Ya problem çıkarsa

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mtergn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

mtergn

Öğrenci
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
7
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
İnternetten yapılan alışveriş haliyle daha ucuz oluyor ama şöyle bi durum da üründe bir süre sonra arıza olduğu zaman direkt nakit olarak bi mekandan aldığınızda ürün için gidebilceğiniz yüz yüze görüşebiliceğiniz biri oluyor internet alışverişinde bu tür işleri nasıl gerçekleştirebilirim internetten aldığım herhangibi bir ürünü farklı bir mağzadan garanti için yollayabilir miyim ?
 

MR.Anonymous

Dekan
Katılım
7 Aralık 2014
Mesajlar
5,140
Reaksiyon puanı
498
Puanları
263
Nasıl mağazadan aldığında sıkıntı çıkarsa mağazaya götürüyorsan, internetten aldığında da sıkıntı çıkarsa satıcı ile iletişime geçip ürünü geri yolluyorsun. Tek eksisi zaman alması.
Dediğin gibi mağazadan destek veren firmalar olabilir ama her firma böyle birşey yapmaz.
 

SmH51

Profesör
Katılım
27 Ocak 2010
Mesajlar
1,259
Reaksiyon puanı
61
Puanları
228
İnternetten yapılan alışveriş haliyle daha ucuz oluyor ama şöyle bi durum da üründe bir süre sonra arıza olduğu zaman direkt nakit olarak bi mekandan aldığınızda ürün için gidebilceğiniz yüz yüze görüşebiliceğiniz biri oluyor internet alışverişinde bu tür işleri nasıl gerçekleştirebilirim internetten aldığım herhangibi bir ürünü farklı bir mağzadan garanti için yollayabilir miyim ?

Öncelikle bence internet alışverişleri yüz yüze alışverişlerden daha güvenli. Şöyle belirteyim. Almış olduğunuz ürünü 14 gün içinde iade hakkınız var koşulsuz. Bunun yanında teknik destek sağlayan numaralar ve e posta sistemleri var oradan ulaşabilirsiniz. Mesela ürün size geldi siz denediniz ürün bozuk. bunu koşulsuz olarak iade edip paranızı alabilir veya farklı bir ürün ile değiştirilmesini talep edebilirsiniz.
 
Üst