Karakuleli96
Öğrenci
- Katılım
- 12 Mayıs 2018
- Mesajlar
- 2
- Reaksiyon puanı
- 1
- Puanları
- 3
- Yaş
- 50
Arkadaşlar merhaba,
Vodafonun red tarifelerinden biri olan
10 gb internet
2000 dakka görüşme
1000 sms
Vodafon ve sabit hatlarla ücretsiz görüşme
yi kapsayan paket kullanıyorum. Medeniyetten uzakta çalıştığım için telefon tek arkadaşım ve internet yetmediği için önce 12 TL olan ama sonra 15 TL ye çıkarılan sınırsız ve kotadan düşmeyen Youtube paketi satın aldım ayrıca 5 TL yede yine kotadan düşmeyen TV paketi aldım.
Sorunum şu 10 Gb internet bitince sistem 6 TL karşılığı 500 mb internet yüklüyor ancak üçretsiz ve kotadan düşmemesi gereken youtube 500 mb kotamdan düşürüyor. (Normal zamanda kotamdan düşüyormu anlayamadım orası muamma)
Müşteri hizmetlerini aradım şikayet oluşturdum. Bilgim dışında şikayeti kapatmışlar gerekçede sistemsel sorun yok kullanıcının geri plan uygulamaları ve izlediği youtube reklamları paketten düşüm yapmış olabilirmiş ve vodafonun kendi personeli sistem yetkilisi benim 24 saat açık telefonuma ulaşılamadı diye yalan bir not da düşmüş. Neyse bilgisayar ve internet konusunda eğitimli biri olduğumu söylenen konuları neyin ne kadar harcayabileceğini, söylediklerinin imkansız olduğunu tekrar inceleme için şikayet açılmasını talep ettiğimde ise aynı şikayeti iki defa açamayacaklarını bakıymış bir kayda tekrar işlem açmanın mükerrer sayılacağını söylediler bende böyle bir saçmalık olabiĺirmi çözümlenmemiş ve konu ile ilgili bana bilgi verilmemiş bir durum için tekrar şikayet alamayacakmısınız dediğimde evet aynen öyle diyerek küstahça bir tavırla geçiştirdiler.
Şimdi size sorum şu:
Ben bu konuyu mahkemeye taşıyacam ancak ücretsiz ve internet kodandan düşmemesi gereken youtube nin internet kotamdan yediğini nasıl ıspatlarım.
Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Vodafonun red tarifelerinden biri olan
10 gb internet
2000 dakka görüşme
1000 sms
Vodafon ve sabit hatlarla ücretsiz görüşme
yi kapsayan paket kullanıyorum. Medeniyetten uzakta çalıştığım için telefon tek arkadaşım ve internet yetmediği için önce 12 TL olan ama sonra 15 TL ye çıkarılan sınırsız ve kotadan düşmeyen Youtube paketi satın aldım ayrıca 5 TL yede yine kotadan düşmeyen TV paketi aldım.
Sorunum şu 10 Gb internet bitince sistem 6 TL karşılığı 500 mb internet yüklüyor ancak üçretsiz ve kotadan düşmemesi gereken youtube 500 mb kotamdan düşürüyor. (Normal zamanda kotamdan düşüyormu anlayamadım orası muamma)
Müşteri hizmetlerini aradım şikayet oluşturdum. Bilgim dışında şikayeti kapatmışlar gerekçede sistemsel sorun yok kullanıcının geri plan uygulamaları ve izlediği youtube reklamları paketten düşüm yapmış olabilirmiş ve vodafonun kendi personeli sistem yetkilisi benim 24 saat açık telefonuma ulaşılamadı diye yalan bir not da düşmüş. Neyse bilgisayar ve internet konusunda eğitimli biri olduğumu söylenen konuları neyin ne kadar harcayabileceğini, söylediklerinin imkansız olduğunu tekrar inceleme için şikayet açılmasını talep ettiğimde ise aynı şikayeti iki defa açamayacaklarını bakıymış bir kayda tekrar işlem açmanın mükerrer sayılacağını söylediler bende böyle bir saçmalık olabiĺirmi çözümlenmemiş ve konu ile ilgili bana bilgi verilmemiş bir durum için tekrar şikayet alamayacakmısınız dediğimde evet aynen öyle diyerek küstahça bir tavırla geçiştirdiler.
Şimdi size sorum şu:
Ben bu konuyu mahkemeye taşıyacam ancak ücretsiz ve internet kodandan düşmemesi gereken youtube nin internet kotamdan yediğini nasıl ıspatlarım.
Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ediyorum.