ayarlar

  1. O

    Soru Daha az gecikme için ayarları kısmalı mıyız?

    MSI a320m pro-e Anakart 16 GB 3000mhz ddr4 Corsair Vengeance Ram MSI Armor RX 570 4GB GPU AMD Ryzen 3 2200g CPU Arkadaşlar sistemim bu şekilde. Yüksek ayarlarda falan bile zaten yüksek FPS alabiliyorum ancak şöyle bir şeyi merak ediyorum bu oyunda gecikmeyi düşürmek için ayarları kısmak...
  2. sözanlatamamcahile

    Soru Chrome Sitelerdeki Hesaplarımdan Çıkış Yapıyor

    merhabalar öncelikle iyi günler laptopumu her kapattığımda yada belli bir süre beklediğinde chrome sitelerdeki hesaplardan çıkış yapıyor ve her seferinde yeniden girmek zorunda kalıyorum bunun kısa bir yolu varmı çünkü masaüstü bilgisayarımda böyle bir sorunla karşılaşmıyorum ayarlarda fln...
  3. D

    opera koyu temaya geçti geri dönmüyor

    ben bilgisayarı bildim bileli kendim ayarladığım yüksek karşıtlık ayarlarında kullanıyorum ama bu güne kadar operada hiçbir zaman sıkıntı yaşamadım. bugün girip baktığımda çoğu yazı ve siteler simsiyah olmuş mesela youtubedaki videonun süre çubuğunu hiçbir şekilde göremiyorum yüksek karşıtlığı...
  4. AhmetsBrain

    microsoft swiftkey klavye

    öncelikle merhabalar ben bir soru soracaktım, microsoft swiftkey klavyede önerilen kelimeleri nasıl kapatıcam, kelimeleri sık kullanınca üstte çıkıyor ya ondan bahsediyorum.
  5. MYT

    OBS AYARLARI

    Merhaba, Sistem Özelliklerim : Intel(R) Core(TM) i5-4200U CPU @ 1.60GHz 2.30 GHz RAM : 4,00 GB Nvidia GeForce GT 720M Intel HD Graphics Family Windows 10 Home 1366x768 Ekran Çözünürlüğü olan bir laptop kullanıcısıyım. OBS ile video kaydı almak istiyorum ama almak istediğim kayıtlar oyun...
  6. S3NveBEN

    Metin2 Oyun içi ayar

    Beyler metin2'de SYNC özelliği açma veya kapatma özelliği warmı, varsa söylerseniz memnun olurum.
  7. M

    Google Fotoğraflarda Önerilen Kişiler Nasıl Silinir?

    Google fotoğraf uygulamasını kullanıyorum. Uygulamada fotoğraf paylaşma ikonuna tıkladığımda. Öneriler adı altında Kişiler girmekteyim. Bu önerilen kişileri girmek istemiyorum ve bu Kişiler sık iletişim kurduğum Kişiler değil. Burda yanlışlıkla fotoğraf paylaşmak istemediğim kişilere bağlantı...
  8. E

    "Görüntü Ayarları" Açılmıyor

    Merhabalar , Windows 10 1903 kullanıyorum masaüstüne sağ tıklayınca "Görüntü Seçeneklerine" basınca ayarlar açılıyor imleçde kum saati çıkıyor sonra kapanıyor. nasıl çözebilirim?
  9. A

    Mobil Veri Sınırı Aşıldı Kaldırma

    Mobil Veri Sınırı Kaldırmayı Videomda Bulabilirsiniz.
  10. U

    Rainbow six siege ayarların silinmesi

    Sitede yeniyim Rainbow six siege her girdiğimde ayarlar sıfırlanıyor eskiden böyle değildi evde pc olmadığı için internet kafe den giriyorum bilgisi olan yardım edebilir mi ? lütfen biraz acil olursa sevinirim. Ayarlar ve operatörlere taktığım eklentiler holo lazer vs. onlar gidiyor her...
  11. L

    Android-Geliştirici Seçenekleri

    Bu seçeneği açmayı herkes bilir. Yapım numarasına 6-7 kere basınca açılıyor.Ama nasıl kapatıcam çözemedim. İnternetten baktığımda ayarlar uygulamasının verisini siliyorlar ama bende o seçenek açık değil önbellek sil açık onuda yaptım olmadı.Lütfen yardım...
  12. DumanFurkan

    Bios Ayarlarını Yaparken PC'Yi Güç Tuşundan Kapatmak

    Ben bios ayarları yaparken pc'yi güç tuşundan kapattım ve bunu bir kere değil 3 defa falan yaptım sizce sisteme bir zararı olmuşmudur şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim..
  13. emre9070

    windows 10 update ve ekran problemi

    Merhaba arkadaşlar. ne zaman kaynaklandığını bilmediğim bi problemim var. Şimdi normal her zamanki gibi bilgisayarımı açtım sql , visual studio vs çalışıyordum. 2 dakikalık bir işim olduğu için laptopun ekranını indirerek bilgisayarı uyku moduna aldım. İşim bittikten sonra döndüm bilgisayarımı...
  14. Claynt

    CS GO ÇÖZÜNÜRLÜK

    Arkadaşlar 16:9 1366x768 yaptım ama longtan a sidede ki adamları görmek çok zor bu tek bende mi böyle yoksa bu çözünürlükte mi böyle?
Üst