merhaba umarım birileri bu yazdıklarımı görür ve cevaplar. yaklaşık üç hafta önce yalın internete abone oldum. kampanyam 2 aylık ücretsiz internet bağlantısı ve kablosuz modem hediyesi idi, bununla birlikte 24 ay taahhüt vardı.
internet bağlantımda, abone olduğum günden beri sorun var defalarca müşteri hizmetlerini aradım ama ne hikmetse bir türlü çözemediler. olabildiğine ilgisiz tavırlarıyla sorunun kablolarda olduğunu söylediler, onu da kontrol ettirdim, bir sorun bulamadılar.
internetimi iptal ettirmeyi düşünüyorum, bu saçmalıktan sıkıldım. bununla ilgili bilgisi olan var mı, mevcut kampanyamda, tahahhüt dolmadan ve hiç kullanamadan iptal ettirmek istersem ödeyeceğim miktar ne kadar olur?
şimdiden teşekkürler.
internet bağlantımda, abone olduğum günden beri sorun var defalarca müşteri hizmetlerini aradım ama ne hikmetse bir türlü çözemediler. olabildiğine ilgisiz tavırlarıyla sorunun kablolarda olduğunu söylediler, onu da kontrol ettirdim, bir sorun bulamadılar.
internetimi iptal ettirmeyi düşünüyorum, bu saçmalıktan sıkıldım. bununla ilgili bilgisi olan var mı, mevcut kampanyamda, tahahhüt dolmadan ve hiç kullanamadan iptal ettirmek istersem ödeyeceğim miktar ne kadar olur?
şimdiden teşekkürler.