- Katılım
- 4 Temmuz 2013
- Mesajlar
- 419
- Reaksiyon puanı
- 73
- Puanları
- 28
Dijital Medya Trendleri araştırması Z Kuşağı’nın yüzde 70’inin video oyunları yoluyla iletişim kurduğunu ortaya koydu. Araştırmaya göre genç erkeklerin yüzde 78’i, genç kadınların ise yüzde 73’ü kendini ifade etmek için avatarlarını kullanıyor.
Uluslararası denetim ve danışmanlık kuruluşu Deloitte, bu yıl ABD, İngiltere, Almanya, Japonya ve Brezilya’da gerçekleştirdiği Dijital Medya Trendleri çalışmasının sonuçlarını açıkladı. Araştırma, video oyunlarının Z Kuşağı için en büyük eğlence aracı olmasının yanı sıra gençlerin sosyalleşmek ve kendilerini ifade etmek için de oyundaki avatarlarını kullandığını ortaya koyuyor.
Oyun çılgınlığını ‘küresel, sosyal ve durdurulamaz’ diye tanımlayan araştırmaya göre beş ülkenin tümünde Z kuşağı, video oyunlarını en sevdikleri eğlence etkinliği olarak sıralıyor. ABD’deki oyuncuların yaklaşık yarısı, oyunun diğer eğlence etkinlikleri için ayrılan zamana yayıldığını söylüyor.
Kaynak: 4 kişiden 3’ünün yeni dili artık bu!