Windowsu Kapatirken Sizin İçin Söyledikleri

@DN@N

Doçent
*kah güldük kah eğlendik, yeri geldi üzüldük, ağladık, kızdık...
ancak her güzel şey gibi bu oturumun da sonuna geldik... yeni bir
oturumda görüşmek üzere, microsoftla kalın...

*gidiyorsun ama ya dönemezsen? hadi hakkını helal et, bill gates'in
duaları senin üzerine olsun...

*windows kapatılıyor
bu katliama sessiz kalmayın! her gün dünyada on binlerce windows
kapatılıyor.. bunların yarısından çoğu orjinal bile değil...
bırakın windowslar açık kalsın...

*bu aksam da bize ayrilan surenin sonuna geldik...haftaya gene ayni
saatte bulusmak umidiyle esen kalin!...brovaoooo

*oturumunuz süresince bir hatamız olduysa affola. şimdi
bilgisayarınızı kapatabilirsiniz. bill gates iyi günler diler. nereye
isterseniz oraya!

*"kapatiyosun ha? tamam kapat bakalim ama bir sonraki oturumda bazi
seyler biraktigin gibi olmayabilir.." seklinde olur eger icli bir
bilgisayariniz varsa..

*bu kadar.. dağılabilirsiniz...

*beni böyle istediğin gibi kullanıp sonra kapatamazsın
asıl ben seni kapatıyorum

*bugünü de kazasız belasız atlattın

*verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü özür dileriz


*- bilgisayarı gerçekten kapatmak istediğinize emin misiniz?
belki güç tasarrufu moduna alsanız daha iyi olur.
yarım saat sonra yine açmak isterseniz hiç olmazsa beni uğraştırmamış
olursunuz...

*"şimdi kapanıyorum ama kullanırken ettiğin küfürleri anlamadım
sanma..bi dahaki oturumda sorarım ben sana"

*"yedeklemişsindir inşallah..hayır bi dahaki açılışta ben aynı ben
olmayabilirim de o bakımdan..eheh"

*tamam kapat bakalım ama bir sonraki oturumda bazı şeyler bıraktığın gibi olmayabilir

*müsaadenle kaçıyorum, sahip
sizin windowsunuz hangısını soyler sızce ;D
 

spybot

Guru
Onursal Üye
oturumunuz süresince bir hatamız olduysa affola. şimdi
bilgisayarınızı kapatabilirsiniz. bill gates iyi günler diler. nereye
isterseniz oraya!:D
 

magicxxL

Doçent
*windows kapatılıyor
bu katliama sessiz kalmayın! her gün dünyada on binlerce windows
kapatılıyor..

süper :D
 

Mai Nai

Guru
Onursal Üye
Valla benimki "windows kapanıyoooo" diyo :D
Hemde benim kötü sesimden :D
Burada da kapatma ekranına uygun güzel laflar varmış :D
 
ah bi dili olsa neler söylicekte yok işte
windows kapanıyo diyo ama ben anlıyorum çok şey imaa ediyo alçak
şimdi bu lafıma bide kızarsa yandık:D
 
benim linux:
Abi virüs girmez merak etme,abi bırak gideyim,Biraz rahat kulan,firefox çok kasıldı değil mi?Özer dilerim benim hatam firefoxa ramı az kulan dedim :( işte bunlar çıktı gerçekten :)
 

ulash

Doçent
Benim ki muhtemelen,
"Hayrola abi yannış bişi mi yaptım? iyi gidioduk niye kapatıosun şimdi?" gibisinden bişeyler gevelenir pek alışkın değil kendileri kapanmaya.
 

rise

Linux, Windows, ...
Yönetici
Moderatör
Vistayı kapatırken "Gene o 'seven' a gidiyorsun değil mi?" diyor..:D
Seven' ı kapatırken de "Abi ne var şu Vista' da ben daha alımlıyım" diyor.:D :D
 

ConQEror

Asistan
"şimdi kapanıyorum ama kullanırken ettiğin küfürleri anlamadım
sanma..bi dahaki oturumda sorarım ben sana"

:Dcok iyi bu:D
 

knightx

Profesör
bilgisayarı gerçekten kapatmak istediğinize emin misiniz?
belki güç tasarrufu moduna alsanız daha iyi olur.
yarım saat sonra yine açmak isterseniz hiç olmazsa beni uğraştırmamış
olursunuz...


benimki kesin böyle der çünkü yarım saatte bi kapıtıp açarım
 
Üst