? moderatörler sen ip değiştirsnde yeni hesap açtığını görürüz diyor sizce yalan mı söylüyorlar? Daha önce başka...
  7. Allah'ın Kulu

    Hiç Ban Yediğiniz Oldu Mu?

    Merhaba! Bugün yine bir eğlenceli sohbet tarzında bir şeyler hazırlamak istedim, buyurun çayınızı ve kahvenizi hazırlayın. Siz hiç ban yediniz mi? Ankette cevap vermeniz yeterli. Teşekkürler. Evet, ben taramalı ban tüfeği kurbanı oldum Mart / Nisan 2019'da. Ağır sözlerden kaynaklı çünkü.
  8. MCSSOCİAL

    F.ShiftDelete Moderator Minnoşlukları

    Selam arkadaşlar. Bu forumda hata yaptığımda: çok anlayışlı ve samimi; kırıcı ve yıkıcı olmayan yapıcı eleştiriler şeklinde alıyorum cezamı(!) bu yüzden forum yetkililerine teşekkür amaçlı böyle bir konu açmak istedim. Uyarı yada ban atılıp geçebilme şansları varken konuma girip iğneleyici bir...
  9. D

    CS GO da 21 level olunca seckin hesap olur mu

    Merheba ben cs go dan sebebsiz yere ban yedim yeniden 70 tl vermek istemiyorumda sıfırdan hesap alıp 21 level olursam 70 tl lik hesaptan bi farkı olur mu yani hizmet madalyası gelir mi ya da ismimin yanındaki beyaz seçkinlik işareti gelir mi yani bilenler varsa söylesin çok efkarlıyım :(
  10. Heaven53

    Gameguard implementation error 360 Hatası

    Öncelikle Selamun Aleyküm Arkadaşlar Oyunun adı Combat Arms The Classic oyuna girerken hep böyle hata veriyor açılmıyor. Lütfen yardım ederseniz sevinirim...
  11. Batubenn

    500px Engelleniyorum

    Arkadaşlar ben sıkı bir 500px kullanıcısıyım ama sürekli banlanıyorum. Bu açtığım 8. Hesap oldu bu nedendir? Yapabileceğim bir şey var mı?
  12. H

    Instagram giriş sorunu

    Arkadaşlar uzun zamandır instagram hesabıma giriş yaparken "üzgünüz isteğinizle ilgili bir sorun oluştu"uyarısı alıyorum. E postaya mail gönderme seçeneğini kullanarak da giremiyorum. Aynı zamanda telefonumda yeni hesap açamıyorum. Fotoğraflarımın altına yazdığım hagstaghler de çalışmıyor. Ban...
  13. O

    Adsense İle İlgili Sorunum var yardımcı olurmusunuz

    arkadaşlar benim adsense hesabım askıya alınmıştı askıya alma 09.12.2016 tarihinde kalkacaktı ancak 2 gündür hale daha kalkmadı neden dir ?
  14. S

    Banlandığım siteye 2 yıldır giremiyorum?

    Arkadaşlar Türkçe bir forum sitesinden yaklaşık 2 sene önce banlandım. O günden bu zamana ne yöntem denediysem başarılı olamadım. Hatta ilk defa gittiğim bir internet kafede yeni üyelik açmaya çalıştım. Yeni mail adresi aldım hatta. Ama o pc de daha önce kullandığım mail hesabıma sadece bir göz...
  15. ddogancam

    ACİL BAKIN LÜTFEN ÖNEMLİ

    Gta online PC de ban yedim ve 8/10/2016 yazıyor yani ne zaman açılacak amerika tarih gösterimi;AA/GG/YYYY bizde GG/AA/YYYY hangisine bakacağım ;Yani 10 Ağustos mu 8 ekim mi ? (Banı 31 Temmuzda yedim)
Üst