Windows XP bilgisayar çok yavaşladı

ukaLa_Xy

Üyecik
Merhaba arkadaşlar,
bir hafta kadar önce fm 2008 in kendi kariyer rekorlarımı zorlarken
fm oynarken başima hiç gelmemiş bir olay geldi.
Bilgisayar kasası titremeye harddisk ten geldiğini düşündüğüm
saat tik tak ına benzer bir ses duymaya başladım.
Arkasından bilgisayar kendini kasmaya başladı ve
iki programı üst üste çaliştıramaz oldum iki msn açsam o bile sıkıntı veriyor.
Acronis True Image kullanarak bilgisayarı yeni format çekilmiş hale getirdim,
ses gürültü yok ama bilgisayar hala yavaş ve az da olsa hala kasıyor.

Bilgisayar disk gözden geçirmesi yaptiğinda sorunla karşilaştı ve düzeltti (ilk kasıldığında)
bu gün farkettiğim bir şey ise bilgisayar eskiden açalişta donanım özelliklerini yazarken PC 5200 yazardı bugün PC 4300 yazıyor
XP kullanıyorum format atsam çözülürmü?
yada çözümü olan bir vatandaşımız yaşiyormu ?
 

ozcsoft

Üyecik
çağa dışı bi önerim olcak hdd tüm yedeklerini al fdisk yap bölümleri xp kurar iken oluştur c kısmını ntfs olarak yavaş biçimlendir...
Fdisk sırasında tüm partları sil oluştur daha sonra sil partsız bi şekilde xp geç

Not: Hdd Büyük İhtimal Bozuk.Eğer Bozuk Değilse Yukarıdaki söylediklerimi yap (BENCE)
 

YellowRed

Rektör
benzer bir problem bende oldu. benim samsung marka 80 gb lık bir ide hdd vardı. bir süre sonra hardisk yavaşladı, pc yi de yavaşlattı ve hdd nin içinden saatin tik tak sesine benzer bir ses gelmeye başladı. format atmaya kalktığımda da hdd nin ilk %5 lik kısmını çok zor biçimlendirdi ve tik tak sesleri sürekli duyuldu. formattan sonra da değişen bişe olmadı. ben de yeni bir seagate marka hdd aldım. samdung duruyor dolabımda. zaten anakarım da powerım da 3 hdd için yeterli değil. (mormalde 80x2 kullanıyorum)
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Ses Titremesi ve Laptopun Açılışının Yavaşlaması lütfen arkadaşlar acil cevap istiyorum lütfen format haricide çözüm istiyorum:)
 
Üst