WINDOWS 7 - Windows Installer Sorunu-çözüm

Cyclist999

Öğrenci
Katılım
6 Ekim 2015
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bu soruna Windows ta genelde kayıt defteri (regedit) nde ki sorunlar veya yanlışıkla silinen kayıtlar sebep olmakta.
Microsoftun sitesinde Win XP için olan çözüm önerisini Win7 için uyguladım ve sonuca ulaştım sonunda.

Bu sorunu çözmek için aşağıdaki adımları izleyin:
  • Bilgisayarınızda bir yönetici olarak oturum açın.
  • Başlat'ı ve ardından Çalıştır'ı tıklatın.
  • Aç kutusunda cmd yazın ve ardından Tamam'ı tıklatın.
  • Komut istemine msiexec.exe /unregister yazın ve ENTER tuşuna basın.
  • msiexec /regserver yazın ve ENTER tuşuna basın.
  • SYSTEM hesabının Windows kayıt defterindekiHKEY_CLASSES_ROOT
    yığını için tam denetim erişimi izinleri olduğunu doğrulayın. Bazı durumlarda, Administrator hesaplarını da eklemeniz gerekebilir. Bunu yapmak için:Önemli Bu bölüm, yöntem veya görev kayıt defterini nasıl değiştireceğinizin anlatıldığı adımlar içermektedir. Ancak kayıt defterini hatalı olarak değiştirirseniz önemli sorunlar oluşabilir. Bu nedenle, bu adımları dikkatlice uyguladığınızdan emin olun. Ek koruma için, kayıt defterini değiştirmeden önce yedeklemeyi unutmayın. Bir sorun oluşursa kayıt defterini daha sonra geri yükleyebilirsiniz. Kayıt defterini yedekleme ve geri yükleme hakkında daha fazla bilgi için, Microsoft Bilgi Bankası'ndaki makaleyi görüntülemek üzere aşağıdaki makale numarasını tıklatın:322756 Windows'da kayıt defterini yedekleme ve geri yükleme
    • Başlat'ı tıklatın, Çalıştır'ı tıklatın, Aç kutusuna regedit yazın ve Tamam'ı tıklatın.
    • Şu kayıt defteri yığınına tıklayın:HKEY_CLASSES_ROOT
    • Düzen menüsünde, İzinler'i tıklatın.
    • Grup ya da kullanıcı adları altında SYSTEM listelenmiyorsa, Ekle'ye tıklayın, Bu konumdan kutusunda yerel bilgisayar adının göründüğünden emin olun, Seçilecek nesne adlarını girin kutusuna system yazın,Adları Denetle'ye tıklayın ve sonra Tamam'a tıklayın.
    • Grup ya da kullanıcı adları listesi altında SYSTEM öğesine tıklayın ve SYSTEM İzinleri kutusundaki İzin Ver'in altında yer alan Tam Denetim'i seçin.
    • Uygula'ya tıklayın, Tamam'a tıklayın ve Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nden çıkın.
  • Ek olarak şunu belirtmek isterim;
  • "Grup ya da kullanıcı adları listesi altında SYSTEM öğesine tıklayın ve SYSTEM İzinleri kutusundaki İzin Ver'in altında yer alan Tam Denetim'i seçin."
  • kısmında SYSTEM için değil (zaten seçiliydi), MİSAFİR (guest) için Tam Denetim i seçtim ve sonunda yeniden başlatmaya gerek kalmadan oldu.

Kaynak:
https://support.microsoft.com/tr-tr/kb/315353
 
Üst