akın akpur
Öğrenci
- Katılım
- 7 Mart 2017
- Mesajlar
- 3
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yaş
- 42
Arkadaşlar yüksek lisans tezimin konusu düşük maliyetli havayolu şirketlerinde hizmet kalitesi algısı 3-5 dk sürüyor. Sizi sıkmamaya çalıştım. Bir yardımcı olursanız çok sevinirim. Link aşağıda teşekkürler şimdiden. Bu arada herhangi bir sorunuz olursa lütfen mesaj atın. En kısa sürede cevaplayacağım
Düşük Maliyetli Havayollarında Yolcuların Hizmet Kalitesi Algısı: Sabiha Gökçen Havalimanı Örneği
Düşük Maliyetli Havayollarında Yolcuların Hizmet Kalitesi Algısı: Sabiha Gökçen Havalimanı Örneği
Son düzenleme: