Sağlık Uykusuzluk Problemi

IDisaster

Profesör
Konuyu tam olarak aradığım bi yere açamadım fakat yanlış ise mazur görün .
Arkadaşlar bi yardım edin ya
Geceleri hiç uyku gelmiyor sabahlamak zorunda kalıyorum sabahlayınca da 3-4 gibi uykum geliyor uyuyabiliyorum sonra 12 de uyanıyorum denge hep böyle sürüyor iftarımı bile 12 de açıyorum ne namaz kalıyor nede günün heycanı bıktım bezdim .
bi öneriniz varmı nasıl düzeltebilirim
 

EinştayN

Profesör
Yastığının içine bir parça sabun koy, birde malum evden çıkışta Problem yasaklardan dolayı gününü normal standardına çekmeye çalış.
 

Furkang7

Üyecik
Bugün akşam 7-8e kadar uyuma. İftarını aç, biraz dinlen ve direk uyu. Uykun düzene girecektir.
 

CrAzY16FoX

Asistan
Konuyu tam olarak aradığım bi yere açamadım fakat yanlış ise mazur görün .
Arkadaşlar bi yardım edin ya
Geceleri hiç uyku gelmiyor sabahlamak zorunda kalıyorum sabahlayınca da 3-4 gibi uykum geliyor uyuyabiliyorum sonra 12 de uyanıyorum denge hep böyle sürüyor iftarımı bile 12 de açıyorum ne namaz kalıyor nede günün heycanı bıktım bezdim .
bi öneriniz varmı nasıl düzeltebilirim
Hocam bende o şekilde ben dün akşam 7 de kalktım ondan sonra birdaha hiç uyumadım bıraz sıkıntı oluyor benim için 1-2 gibi uykum gelir :)
 

IDisaster

Profesör
Bugün akşam 7-8e kadar uyuma. İftarını aç, biraz dinlen ve direk uyu. Uykun düzene girecektir.
Hocam bunu gerçekten çok yapmak istiyorum ama 3-4 gibi bitkin düşüyorum o bi anda gelen yorgunluğa çözüm bulsam bencede gece uykum gelir
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yastığının içine bir parça sabun koy, birde malum evden çıkışta Problem yasaklardan dolayı gününü normal standardına çekmeye çalış.
Sabun mu ciddiye almam gerekiyor mu ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam bende o şekilde ben dün akşam 7 de kalktım ondan sonra birdaha hiç uyumadım bıraz sıkıntı oluyor benim için 1-2 gibi uykum gelir :)
Çözebilirsen bana da haber ver .
 

TheChild

Profesör
Hocam bunu gerçekten çok yapmak istiyorum ama 3-4 gibi bitkin düşüyorum o bi anda gelen yorgunluğa çözüm bulsam bencede gece uykum gelir
Mesaj otomatik birleştirildi:


Sabun mu ciddiye almam gerekiyor mu ?
Mesaj otomatik birleştirildi:


Çözebilirsen bana da haber ver .
Sigara, kahve, enerji içeceği gibi vücudu uyarıcılar kullan. Ayakta tutmasa bile uyutmaz.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Sigara, kahve, enerji içeceği gibi vücudu uyarıcılar kullan. Ayakta tutmasa bile uyutmaz.
Sigarayı içiyorsanız tabi
 

CrAzY16FoX

Asistan
Sigara, kahve, enerji içeceği gibi vücudu uyarıcılar kullan. Ayakta tutmasa bile uyutmaz.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Sigarayı içiyorsanız tabi
Hocam Oruçluyuz :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam bunu gerçekten çok yapmak istiyorum ama 3-4 gibi bitkin düşüyorum o bi anda gelen yorgunluğa çözüm bulsam bencede gece uykum gelir
Mesaj otomatik birleştirildi:


Sabun mu ciddiye almam gerekiyor mu ?
Mesaj otomatik birleştirildi:


Çözebilirsen bana da haber ver .
Hocam yaş kaç birde benim 13 bende çok kötü oluyorum zombi gibi dolaşıyorum evde :)
 

EinştayN

Profesör
Delikli sabun koy demedim bir parça sabun koy tabi sıvı değil 1 hafta dene ben 7 aydır böyle yatıyorum namaza bu kadar rahat ve huzurlu uyandığımı bilmiyordum. (=
 

IDisaster

Profesör
Sigara, kahve, enerji içeceği gibi vücudu uyarıcılar kullan. Ayakta tutmasa bile uyutmaz.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Sigarayı içiyorsanız tabi
Sigara da alkolde kullanan birisiyim Fakat oruçluyuz işte .
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam Oruçluyuz :)
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hocam yaş kaç birde benim 13 bende çok kötü oluyorum zombi gibi dolaşıyorum evde :)
Yaş 23 kardeşim sen daha büyüme çağındasın sen çözersin de ben nasıl çözücem :) ama 24 üme de girdim sayılır 19 nisanda 24 oldum :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Delikli sabun koy demedim bir parça sabun koy tabi sıvı değil 1 hafta dene ben 7 aydır böyle yatıyorum namaza bu kadar rahat ve huzurlu uyandığımı bilmiyordum. (=
Gerçekten fayda ediyormu bilmiyorum eğer kolay uyutacaksa bunuda yapıcam ama tam olarak nasıl uygulamalıyım
 

The Commander

Profesör
Ben de öyleyim hocam. Kendimi bildim bileli uykumda sorun var. Bu karantina döneminden sonra daha kötü oldu. Özellikle Ramazan ayıyla beraber. Daha uyumadım, uykum yok. Açıkçası sinirleniyorum da ben birde öyle bir sorunum var. Şu an yapacak bir şeyim olmadığı için sıkılıyorum ve sinir oluyorum daha doğrusu.
 

IDisaster

Profesör
Ben de öyleyim hocam. Kendimi bildim bileli uykumda sorun var. Bu karantina döneminden sonra daha kötü oldu. Özellikle Ramazan ayıyla beraber. Daha uyumadım, uykum yok. Açıkçası sinirleniyorum da ben birde öyle bir sorunum var. Şu an yapacak bir şeyim olmadığı için sıkılıyorum ve sinir oluyorum daha doğrusu.
Aynen öyle bende öyleyim şimdi saat 3 ü 4 ü görünce allahın belası uyku bi anda geliyor uyuyorum sonra bi uyanıyorum saat 00.30 falan sonra yine uyuyamıyorum yemin ederim bezdim ya sabahları yaşayıp geceleri uyumak istiyorum artık :D düştüğüm duruma bak ya
 

The Commander

Profesör
Ben 1-2 hafta düzene sokmuştum uykumu. 9 gibi uyanıyordum. Gece 11-12 gibi uykum gelince uyuyordum. Ramazan gelince falan yine bozuldu. Sahura kadar uyumuyorsun, gündüz erken uyansan gün geçmiyor. Acıkıyorsun, yapacak bir şeyin olmuyor falan. Her yönüyle sıkıntılı durum. Anlıyorum sizi. Dün 12 gibi uyudum, iftar yaptım ve tekrar uyudum mesela. Uyandığımda saat gece 11'di. Ramazan geçince mutlaka yine düzene sokmayı deneyeceğim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

İşin asıl kötü tarafı gündüz ve gece geçirilen saatler aynı verimde değil. Saat bazında evet aynı ama gece çok isteksiz oluyorum. Vaktimi boş şeylere harcıyorum. Dizi izleme, siteler arası gezme vs gibi. Sırf zaman geçsin diye yani. İşlerim sarkıyor, çalışmam gereken şeylere çalışamıyorum. Günlerim boş geçiyor yani bu zamanlarda. Her yönden kötü etkiliyor.
 

IDisaster

Profesör
Ben 1-2 hafta düzene sokmuştum uykumu. 9 gibi uyanıyordum. Gece 11-12 gibi uykum gelince uyuyordum. Ramazan gelince falan yine bozuldu. Sahura kadar uyumuyorsun, gündüz erken uyansan gün geçmiyor. Acıkıyorsun, yapacak bir şeyin olmuyor falan. Her yönüyle sıkıntılı durum. Anlıyorum sizi. Dün 12 gibi uyudum, iftar yaptım ve tekrar uyudum mesela. Uyandığımda saat gece 11'di. Ramazan geçince mutlaka yine düzene sokmayı deneyeceğim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

İşin asıl kötü tarafı gündüz ve gece geçirilen saatler aynı verimde değil. Saat bazında evet aynı ama gece çok isteksiz oluyorum. Vaktimi boş şeylere harcıyorum. Dizi izleme, siteler arası gezme vs gibi. Sırf zaman geçsin diye yani. İşlerim sarkıyor, çalışmam gereken şeylere çalışamıyorum. Günlerim boş geçiyor yani bu zamanlarda. Her yönden kötü etkiliyor.
Aynen bugün hiç uyumadan dayanmaya çalışıcam gece olunca yatıcam bakalım düzeltebilicekmiyim.
 

Furkang7

Üyecik
Beyler bende sizden farklı değilim. 24 saat hiç uyumadım 1 kaç gün önce, oruçlu halimle. Akşam 8'e kadar dayandım yemeğimi yedim 5 dakika dinlendim ve direk yattım. sabah 4 gibi kalktım. 2 3 gündür böyle işte. :) Film, video falan izleyin dayanın.
 

EinştayN

Profesör
bir parça sabun al yada yeni bir kalıp fark etmez nemli değil kuru olsun tabi ki ((= [ ve deliklide olmasın ((= ]
neyse şaka bir yana sabun kafayı koyduğun değilde diğer alt kısımda dursun inan 1 hafta sonra sonucuna şaşıracaksın bazı uzmanlar kramp sorununu çözüldüğünü (özellikle benim gibi derin uykuda kramp yaşayan varsa) girdimi çıkmazda bir sorundu ,neyse birde ben yaklaşık 6 aydır sigarayı da bıraktım ve uyku düzenimde yerine geldi şimdi gece 22 de yatıp sabah 3:30 gibi teheccüd sonrasında sahur ve sabah namazı derken sıkıntısız ve uykusuzluk yorgunluk çekmiyorum hafta sonu hariç her gün 85-90 km bisikletle yol yapıyorum inanın bana yorgunluk hissetmiyorum Rabbimin izni ile (=
 

IDisaster

Profesör
Saat 12 ye dayandı. Nasıl durum reis? Azıcık sık dişini, o erken uyuyup natural şekilde erkenden uyanıyorsun ya, off o his efsane. Az kaldı kardeşim. :)
Hocam hala ayaktayım hızlı ve öfkeli serisini baştan izliyorum . En çok ilgimi çeken o dinç tutuyor :D
Ya asıl uyumak istememin sebebi 3 yıldır düzenli vücut geliştirmesi yapıyorum oda bile yaptım aletlerden :) spordan geri kaldım 2 gündür spor saatinde uyuyo oluyorum . Kas gelişimi için proteini de karşılayamıyorum ondan .
Mesaj otomatik birleştirildi:

bir parça sabun al yada yeni bir kalıp fark etmez nemli değil kuru olsun tabi ki ((= [ ve deliklide olmasın ((= ]
neyse şaka bir yana sabun kafayı koyduğun değilde diğer alt kısımda dursun inan 1 hafta sonra sonucuna şaşıracaksın bazı uzmanlar kramp sorununu çözüldüğünü (özellikle benim gibi derin uykuda kramp yaşayan varsa) girdimi çıkmazda bir sorundu ,neyse birde ben yaklaşık 6 aydır sigarayı da bıraktım ve uyku düzenimde yerine geldi şimdi gece 22 de yatıp sabah 3:30 gibi teheccüd sonrasında sahur ve sabah namazı derken sıkıntısız ve uykusuzluk yorgunluk çekmiyorum hafta sonu hariç her gün 85-90 km bisikletle yol yapıyorum inanın bana yorgunluk hissetmiyorum Rabbimin izni ile (=
O sabun delme olayı senin fantezin hocam :D benim el veya sabun gibi bir ihtiyacım olmuyor ;)
Sabun işini de denicem bu gece bakalım
 

EinştayN

Profesör
O sabun delme olayı senin fantezin hocam :D benim el veya sabun gibi bir ihtiyacım olmuyor ;)
Sabun işini de denicem bu gece bakalım
şaka bir yana 1 hafta dene televizyon en çokda cep telefonu gözü yormuyor (kitap okumak iyidir) bilakis uykunu açar yatmadan önce 1-2 saat önce bir bitki çayı iç kuşburnu yada papatya olabilir,hem hazmı güçlendirir sıcak bir şey içmek hemde uyku getirir. ben mesela kapakaranlık bir odada uyurum hiç ışık ve ses girmemesi lazım aksi takdirde ne kadar yorgun olursam olayım uyuyamıyorum bir de yoğurt yediğimde uyku tutmuyor. (=
 

IDisaster

Profesör
şaka bir yana 1 hafta dene televizyon en çokda cep telefonu gözü yormuyor (kitap okumak iyidir) bilakis uykunu açar yatmadan önce 1-2 saat önce bir bitki çayı iç kuşburnu yada papatya olabilir,hem hazmı güçlendirir sıcak bir şey içmek hemde uyku getirir. ben mesela kapakaranlık bir odada uyurum hiç ışık ve ses girmemesi lazım aksi takdirde ne kadar yorgun olursam olayım uyuyamıyorum bir de yoğurt yediğimde uyku tutmuyor. (=
Hala ayaktayım zor dayanıyorum rizede 7.30 gibi ezan okunuyor dayanmaya çalışıyorum fakat , iftardan sonra yatmayacağım biraz daha geciktiricem ki yarın geç kalkayım 7 de yatarsam çok erken kalkarım .
 
Üst