Windows Forms Performans

Arkadaşlar Windows Forms ile ufak bir kart oyunu yapıyorum.
Ancak henüz kodlama aşamasına dahi doğru düzgün geçmememe rağmen tasarımda performans sıkıntısı çekiyorum.
Sanırım bunda png transparent çizimler etkili.
Özellikle kartlar arasında dolanırken sanırım hover efektinin etkisiyle işlemci kullanımı %15'e kadar çıkıyor.
Bunun nedeni Windows Forms'un kullandığı gdi+ çizim apisinin tüm çizimler için sadece işlemciyi kullanıyor olması olabilirmiş. Tam emin değilim.
Prototip aşamasındaki programı denemek isterseniz
Sadece exesi
http://www.mediafire.com/?xdky7yx4dld7uju
Visual studio profili
http://www.mediafire.com/?kkoanp93u9i3qwe
Dediğim gibi program çalışmıyor, tasarım aşamasında ama yavaşlığı new game diyince olsun, kartlar arasında dolanırken olsun hissediliyor.



Sorum ise bunu hızlandırmanın bir yolu var mı
WPF'ye geçmekten başka, birkaç kez kullanmayı denedim, editörün inanılmaz yavaşlığı olsun, düşük fonksiyonalite olsun, zor kodlama olsun çileden çıkardı.
Teşekkürler...
 

LeaveNhA

Doçent
üstat xna önerisine +1 demekten başka çare kalmıyor, sonuçta yapı bunun için tasarlanmış değil ama siz bunu yapmakta diretiyosunuz. :D

yinede konunun takipçisiyim projenizin sonuçlanmasını dört gözle bekliyorum. :D
 

SerdarGokcen

Asistan
Başla unreale. Çok basitti ya.

Xna unrealin yanında çocukça kalıyor kodlamada. Bunun yapılacağı en basit sistem wpf de beyimiz editöre çamur atmış. VS 2010 da tek bir takılma yaşamadım benim makinada.

Başla unreale tebrik edelim bizde. Hayret bir şey. abd de liseye giden veletler xna da kod yazıp tasarım oluşturuyor. Unrealin dökümantasyonu msdn nin eline su dökecek dimi hahahah. WPF de wfp de görmediğin esneklik ve animasyon var. Blend diye de çok güzel aracı var. Yapan adamlar nasıl yapıyor. Senin arayüz devexpress componenti ile 15 - 20 dk da oluşturuluyor wpf de...
 
Başla unreale. Çok basitti ya.

Xna unrealin yanında çocukça kalıyor kodlamada. Bunun yapılacağı en basit sistem wpf de beyimiz editöre çamur atmış. VS 2010 da tek bir takılma yaşamadım benim makinada.

Başla unreale tebrik edelim bizde. Hayret bir şey. abd de liseye giden veletler xna da kod yazıp tasarım oluşturuyor. Unrealin dökümantasyonu msdn nin eline su dökecek dimi hahahah. WPF de wfp de görmediğin esneklik ve animasyon var. Blend diye de çok güzel aracı var. Yapan adamlar nasıl yapıyor. Senin arayüz devexpress componenti ile 15 - 20 dk da oluşturuluyor wpf de...

nedir bu agresiflik anlamadım ki ?
yani öyle bir amacım yok demek istiyorum.
xna öğrenmek gibi
eğer olsaydı da yani profesyonel anlamda oyun yapmak olsaydı amacım unreal öğrenirdim onun yerine demek istiyorum.
xna'nın daha kolay olduğu aşikar.
ama xna'yı kendi ürürünüzmüş gibi savunmanız
ondan da öte terbiyesiz ve alaycı üslubunuzdan dolayı bir daha konularıma cevap yazmayın.
cevap yazmak zorunda değilsiniz.
cevap yazacaksanız da insan gibi yazın.
durun hatırladım geçen ay siz değil miydiniz c++ c# tartışmasında ortamı geren
boş boş yorum yapmaktan başka işiniz yok mu.
rütbeniz ve bilginiz beni ilgilendirmiyor.
önce adam olmak önemli.
burası ekşi sözlük değil.
sallayore gibi lakayıt bir Türkçeyle konuşmanız dahi kişiliğinizi ortaya koyuyor.
sizin amacınızın benim konularımı sabote etmek olduğu fikrine kapılıyorum yavaşça.
 
Üst